Saai?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Die zag ik een poosje geleden in het 'naprogramma' van Bird on the Wire (zie topic van nederlandse bands). Ik hield het niet zo heel lang vol, een nummer of 3 toen had ik het wel gehoord. Vroeg thuis dus.
Vond ik wel. De recensent nietquote:
Rappers kunnen niet in een band zitten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit topic gaat over Belgische bands. Niet over van die stomme rapmuziek. Maak daar zelf een topic over of zo in plaats van dit te vervuilen.
Niet zomaar Belgische bands, geniale Belgen. Heel wat anders dan allerlei Belgisch rapbrol in het topic te pleuren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit topic gaat over Belgische bands. Niet over van die stomme rapmuziek. Maak daar zelf een topic over of zo in plaats van dit te vervuilen.
Er zijn nog maar heel weinig artiesten die alles alleen doen. Vrijwel iedereen werkt in formatie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit topic gaat over Belgische bands. ...
Daar word je echt mee doodgegooid op Studio Brussel. Morgen zie ik Bazart, omdat ze in het voorprogramma staan van Oscar and the Wolf in de Effenaar. Denk dat ik het voorprogramma even oversla.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:35 schreef riazop het volgende:
Zeer apart. Spinvisachtig. Wordt met 50.000 kliks beloond. Bijzonder veel voor een Vlaamse niet K3 productie
Bazart - Goud
Waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar word je echt mee doodgegooid op Studio Brussel. Morgen zie ik Bazart, omdat ze in het voorprogramma staan van Oscar and the Wolf in de Effenaar. Denk dat ik het voorprogramma even oversla.
had er nooit van gehoord. klinkt redelijk. maar ja, als je maar 800 keer per dag geklikt wordt, is er kennelijk niet veel interesse...quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 12:19 schreef riazop het volgende:
maar ja, als je maar 800 keer per dag geklikt wordt, is er kennelijk niet veel interesse...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |