Te weinig smering, to stay on-forumquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ik voel wat wrijving binnen de crew/ex-crew? Hoe komt dat.
De huidige crew lijkt niet veel beter.quote:
quote:
En dan hebben we het nog niet eens over de users gehadquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De huidige crew lijkt niet veel beter.
Meer magazijnbeheer, onderdelen naar andere garages brengen, klanten naar huis brengen en in een secundaire rol mogelijk de showroomwagens een beetje netjes houdenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt koffie zetten en WC's schrobben.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:40 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over de users gehad!
Klinkt op zich wel als een prima plan. Gezien de populariteit van de CR2011 moeten alternatieven prima haalbaar zijn. Kan je CR-divisies door het hele land opzettenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:16 schreef Paladijn het volgende:
Desondanks denk ik dat ze nog aardig binnenlopen. Wij hebben tijdens het wachten op de reparatie van de Saab het er ook nog even over gehad om zelf zoiets te organiseren, maar dan met een kleinere groep (max 100-125 oid?) en betere ondersteuning zodat we niet te afhankelijk van de ANWB en lokale kwikfit's zijn.
Kewlquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:42 schreef Barcaconia het volgende:
Dadelijk met een flink kaliber de bossen. Bambi recht in de ogen kijken waarna een doffe knal het bos op zal schrikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Alleen maandag morgenquote:
Het *echte* Donkervoort City? Loosdrecht / Tienhoven of waar nu dat uit de kluiten gewassen pand staat met een half lege showroom?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik logeer vannacht in donkervoort city
Varaquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks wel allemaal naar DWDD kijken he? Peu zit in het publiek![]()
Sjezus............ gaat echt niet goed met je hequote:en Lelystadmet de Nissan
het gaat geweldigquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vara
Mathijs van Nieuwkerk
[..]
Sjezus............ gaat echt niet goed met je he
Het scheelt??? het was anders gewoon een hopeloze zaak!quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat geweldigEn ze is gelukkig geen geboren lelystadse, en vind het zlef ook een dom dorp, dat scheelt
![]()
quote:en de onderdelen voor de NIva zijn vandaag afgeleverd, was onderwegvan de DHL toen ik vanochtend bij de garage was![]()
Al ging je daar daar alleen maar zitten en wat rondkijken, reeds dan gaat de intelligentie er bij de Renault-dealer met sprongen op vooruit. Wat een drollen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Meer magazijnbeheer, onderdelen naar andere garages brengen, klanten naar huis brengen en in een secundaire rol mogelijk de showroomwagens een beetje netjes houden
Mooi bijbaantje voor mij voor op de zaterdagquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Meer magazijnbeheer, onderdelen naar andere garages brengen, klanten naar huis brengen en in een secundaire rol mogelijk de showroomwagens een beetje netjes houden
Jij verwoordt het beter dan anderen.quote:
Die zijn leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Barcaconia het volgende:
Weet ik, vorige keer had ik mijn pols gekneusd met een shotgun
Daar zou ik ook wel eens mee willen schietenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
Deze keer hebben we trouwens echt een high-power rifle bij. Daar zit een scope op waarmee je op anderhalve kilometer scherp kunt schieten.
Jaja. Als ik dat doe, lijkt het net alsof ik over mijn nek moet gaan ofzo.quote:
Ik heb vanmiddag koffie van mijn hand gelebberd. Toen keek ik net zoals deze babies:quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag koffie van mijn hand gelebberd. Toen keek ik net zoals deze babies:
Zo, hebben we onze OUD-dosis ook weer gehad.
Ja, zo klinkt het ook wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja. Als ik dat doe, lijkt het net alsof ik over mijn nek moet gaan ofzo.
Ik hou het wel bij m'n zachte G.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:14 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti stelt voor om de zaak terug te draaien en Flevoland samen met Limburg weer onder water te zetten
lekkel, met stroopkoekmquote:
Hajje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
tot maandag als ik het weekend overleef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |