Ow, dan ben ik er een jaar te laat mee gestopt.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je haar achter je oren doen is nogal 2001
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Parkeergarage's gaan prima open met een autokrik
ik ken een ex PTA mod die voor een dergelijke post een note plus fike uitbrander van zijn geelgetande collega kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt welquote:Op donderdag 9 september 2010 22:50 schreef Anne het volgende:
Brillen zijn sowieso niet geil/mooi.
Sorry, voor als iemand hier een bril draagt.
anders valt het in de soepquote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je haar achter je oren doen is nogal 2001
TF + Mutzquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken een ex PTA mod die voor een dergelijke post een note plus fike uitbrander van zijn geelgetande collega kreeg
toen was ie net een paar weekjes modquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TF + Mutz![]()
* PeuRac is nog wakker, maar niet lang meer
Njeeeet !quote:
Ik ben redelijk vuurvast, en dan ben ik eindelijk van die 13 afquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken een ex PTA mod die voor een dergelijke post een note plus fike uitbrander van zijn geelgetande collega kreeg
Eensch; brillen kunnen best kewl staanquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt wel
[..]
anders valt het in de soep
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee ik was nog ff aan de telefoon, wat dingen geregeld nog
Anne is toffer dan MutZ, denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Njeeeet !![]()
[..]
Ik ben redelijk vuurvast, en dan ben ik eindelijk van die 13 af![]()
[..]
Eensch; brillen kunnen best kewl staan![]()
Tijdens het eten doe je het FF in een staartje of clip![]()
[..]
![]()
geen records verbroken ??
gaafquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef Sounddragon het volgende:
Anne![]()
Ik heb Mutz nooit meegemaakt volgens mij.
Ik heb vroeger haar tot op mijn broek gehad, maar ik had het meestal in een staart. anders werd je gek van die zooi
2nd date morgen ??
Erm, volgens mij groeit het gewoon door hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gaafbij mij stopt het met groeien net na mn schouders
en morgen eerste date![]()
Ik zal volgens mij laatst in een Clio 1.2 die dat ook had. Het is niet zo exclusief meer...quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:15 schreef Anne het volgende:
[M5] Je mist die 1-2-3-knippers toch best wel, als je ze niet meer hebt. [/M5]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:15 schreef Anne het volgende:
[M5] Je mist die 1-2-3-knippers toch best wel, als je ze niet meer hebt. [/M5]
ik stond er deze week alleen woensdag in, met 67 posts... Heb een leven!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:25 schreef Anne het volgende:
Maar dan ben je maandag vrij, of?
Alex, je staat er vandaag niet in. Peu en SD staan er tegenwoordig standaard in geloof ik.
was het geen Clio 1.2.3 dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zal volgens mij laatst in een Clio 1.2 die dat ook had. Het is niet zo exclusief meer...
[M5]4 monteurs zijn er 3 uur mee bezig geweest, was nog best duur, die 1-2-3 knippers[/M5]quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:39 schreef Anne het volgende:
Nee, is ook. [M5] En anders laat je het fiksen door de garage![]()
. [/M5]
Mijn buren hebben vandaag dus een leukere auto.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn buurman heeft een Multipla gekocht. Oude Duitse taxi aan de kleur te zien
[M5] Heeft die ook 1-2-3-knippers? [/M5]quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn buurman heeft een Multipla gekocht. Oude Duitse taxi aan de kleur te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |