De prijzen
 De prijzen 

!
 !

Ow, het staat misschien ietwat ongelukkig in de tekst.quote:
 .
.

http://u.kexx.net/img2918.pngquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, het staat misschien ietwat ongelukkig in de tekst.
Maar 3 voorbeelden van wallpapers die je kunt gebruiken.

Niets mis met mijn computer hoor. Bij mij bestaat " http://i.fokzine.net/upload/100825_50937_wallpaper002.jpg " alleen nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welk jaar je computer komt, maar in 2010 hoort het er zo uit te zien
[ afbeelding ]
 .
.

Bij mij werkt het prima hoor, zie alles gewoon netjes in de OP. Maar alle wallpapers zijn ook te vinden op de site van TopGear Magazinequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Niets mis met mijn computer hoor. Bij mij bestaat " http://i.fokzine.net/upload/100825_50937_wallpaper002.jpg " alleen niet.

Jammer dan...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Goede prijsvraag want m'n abo op TGM is net afgelopen
quote:Voor abonnementen in België geldt een toeslag van 1 euro per nummer. Abonnementen lopen tot wederopzegging met uitzondering van proef- en cadeau-abonnementen. Proef- en cadeau-abonnementen stoppen automatisch na de abonnementsperiode. Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt en alleen als je de afgelopen zes maanden geen abonnement hebt gehad.

Je mag *iets leuks* photoshoppen van die wallpapers. Of een onderschrift verzinnen. Of er een user icon van maken. Je mag er eigenlijk mee doen wat je wiltquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef drumminggod het volgende:
Dus je moet er gewoon iets bij photoshoppen van 1 van die wallpapers? Sorry... Zal wel dom zijn. Snap er niet zo héél veel van
 . Als het maar leuk/grappig/creatief/whatever is!
. Als het maar leuk/grappig/creatief/whatever is!

Ik zal het even navragen aan mijn contact. Maar dat komt vast goedquote:

Verkeerd gelezen, dacht dat 08gnoT. het over de aanbieding van 40% korting had.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef senesta het volgende:
Ik zal het even navragen aan mijn contact. Maar dat komt vast goed

Neuh gewoon over de prijzen an sichquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:04 schreef Dionysius85 het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, dacht dat 08gnoT. het over de aanbieding van 40% korting had.

wel erg breed allemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Je mag *iets leuks* photoshoppen van die wallpapers. Of een onderschrift verzinnen. Of er een user icon van maken. Je mag er eigenlijk mee doen wat je wilt. Als het maar leuk/grappig/creatief/whatever is!
 . Maar een toffe actie. Zal Photoshop weer uit het stof halen
. Maar een toffe actie. Zal Photoshop weer uit het stof halen  . (1 wallpaper was genoeg hè?)
. (1 wallpaper was genoeg hè?)

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |