hiphop/ r&b / rap maakt dan ook wel zo'n 70 % van de muziekmarkt uit in de Benelux.quote:Op maandag 13 september 2010 18:21 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Goed geluisterd naar de Opposites enzo, volgens mij is dit de enige muziekgenre waar Nederland in voorop loopt vergeleken met de Belgen.
Waar haal je dàt!?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:13 schreef Metaan het volgende:
[..]
hiphop/ r&b / rap maakt dan ook wel zo'n 70 % van de muziekmarkt uit in de Benelux.
Dat laatste klopt niet. School is Cool won de Rockrally.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:27 schreef StormWarning het volgende:
Zeer lekker nummer van The Sore Losers, winnaars van HUMO's Rock Rally dit jaar.
je vergeet frank van der lindenquote:Op zondag 12 september 2010 23:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Stijn Meuris, Luc de Vos en Klaas Delrue hebben mijn fiat. Met Belgische bands die ineens in het Engels () gaan zingen, kan ik doorgaans dan weer niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Beregd het volgende:
niet elke goede muzikant is belg héHij is toch eigenlijk puertoricaan (of hoe heet dat?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was een keer bij DWDD waar hij vertelde dat hij verliefd was geworden op een belgische chick waarna hij verhuisde naar belgië..
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Beregd het volgende:
niet elke goede muzikant is belg héwiki beaamt jouw woorden.. ik hou m'n mond bij dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je verwart metquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hij is toch eigenlijk puertoricaan (of hoe heet dat?)
Hij was een keer bij DWDD waar hij vertelde dat hij verliefd was geworden op een belgische chick waarna hij verhuisde naar belgië..
Leuk feitje: The Black Box Revelation is ook een keer gedraaid in Entourage (seizoen 6).quote:
Live toch wel veeeeel beter dan die cd, die is me een beetje statisch..maar zeker leuke bandquote:Op zondag 12 september 2010 23:17 schreef Norrage het volgende:
Belgische muziek
Vooral Balthazar is echt heel vet! Wil daar wat van downloaden maar kan het niet vinden(Ik zit in de VS, dus nee, ik kan het niet kopen
)
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:37 schreef Metaan het volgende:
Weer eens een belgisch nummer dat de 100.000 kijks overgaat:
mooie clip is het ook , het was weer lang wachten op iets dat onder de noemer geniaal mocht worden gezet, maar deze broertjes verdienen het imhoquote:
geniaal die riemiksquote:
Dochter van de legendarische Luk van Acker ?quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef neok het volgende:
aangevuld met het Studio Brussel-koortje aangevoerd door Roos Van Acker (van Eden),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |