quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
SD edit hem wel, die heeft toch niets te doenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:31 schreef Duvel het volgende:
Godverdomme, ik was net aan het zoeken!
Hier:
Ford Focus RS 500 @ 1468kg
[ afbeelding ]
Plak er maar in.
Ik heb het aangeraden aan mijn collega's (allemaal zeer serieuze hoogopgeleide techneuten). Maandag maar eens vragen wat ze er van vonden.quote:
Ehm, waarom doe je afstand van een Seat Ibiza om een slechter exemplaar mee naar huis te nemen?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
Hallo.
Ik ben toch weer thuis gekomen met een Seat Ibiza.
Alleen die rijdt toch niet zo fijn als de mijne.
Dat vraag ik mij dus ook afquote:Op donderdag 9 september 2010 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, waarom doe je afstand van een Seat Ibiza om een slechter exemplaar mee naar huis te nemen?
Die heb ik alleen even te leen voor morgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, waarom doe je afstand van een Seat Ibiza om een slechter exemplaar mee naar huis te nemen?
Nee, officieel vanaf 01-01-2010. Dus?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:13 schreef invine het volgende:
Maar zolang woonde je toch nog niet in duitsland?
Waarom weer terug?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, officieel vanaf 01-01-2010. Dus?.
teruglezen is een kunst...quote:Op donderdag 9 september 2010 21:13 schreef invine het volgende:
Maar zolang woonde je toch nog niet in duitsland?
Niet dusquote:Op donderdag 9 september 2010 20:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SD edit hem wel, die heeft toch niets te doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Niet met de PowLow ?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
Hallo.
Ik ben toch weer thuis gekomen met een Seat Ibiza.
Alleen die rijdt toch niet zo fijn als de mijne.
Gaafste Audi naar mijn ideequote:
Gaafste OLDSKOOL Audi, dat wel, maar jij hebt nog nooit in een RS6 gereden zeker ?quote:
Ik heb nog nooit in een Audi gereden überhaupt. Maar ik heb sowieso meer met de oudere auto's dan de nieuwequote:Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaafste OLDSKOOL Audi, dat wel, maar jij hebt nog nooit in een RS6 gereden zeker ?
Het isquote:Op donderdag 9 september 2010 21:29 schreef Anne het volgende:
Dussss........
Ik ga ook maar even Oh oh Cherso kijken.
Hier alleen Audi A4 en Audi cabriolet. De laatste was leuker.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een Audi gereden überhaupt. Maar ik heb sowieso meer met de oudere auto's dan de nieuwe
Parkeergarage's gaan prima open met een autokrikquote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
Je knopje vergeten om de parkeergarage in te komen terwijl je halverwege 100km rijden bent is nooit grappig![]()
Hoerezooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wel in een RS4 en dat ding al allejezus hard afquote:Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaafste OLDSKOOL Audi, dat wel, maar jij hebt nog nooit in een RS6 gereden zeker ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Parkeergarage's gaan prima open met een autokrik
Oh? hoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet door 2 poorten. Als ik de 2e poort niet passeer 15 minuten na de 1e poort krijg ik een rekening![]()
Redelijk fraudeproof hier![]()
Nooit geweten dat Tilburg in Noord-Korea ligtquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik de 2e poort niet passeer 15 minuten na de 1e poort krijg ik een rekening![]()
Redelijk fraudeproof hier
is het zo'n rolhek/deur ??quote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh? hoe dan?
Maar ik moet door 2 poorten. Als ik de 2e poort niet passeer 15 minuten na de 1e poort krijg ik een rekening![]()
Redelijk fraudeproof hier
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
is het zo'n rolhek/deur ??
koevoetje eronder, schaarkrik eronder frotten en op je gemakkie omhoog draaien; na een cm of 20 breekt de veiligheidspen in de motor en kun je hem zo omhoogrollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is gewoon een openbare garage van de gemeente. Dus dit verhaal gaat niet op![]()
Het is ook handig om een zonnebril/petje/hoodie bij je te hebben, want er hangen altijd camera'squote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon een openbare garage van de gemeente. Dus dit verhaal gaat niet op
Ik mocht kiezen.quote:
Hoe is het draaideurcrimineel?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is ook handig om een zonnebril/petje/hoodie bij je te hebben, want er hangen altijd camera's
Ah, de voiture van je broer dusquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mocht kiezen.
Als ik deze in de prak rij morgen, heb ik wel niks meer om in te ruilen zaterdag.
Ja. Trouwens, hij is nu van mijquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, de voiture van je broer dus
Die tijd is een beetje geweestquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe is het draaideurcrimineel?
Hij staat niet op jouw naamquote:Op donderdag 9 september 2010 22:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Trouwens, hij is nu van mij. Ik heb hem nu betaald.
Nou en. Ik heb de papieren, de sleutel en de auto.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij staat niet op jouw naam
ja, da's valsspelen, jij hebt foto's gezienquote:Op donderdag 9 september 2010 22:15 schreef Anne het volgende:
Iets met wilde haren kwijt zijn. Whehehehe.
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ja, da's valsspelen, jij hebt foto's gezien
inclusief lekke achterband, én trekhaakquote:
Ja, foto's zeggen niks.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar komop, zit op de foto's te zien goed in de lak.. En het is een Daf
Daarom zeg ik ook op de foto's te zienquote:
quote:
Mee eens, de Ford Ka die ik vanmiddag bekeken heb zag er op de foto's ook goed uit, maar beide dorpels waren weggerot. Ik vraag me zelfs af hoe dat ding vorig jaar door de APK gekomen is.quote:
Je haar achter je oren doen is nogal 2001quote:Op donderdag 9 september 2010 22:58 schreef Anne het volgende:
Ik maakte vroegah blijkbaar ook van die mongolengifjes
[ afbeelding ]
Ow, dan ben ik er een jaar te laat mee gestopt.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je haar achter je oren doen is nogal 2001
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Parkeergarage's gaan prima open met een autokrik
ik ken een ex PTA mod die voor een dergelijke post een note plus fike uitbrander van zijn geelgetande collega kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:50 schreef Anne het volgende:
Brillen zijn sowieso niet geil/mooi.
Sorry, voor als iemand hier een bril draagt.
anders valt het in de soepquote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je haar achter je oren doen is nogal 2001
TF + Mutzquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken een ex PTA mod die voor een dergelijke post een note plus fike uitbrander van zijn geelgetande collega kreeg
toen was ie net een paar weekjes modquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TF + Mutz![]()
* PeuRac is nog wakker, maar niet lang meer
Njeeeet !quote:
Ik ben redelijk vuurvast, en dan ben ik eindelijk van die 13 afquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken een ex PTA mod die voor een dergelijke post een note plus fike uitbrander van zijn geelgetande collega kreeg
Eensch; brillen kunnen best kewl staanquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt wel
[..]
anders valt het in de soep
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee ik was nog ff aan de telefoon, wat dingen geregeld nog
Anne is toffer dan MutZ, denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Njeeeet !![]()
[..]
Ik ben redelijk vuurvast, en dan ben ik eindelijk van die 13 af![]()
[..]
Eensch; brillen kunnen best kewl staan![]()
Tijdens het eten doe je het FF in een staartje of clip![]()
[..]
![]()
geen records verbroken ??
gaafquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef Sounddragon het volgende:
Anne![]()
Ik heb Mutz nooit meegemaakt volgens mij.
Ik heb vroeger haar tot op mijn broek gehad, maar ik had het meestal in een staart. anders werd je gek van die zooi
2nd date morgen ??
Erm, volgens mij groeit het gewoon door hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaafbij mij stopt het met groeien net na mn schouders
en morgen eerste date![]()
Ik zal volgens mij laatst in een Clio 1.2 die dat ook had. Het is niet zo exclusief meer...quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:15 schreef Anne het volgende:
[M5] Je mist die 1-2-3-knippers toch best wel, als je ze niet meer hebt. [/M5]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:15 schreef Anne het volgende:
ik stond er deze week alleen woensdag in, met 67 posts... Heb een leven!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:25 schreef Anne het volgende:
Maar dan ben je maandag vrij, of?
Alex, je staat er vandaag niet in. Peu en SD staan er tegenwoordig standaard in geloof ik.
was het geen Clio 1.2.3 dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zal volgens mij laatst in een Clio 1.2 die dat ook had. Het is niet zo exclusief meer...
[M5]4 monteurs zijn er 3 uur mee bezig geweest, was nog best duur, die 1-2-3 knippers[/M5]quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:39 schreef Anne het volgende:
Nee, is ook. [M5] En anders laat je het fiksen door de garage![]()
. [/M5]
Mijn buren hebben vandaag dus een leukere auto.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn buurman heeft een Multipla gekocht. Oude Duitse taxi aan de kleur te zien
[M5] Heeft die ook 1-2-3-knippers? [/M5]quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
hij heeft 1 mislukt design en 2 rijen met 3 stoelen, dus jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Anne het volgende:
[..]
[M5] Heeft die ook 1-2-3-knippers? [/M5]
[M5] hopelijk krijgen we een kruimeldief als huwelijkskado. Ik heb een hekel aan kruimels in bed, daarom ben ik nog maagd[/M5]quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:25 schreef Anne het volgende:
Alex, je staat er vandaag niet in. Peu en SD staan er tegenwoordig standaard in geloof ik.
Verwend nestquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:15 schreef Anne het volgende:
Daar fleurt de buurt wel even van opquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met de Niva parts ?? wordt het nog wat vandaag ??De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
vladquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:26 schreef vlad het volgende:
Ik leef want ik ben![]()
Hoop gebeurd prive, vandaar de stilte. woon zelfs samen sinds kort![]()
Hoe is het hier? Hoop gebeurd![]()
Je had best mogen bellen hoor Anne
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
Tering, er blijken steeds meer van die oldbie's niet deaud te zijn
Vlad
Met m'n vriendin (quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en met wie woon je samen en waar?
heb je nog steeds Niva gasjes?
Schande!quote:
Paar gevalletjes van heftig ziek in de familie, toestand op werk en gewoon druk.quote:En wat is er nog meer gebeurd dan?
Mwah, of jij het nou doet of wijquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef vlad het volgende:
5 op rij![]()
Olbies die gelijk de SC volkotsen
Ow, dat klinkt niet goed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef vlad het volgende:
[..]
Schande!
[..]
Paar gevalletjes van heftig ziek in de familie, toestand op werk en gewoon druk.
Maar er komen rustigere tijden, dus zal vaker komen buurten![]()
Jij komt weer terug naar Nederland? Je had net nieuw huis in dld toch?Iets voor mij voor vriendenprijsje?
Inbouw? Nee, daar hebben hadden we dealers voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ennuhhh.. gasjes ?? je zit/zat in de gas inbouw of wat ?
Huis staat in dld, dus dat is -200.000. Wat hou ik dan over?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt niet goed..
Wat wil je er voor geven?
OK, je ontwikkelt.. en het meeste spul wat ik rijd is antiek, dat wordt niksquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef vlad het volgende:
[..]
Inbouw? Nee, daar hebben hadden we dealers voor![]()
Ik ontwikkel componenten voor lpg systemen
Er zijn ook huizen boven de 200.000,-quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:09 schreef vlad het volgende:
[..]
Huis staat in dld, dus dat is -200.000. Wat hou ik dan over?![]()
Maar vanwaar de terugkeer? En kom je naar Nederland of Limburg?
Waar heb je t over?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:25 schreef Anne het volgende:
Maar dan ben je maandag vrij, of?
En met ondertiteling?quote:
Ook gekquote:
Anders vraag ik t niet hequote:
Gemeentelijke basisadministratie van persoonsgegevensquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders vraag ik t niet heje had ook gewoon meteen antwoord kunnen geven
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zijn ook huizen boven de 200.000,-.
Relatie uit, dus ik heb hier niks meer te zoeken.
Ik sta tot nu toe ingeschreven in Eindhoven en Limburg.
En ik kan mijzelf niet inschrijven in Nijmegen, omdat ie zegt dat de gegevens al in gebruik zijn, dus blijkbaar ben ik daar ook ingeschreven, alleen weet ik mijn klantnummer niet.
Als dat trouwens echt zo is, sta ik daar gewoon al iets van 5-7 jaar ingeschreven![]()
.
Oke, dan wist ik dat dus wel, maar snap nog steeds niet waarom Alex daar niet in staat en SD en ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Gemeentelijke basisadministratie van persoonsgegevens.
Dagcijfersquote:
Aaah, ja daar sta ik zo'n beetje elke dag in tegenwoordig. Houdt binnenkort wel weer op.quote:
Ow, thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:19 schreef vlad het volgende:
[..]
joh, klote..
Nijmegen is toffe staden weg uit Limburg is altijd goed
Hoop voor je dat je snel iets vind... Ook op zoek naar werk? dan kan je misschien iets regelen met urgentie toestand. Heeft mij toendertijd prima geholpen.
Ik pak de mattenklopper alvastquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom moet jij het nou verpesten.. Dat wordt billenkoek.
ik heb in je afwezigheid 4 vriendinnen gehad, om nog maar te zwijgen over losse scharrelsquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:53 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
Wat las ik, ben je weer op vrouwenjacht?![]()
En mod af?
de nieuwe differentieel ligt NU in de bus van de DHL, dus ik rij straks iig weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:55 schreef vlad het volgende:
[..]
Met m'n vriendin () en in Gorinchem.
We hebben bijna helemaal geen gasjes meerbedrijf loopt niet zo best meer
maar voor Niva hebben we nog wel iets hoor
Niet nodig. Dat gaat natuurlijk met de blote hand gebeurenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik pak de mattenklopper alvast![]()
moeten dat soort bdsm praatjes nu?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet nodig. Dat gaat natuurlijk met de blote hand gebeuren.
Doe maar liever je broek naar benee.
Mattenklopper -> broek aan, or no dealquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet nodig. Dat gaat natuurlijk met de blote hand gebeuren.
Doe maar liever je broek naar benee.
Volgens mij heb jij niks te willen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jajaja, en dan wéér met mijn lul de gang in rennen en de deur dichttrappen zeker ??![]()
Mattenklopper -> broek aan, or no deal
Twut !quote:
Dat blijktquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niks te willen.
Je gaat me toch niet ook vertellen dat je weg bent uit Fryslan?quote:
Nog niet, maar een emigratie naar Limburg behoort tot de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef vlad het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet ook vertellen dat je weg bent uit Fryslan?![]()
4 vriendinnen versleten?je hebt moeite met keuzes maken?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog niet, maar een emigratie naar Limburg behoort tot de mogelijkheden
Dat op zich is dan weer een toffe eigenschap die ik niet heb. Ben te nuchter denk ikquote:En ik ben gewoon de juiste nog niet tegen gekomen, maar stort me zoals altijd vol enthousiasme ergens in als ik iets of iemand leuk vind
Ik vertrek zo naar Lelystadquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:54 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat op zich is dan weer een toffe eigenschap die ik niet heb. Ben te nuchter denk ik![]()
Maar wel weer een vrouwding op oog dus? uit Limburg met zachte g... ?
Anne komt uit Limburg iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vertrek zo naar LelystadAlhoewel er in Limburg ook hele leuke vrouwen wonen ja
Zachte g is cutequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef vlad het volgende:
[..]
Anne komt uit Limburg iddAlleen jammer van de zachte g
![]()
Lelystad?Wat heb je daar te zoeken?
ik heb niks met brabant, sorry...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef Barcaconia het volgende:
Alex je zou naar Brabant moeten verhuizen, Limburg is ook maar zo Limburg, daar praten ze raar
ik had laatst twee wijntjes in Sittardquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef vlad het volgende:
Alex drinkt niet dus heeft niets te zoeken in Brabant![]()
dan eerder Zeeland, daar hebben we helemaal weinig mensen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef Barcaconia het volgende:
Je hebt altijd iets te zoeken in Brabant. Alex vertelde laatst nog dat BB daar niet echt vertegenwoordigd is, dus dan heeft ie dat tenminste.
Waarom denk iedereen dat ik op chersonissos zitquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef vlad het volgende:
[..]
Ook gek![]()
Zit jij niet toevallig op Chersonissos?
elke februari zit er een lid in Stuart (FL), we hebben een nederlander die naar canada is geemigreerd, en zo nu en dan iemand op vakantiequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom hier ook weinig BBers tegen
neequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Is er hier nu geen hond die wat te vertellen heeft?
WO-EF !quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Is er hier nu geen hond die wat te vertellen heeft?
ik heb nu al een Ludolfs DVD gewonnen en kaartjes voor castlefestquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:02 schreef Barcaconia het volgende:
Ik win toch nooit iets, ik heb altijd pech.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nu al een Ludolfs DVD gewonnen en kaartjes voor castlefest
PR is gewoon goed bezig! vraag maar aan 2cv![]()
Je kunt beter aan PR vragen of 2cv goed bezig wasquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nu al een Ludolfs DVD gewonnen en kaartjes voor castlefest
PR is gewoon goed bezig! vraag maar aan 2cv![]()
"Wij van WC-Eend adviseren ... WC-Eend"quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt beter aan PR vragen of 2cv goed bezig was.
Maar wel een beetje dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom denk iedereen dat ik op chersonissos zit
zo erg ben ik echt niet
Schaam me kapot dat ze uit den haag komen.
De helft van ons team wel, wij (nog) nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:51 schreef Dingest het volgende:
Paladijn, sta jij/staan jullie al ingeschreven voor de CR2011?
de laatste interne 'rel' die ik nog meegekregen hebquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt beter aan PR vragen of 2cv goed bezig was.
Ik denk dat je je nog serieus vergist in de hoeveelheid tijd, moeite, telefoontjes, vergunningen e.d. die nodig zijn om zoiets op poten te zettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:03 schreef Dingest het volgende:
Volgens mij hoef je dan echt geen rekenwonder te zijn om erachter te komen dat de kosten die ze kennelijk maken en de inkomsten die ze maken niet helemaal meer tot elkaar in verhouding staan. Of gaan ze serieus een eindfeest geven ter waarde van 65.000 euro?![]()
Wij hebben ons met ons tweeën opgegeven, nadat ik besloten had dan maar de inschrijving te betalen anders waren we nu nog aan het discussiëren geweest en/of af aan het wachten - en dus te laat. Daarom heeft wel een derde lid zich terug getrokken want hij wilde zich nog niet voor die data vastleggen.
Het is wel een beetje jammer dat je er nu al bij moest zijn om je in te schrijven, het geld niet eens terug kan krijgen en dan maar hopen dat je schema tegen die tijd meezit
ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je nog serieus vergist in de hoeveelheid tijd, moeite, telefoontjes, vergunningen e.d. die nodig zijn om zoiets op poten te zetten
Als je denkt dat je rechtervoet kaduuk is morgen; dat ligt aan de autoquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:21 schreef Anne het volgende:
Grr. *klaag klaag* Ik zou morgen de Civic kunnen lenen. Nu toch ineens weer eigenlijk niet.
Gelukkig heb ik mijn ouwelui![]()
. Nu krijg ik een Benz mee.
Huh? Hoezo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je denkt dat je rechtervoet kaduuk is morgen; dat ligt aan de auto
190D toch ??quote:
Vertel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de laatste interne 'rel' die ik nog meegekregen heb
We zitten hier toch intern in de PTA SCquote:
Dat wordt koffie zetten en WC's schrobben.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:31 schreef Dingest het volgende:
Ik ga trouwens donderdag een dagje proefdraaien bij een Renault-dealer als eh... 'divers' medewerker om het maar iets te noemen.
Ik was PTA mod. En toen niet meer. Meer mag ik niet vertellen geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik was PTA mod. En toen niet meer ben ik opgestapt. Meer mag ik niet vertellen geloof ik.
De ex-crew is verzuurdquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ik voel wat wrijving binnen de crew/ex-crew? Hoe komt dat.
Te weinig smering, to stay on-forumquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ik voel wat wrijving binnen de crew/ex-crew? Hoe komt dat.
De huidige crew lijkt niet veel beter.quote:
quote:
En dan hebben we het nog niet eens over de users gehadquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De huidige crew lijkt niet veel beter.
Meer magazijnbeheer, onderdelen naar andere garages brengen, klanten naar huis brengen en in een secundaire rol mogelijk de showroomwagens een beetje netjes houdenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt koffie zetten en WC's schrobben.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:40 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over de users gehad!
Klinkt op zich wel als een prima plan. Gezien de populariteit van de CR2011 moeten alternatieven prima haalbaar zijn. Kan je CR-divisies door het hele land opzettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Paladijn het volgende:
Desondanks denk ik dat ze nog aardig binnenlopen. Wij hebben tijdens het wachten op de reparatie van de Saab het er ook nog even over gehad om zelf zoiets te organiseren, maar dan met een kleinere groep (max 100-125 oid?) en betere ondersteuning zodat we niet te afhankelijk van de ANWB en lokale kwikfit's zijn.
Kewlquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
Dadelijk met een flink kaliber de bossen. Bambi recht in de ogen kijken waarna een doffe knal het bos op zal schrikken
Alleen maandag morgenquote:
Het *echte* Donkervoort City? Loosdrecht / Tienhoven of waar nu dat uit de kluiten gewassen pand staat met een half lege showroom?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik logeer vannacht in donkervoort city
Varaquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks wel allemaal naar DWDD kijken he? Peu zit in het publiek![]()
Sjezus............ gaat echt niet goed met je hequote:en Lelystadmet de Nissan
het gaat geweldigquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vara
Mathijs van Nieuwkerk
[..]
Sjezus............ gaat echt niet goed met je he
Het scheelt??? het was anders gewoon een hopeloze zaak!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat geweldigEn ze is gelukkig geen geboren lelystadse, en vind het zlef ook een dom dorp, dat scheelt
![]()
quote:en de onderdelen voor de NIva zijn vandaag afgeleverd, was onderwegvan de DHL toen ik vanochtend bij de garage was![]()
Al ging je daar daar alleen maar zitten en wat rondkijken, reeds dan gaat de intelligentie er bij de Renault-dealer met sprongen op vooruit. Wat een drollen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Meer magazijnbeheer, onderdelen naar andere garages brengen, klanten naar huis brengen en in een secundaire rol mogelijk de showroomwagens een beetje netjes houden
Mooi bijbaantje voor mij voor op de zaterdagquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Meer magazijnbeheer, onderdelen naar andere garages brengen, klanten naar huis brengen en in een secundaire rol mogelijk de showroomwagens een beetje netjes houden
Jij verwoordt het beter dan anderen.quote:
Die zijn leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Barcaconia het volgende:
Weet ik, vorige keer had ik mijn pols gekneusd met een shotgun
Daar zou ik ook wel eens mee willen schietenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
Deze keer hebben we trouwens echt een high-power rifle bij. Daar zit een scope op waarmee je op anderhalve kilometer scherp kunt schieten.
Jaja. Als ik dat doe, lijkt het net alsof ik over mijn nek moet gaan ofzo.quote:
Ik heb vanmiddag koffie van mijn hand gelebberd. Toen keek ik net zoals deze babies:quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag koffie van mijn hand gelebberd. Toen keek ik net zoals deze babies:
Zo, hebben we onze OUD-dosis ook weer gehad.
Ja, zo klinkt het ook wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja. Als ik dat doe, lijkt het net alsof ik over mijn nek moet gaan ofzo.
Ik hou het wel bij m'n zachte G.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:14 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti stelt voor om de zaak terug te draaien en Flevoland samen met Limburg weer onder water te zetten
lekkel, met stroopkoekmquote:
Hajje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
tot maandag als ik het weekend overleef!
Dank jequote:
Beetje lastig als al die bedrijven in het weekend gesloten zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mooi bijbaantje voor mij voor op de zaterdag.. Aangezien ik voorzie dat ik mijn huidige bijbaan kwijt raak
quote:
volgens mij maakte je van een mug een best grote olifant toen bij de PR mensenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik was PTA mod. En toen niet meer. Meer mag ik niet vertellen geloof ik.
Nee hij kan niet. Z'n audi s6+ staat dan in de garagequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef Anne het volgende:
TF is niet verzuurdTF is nog even zoet als altijd
.
Ga je ook mee naar de ring-meet, zodra PALADIJN een datum heeft geprikt?
Dealers gesloten op zaterdag?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef Dingest het volgende:![]()
[..]
Dank je![]()
Maar het is eerst een kijkdag, als het bevalt kan ik een proefperiode van maximaal een maand een krijgen en daarna een contract van een half jaar... En daarna denk ik niets, want ze willen liever iemand fulltime en ik denk niet dat ik dat ga trekken. Tenzij het een briljante werkplek is, maar zoals iemand anders al uitwees... Renault![]()
[..]
Beetje lastig als al die bedrijven in het weekend gesloten zijn
Ik vond dat het best wel andersom was zeg maar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
[..]
volgens mij maakte je van een mug een best grote olifant toen bij de PR mensen![]()
Dealers niet, maar gewone garages en ik denk hun technische afdeling over het algemeen wel. Dan valt er weinig rond te brengen of bij te houdenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dealers gesloten op zaterdag?.. Moet toch iets vinden en t liefst in mijn toekomstige werkveld
Maar wel genoeg te reparerenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef Dingest het volgende:
Dealers niet, maar gewone garages over het algemeen wel. Dan valt er weinig rond te brengen
Ik ben bang dat je de enige bent.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik vond dat het best wel andersom was zeg maar.
Vind ik best apart om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:38 schreef Dingest het volgende:
Werkplaats is ook gewoon dicht op zaterdag. Auto's verkopen willen ze wel op zaterdag, auto's repareren niet
Goeie reden om er mee te nokken dus.quote:
Milieuvervuiling.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
Zie hier : Dé oplossing voor scooters
Hoezo raken ze hem bijna?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:24 schreef Dingest het volgende:
http://www.at5.nl/gespot/47935/aanslag-op-cor-van-hout
Ze hadden bijna die 121 geraakt
Ik sta sowieso ín de bunkersquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:58 schreef Sounddragon het volgende:
Da's mooi, hoef je geen zuidwestertje op
sterkte met vallenquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:53 schreef Anne het volgende:
Nou, ik voel me wel bagger! En heb ook helemaal geen zin in de motorrijles!
Werkritme. Het zuigt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:29 schreef PeuRac het volgende:
Hoe kut, kom je om half 3 in bed na genoeg Leffe Dubbelswordt je doordat je een ritme hebt alsnog om half 8 wakker
quote:
Ik ken het ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]heel zwaar en t is niet eens lekker.
In haar woorden: "Eh ja, het kan beter." Maandag weer onderzoek. En dan de week erna uitslag.quote:Hoe is t met XM??
Hoe kan dat nou ?? het is heerlijk brommerweerquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:53 schreef Anne het volgende:
Nou, ik voel me wel bagger! En heb ook helemaal geen zin in de motorrijles!
Ikke nie, drukdrukdrukquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:05 schreef PeuRac het volgende:
Gaat er eigenlijk nog iemand naar Stroe vandaag, buiten Alex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |