Dank jequote:
Beetje lastig als al die bedrijven in het weekend gesloten zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mooi bijbaantje voor mij voor op de zaterdag.. Aangezien ik voorzie dat ik mijn huidige bijbaan kwijt raak
quote:
volgens mij maakte je van een mug een best grote olifant toen bij de PR mensenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik was PTA mod. En toen niet meer. Meer mag ik niet vertellen geloof ik.
Nee hij kan niet. Z'n audi s6+ staat dan in de garagequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:29 schreef Anne het volgende:
TF is niet verzuurdTF is nog even zoet als altijd
.
Ga je ook mee naar de ring-meet, zodra PALADIJN een datum heeft geprikt?
Dealers gesloten op zaterdag?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:13 schreef Dingest het volgende:![]()
[..]
Dank je![]()
Maar het is eerst een kijkdag, als het bevalt kan ik een proefperiode van maximaal een maand een krijgen en daarna een contract van een half jaar... En daarna denk ik niets, want ze willen liever iemand fulltime en ik denk niet dat ik dat ga trekken. Tenzij het een briljante werkplek is, maar zoals iemand anders al uitwees... Renault![]()
[..]
Beetje lastig als al die bedrijven in het weekend gesloten zijn
Ik vond dat het best wel andersom was zeg maar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
[..]
volgens mij maakte je van een mug een best grote olifant toen bij de PR mensen![]()
Dealers niet, maar gewone garages en ik denk hun technische afdeling over het algemeen wel. Dan valt er weinig rond te brengen of bij te houdenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dealers gesloten op zaterdag?.. Moet toch iets vinden en t liefst in mijn toekomstige werkveld
Maar wel genoeg te reparerenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef Dingest het volgende:
Dealers niet, maar gewone garages over het algemeen wel. Dan valt er weinig rond te brengen
Ik ben bang dat je de enige bent.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik vond dat het best wel andersom was zeg maar.
Vind ik best apart om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:38 schreef Dingest het volgende:
Werkplaats is ook gewoon dicht op zaterdag. Auto's verkopen willen ze wel op zaterdag, auto's repareren niet
Goeie reden om er mee te nokken dus.quote:
Milieuvervuiling.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
Zie hier : Dé oplossing voor scooters
Hoezo raken ze hem bijna?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:24 schreef Dingest het volgende:
http://www.at5.nl/gespot/47935/aanslag-op-cor-van-hout
Ze hadden bijna die 121 geraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |