Mooi bijbaantje voor mij voor op de zaterdagquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Meer magazijnbeheer, onderdelen naar andere garages brengen, klanten naar huis brengen en in een secundaire rol mogelijk de showroomwagens een beetje netjes houden
Jij verwoordt het beter dan anderen.quote:
Die zijn leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:54 schreef Barcaconia het volgende:
Weet ik, vorige keer had ik mijn pols gekneusd met een shotgun
Daar zou ik ook wel eens mee willen schietenquote:Op vrijdag 10 september 2010 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
Deze keer hebben we trouwens echt een high-power rifle bij. Daar zit een scope op waarmee je op anderhalve kilometer scherp kunt schieten.
Jaja. Als ik dat doe, lijkt het net alsof ik over mijn nek moet gaan ofzo.quote:
Ik heb vanmiddag koffie van mijn hand gelebberd. Toen keek ik net zoals deze babies:quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag koffie van mijn hand gelebberd. Toen keek ik net zoals deze babies:
Zo, hebben we onze OUD-dosis ook weer gehad.
Ja, zo klinkt het ook wel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja. Als ik dat doe, lijkt het net alsof ik over mijn nek moet gaan ofzo.
Ik hou het wel bij m'n zachte G.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:14 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti stelt voor om de zaak terug te draaien en Flevoland samen met Limburg weer onder water te zetten
lekkel, met stroopkoekmquote:
Hajje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
tot maandag als ik het weekend overleef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |