Ja, leuke plaat is / was dat. Een veel betere versie van The Common Linnets wat mij betreft.quote:
Zeker.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, leuke plaat is / was dat. Een veel betere versie van The Common Linnets wat mij betreft.
Ah, interessant. Vers van de pers of een release die in ons land over het hoofd is gezien?quote:
Ik zag hem afgelopen vrijdag tussen de nieuwe uitgaven staan, volgens mij vers van de pers dusquote:Op maandag 1 februari 2016 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, interessant. Vers van de pers of een release die in ons land over het hoofd is gezien?
Okee, goede info. Ga ik eens naar zoeken bij mijn eerstvolgende bezoek aan de platenzaak.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zag hem afgelopen vrijdag tussen de nieuwe uitgaven staan, volgens mij vers van de pers dus
Ja, maar toen hadden we nog geen youtube statistieken, wisten we nog niet wat nou écht geniale Belgen waren...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ik weet het niet. Ik vond dit topic vroeger leuker.
"vroeger" was alles beterquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef methodmich het volgende:
Voor internet wisten we vooral niet wat er in die andere helft van Belgie gebeurdequote:Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar toen hadden we nog geen youtube statistieken, wisten we nog niet wat nou écht geniale Belgen waren...
Dat is waar. Deel 1 is wat dat betreft bijna een topic uit de oertijd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar toen hadden we nog geen youtube statistieken, wisten we nog niet wat nou écht geniale Belgen waren...
Ja he, toen ging het nog over goede bands en goede muziek...quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:46 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij staat hij zelfs op 1 in de Afrekening. Ik ken dat nummer al een maand (omdat ik altijd StuBru aan hem), maar vind het eerlijk gezegd maar een zeiknummer. Begrijp alle ophef er over niet zo.quote:Op zondag 21 februari 2016 13:27 schreef lolcat8811 het volgende:
Terug naar goeie muziek dan. Nieuwe *parel* uit Vlaanderen:
(Momenteel 'Hotshot' van StuBru en op nr 2 in De Afrekening)
een Vlaming die zijn hogere emoties beleeft in een vreemde taal. En dat zou "real" zijn?quote:Op zondag 21 februari 2016 13:27 schreef lolcat8811 het volgende:
Terug naar goeie muziek dan. Nieuwe *parel* uit Vlaanderen:
...
Ja, maar hoeveel youtube kliks hebben die?quote:Op zondag 21 februari 2016 21:10 schreef Oidipous het volgende:
Komop mensen, er komt toch wel meer uit België dan wat hiphop trackjes?
Waar is de nieuwe Black Box Revelation, de nieuwe van Jets, de nieuwe Millionaire, de nieuwe Balthazar...
Graag meer tracks van proper niveau, zoals:
Dat bedoel ik dus! Weg met die stomme rap.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:10 schreef Oidipous het volgende:
Komop mensen, er komt toch wel meer uit België dan wat hiphop trackjes?
Waar is de nieuwe Black Box Revelation, de nieuwe van Jets, de nieuwe Millionaire, de nieuwe Balthazar...
Graag meer tracks van proper niveau, zoals:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |