hij heeft 1 mislukt design en 2 rijen met 3 stoelen, dus jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Anne het volgende:
[..]
[M5] Heeft die ook 1-2-3-knippers? [/M5]
[M5] hopelijk krijgen we een kruimeldief als huwelijkskado. Ik heb een hekel aan kruimels in bed, daarom ben ik nog maagd[/M5]quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:25 schreef Anne het volgende:
Alex, je staat er vandaag niet in. Peu en SD staan er tegenwoordig standaard in geloof ik.
Verwend nestquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:15 schreef Anne het volgende:
[M5] Je mist die 1-2-3-knippers toch best wel, als je ze niet meer hebt. [/M5]
Daar fleurt de buurt wel even van opquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn buurman heeft een Multipla gekocht. Oude Duitse taxi aan de kleur te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met de Niva parts ?? wordt het nog wat vandaag ??De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
vladquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:26 schreef vlad het volgende:
Ik leef want ik ben![]()
Hoop gebeurd prive, vandaar de stilte. woon zelfs samen sinds kort![]()
Hoe is het hier? Hoop gebeurd![]()
Je had best mogen bellen hoor Anne
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:30 schreef Sounddragon het volgende:
Tering, er blijken steeds meer van die oldbie's niet deaud te zijn
Vlad
Met m'n vriendin (quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en met wie woon je samen en waar?
heb je nog steeds Niva gasjes?
Schande!quote:
Paar gevalletjes van heftig ziek in de familie, toestand op werk en gewoon druk.quote:En wat is er nog meer gebeurd dan?
Mwah, of jij het nou doet of wijquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef vlad het volgende:
5 op rij![]()
Olbies die gelijk de SC volkotsen
Ow, dat klinkt niet goed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:01 schreef vlad het volgende:
[..]
Schande!
[..]
Paar gevalletjes van heftig ziek in de familie, toestand op werk en gewoon druk.
Maar er komen rustigere tijden, dus zal vaker komen buurten![]()
Jij komt weer terug naar Nederland? Je had net nieuw huis in dld toch?Iets voor mij voor vriendenprijsje?
Inbouw? Nee, daar hebben hadden we dealers voorquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ennuhhh.. gasjes ?? je zit/zat in de gas inbouw of wat ?
Huis staat in dld, dus dat is -200.000. Wat hou ik dan over?quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dat klinkt niet goed..
Wat wil je er voor geven?
OK, je ontwikkelt.. en het meeste spul wat ik rijd is antiek, dat wordt niksquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:08 schreef vlad het volgende:
[..]
Inbouw? Nee, daar hebben hadden we dealers voor![]()
Ik ontwikkel componenten voor lpg systemen
Er zijn ook huizen boven de 200.000,-quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:09 schreef vlad het volgende:
[..]
Huis staat in dld, dus dat is -200.000. Wat hou ik dan over?![]()
Maar vanwaar de terugkeer? En kom je naar Nederland of Limburg?
Waar heb je t over?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:25 schreef Anne het volgende:
Maar dan ben je maandag vrij, of?
Alex, je staat er vandaag niet in. Peu en SD staan er tegenwoordig standaard in geloof ik.
En met ondertiteling?quote:
Ook gekquote:
Anders vraag ik t niet hequote:
Gemeentelijke basisadministratie van persoonsgegevensquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders vraag ik t niet heje had ook gewoon meteen antwoord kunnen geven
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Er zijn ook huizen boven de 200.000,-.
Relatie uit, dus ik heb hier niks meer te zoeken.
Ik sta tot nu toe ingeschreven in Eindhoven en Limburg.
En ik kan mijzelf niet inschrijven in Nijmegen, omdat ie zegt dat de gegevens al in gebruik zijn, dus blijkbaar ben ik daar ook ingeschreven, alleen weet ik mijn klantnummer niet.
Als dat trouwens echt zo is, sta ik daar gewoon al iets van 5-7 jaar ingeschreven![]()
.
Oke, dan wist ik dat dus wel, maar snap nog steeds niet waarom Alex daar niet in staat en SD en ik welquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Gemeentelijke basisadministratie van persoonsgegevens.
Dagcijfersquote:
Aaah, ja daar sta ik zo'n beetje elke dag in tegenwoordig. Houdt binnenkort wel weer op.quote:
Ow, thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:19 schreef vlad het volgende:
[..]
joh, klote..
Nijmegen is toffe staden weg uit Limburg is altijd goed
Hoop voor je dat je snel iets vind... Ook op zoek naar werk? dan kan je misschien iets regelen met urgentie toestand. Heeft mij toendertijd prima geholpen.
Ik pak de mattenklopper alvastquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom moet jij het nou verpesten.. Dat wordt billenkoek.
ik heb in je afwezigheid 4 vriendinnen gehad, om nog maar te zwijgen over losse scharrelsquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:53 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
Wat las ik, ben je weer op vrouwenjacht?![]()
En mod af?
de nieuwe differentieel ligt NU in de bus van de DHL, dus ik rij straks iig weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:55 schreef vlad het volgende:
[..]
Met m'n vriendin () en in Gorinchem.
We hebben bijna helemaal geen gasjes meerbedrijf loopt niet zo best meer
maar voor Niva hebben we nog wel iets hoor
Niet nodig. Dat gaat natuurlijk met de blote hand gebeurenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik pak de mattenklopper alvast![]()
moeten dat soort bdsm praatjes nu?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet nodig. Dat gaat natuurlijk met de blote hand gebeuren.
Doe maar liever je broek naar benee.
Mattenklopper -> broek aan, or no dealquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet nodig. Dat gaat natuurlijk met de blote hand gebeuren.
Doe maar liever je broek naar benee.
Volgens mij heb jij niks te willen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jajaja, en dan wéér met mijn lul de gang in rennen en de deur dichttrappen zeker ??![]()
Mattenklopper -> broek aan, or no deal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |