Dat blijktquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niks te willen.
Je gaat me toch niet ook vertellen dat je weg bent uit Fryslan?quote:
Nog niet, maar een emigratie naar Limburg behoort tot de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef vlad het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet ook vertellen dat je weg bent uit Fryslan?![]()
4 vriendinnen versleten?je hebt moeite met keuzes maken?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog niet, maar een emigratie naar Limburg behoort tot de mogelijkheden
Dat op zich is dan weer een toffe eigenschap die ik niet heb. Ben te nuchter denk ikquote:En ik ben gewoon de juiste nog niet tegen gekomen, maar stort me zoals altijd vol enthousiasme ergens in als ik iets of iemand leuk vind
Ik vertrek zo naar Lelystadquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:54 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat op zich is dan weer een toffe eigenschap die ik niet heb. Ben te nuchter denk ik![]()
Maar wel weer een vrouwding op oog dus? uit Limburg met zachte g... ?
Anne komt uit Limburg iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vertrek zo naar LelystadAlhoewel er in Limburg ook hele leuke vrouwen wonen ja
Zachte g is cutequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:09 schreef vlad het volgende:
[..]
Anne komt uit Limburg iddAlleen jammer van de zachte g
![]()
Lelystad?Wat heb je daar te zoeken?
ik heb niks met brabant, sorry...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:11 schreef Barcaconia het volgende:
Alex je zou naar Brabant moeten verhuizen, Limburg is ook maar zo Limburg, daar praten ze raar
ik had laatst twee wijntjes in Sittardquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef vlad het volgende:
Alex drinkt niet dus heeft niets te zoeken in Brabant![]()
dan eerder Zeeland, daar hebben we helemaal weinig mensen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:18 schreef Barcaconia het volgende:
Je hebt altijd iets te zoeken in Brabant. Alex vertelde laatst nog dat BB daar niet echt vertegenwoordigd is, dus dan heeft ie dat tenminste.
Waarom denk iedereen dat ik op chersonissos zitquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef vlad het volgende:
[..]
Ook gek![]()
Zit jij niet toevallig op Chersonissos?
elke februari zit er een lid in Stuart (FL), we hebben een nederlander die naar canada is geemigreerd, en zo nu en dan iemand op vakantiequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:24 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom hier ook weinig BBers tegen
neequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Is er hier nu geen hond die wat te vertellen heeft?
WO-EF !quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Barcaconia het volgende:
Is er hier nu geen hond die wat te vertellen heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik heb nu al een Ludolfs DVD gewonnen en kaartjes voor castlefestquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:02 schreef Barcaconia het volgende:
Ik win toch nooit iets, ik heb altijd pech.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nu al een Ludolfs DVD gewonnen en kaartjes voor castlefest
PR is gewoon goed bezig! vraag maar aan 2cv![]()
Je kunt beter aan PR vragen of 2cv goed bezig wasquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb nu al een Ludolfs DVD gewonnen en kaartjes voor castlefest
PR is gewoon goed bezig! vraag maar aan 2cv![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |