quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
SD edit hem wel, die heeft toch niets te doenquote:Op donderdag 9 september 2010 20:31 schreef Duvel het volgende:
Godverdomme, ik was net aan het zoeken!
Hier:
Ford Focus RS 500 @ 1468kg
[ afbeelding ]
Plak er maar in.
Ik heb het aangeraden aan mijn collega's (allemaal zeer serieuze hoogopgeleide techneuten). Maandag maar eens vragen wat ze er van vonden.quote:
Ehm, waarom doe je afstand van een Seat Ibiza om een slechter exemplaar mee naar huis te nemen?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
Hallo.
Ik ben toch weer thuis gekomen met een Seat Ibiza.
Alleen die rijdt toch niet zo fijn als de mijne.
Dat vraag ik mij dus ook afquote:Op donderdag 9 september 2010 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, waarom doe je afstand van een Seat Ibiza om een slechter exemplaar mee naar huis te nemen?
Die heb ik alleen even te leen voor morgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ehm, waarom doe je afstand van een Seat Ibiza om een slechter exemplaar mee naar huis te nemen?
Nee, officieel vanaf 01-01-2010. Dus?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:13 schreef invine het volgende:
Maar zolang woonde je toch nog niet in duitsland?
Waarom weer terug?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, officieel vanaf 01-01-2010. Dus?.
teruglezen is een kunst...quote:Op donderdag 9 september 2010 21:13 schreef invine het volgende:
Maar zolang woonde je toch nog niet in duitsland?
Niet dusquote:Op donderdag 9 september 2010 20:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SD edit hem wel, die heeft toch niets te doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Niet met de PowLow ?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
Hallo.
Ik ben toch weer thuis gekomen met een Seat Ibiza.
Alleen die rijdt toch niet zo fijn als de mijne.
Gaafste Audi naar mijn ideequote:
Gaafste OLDSKOOL Audi, dat wel, maar jij hebt nog nooit in een RS6 gereden zeker ?quote:
Ik heb nog nooit in een Audi gereden überhaupt. Maar ik heb sowieso meer met de oudere auto's dan de nieuwequote:Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaafste OLDSKOOL Audi, dat wel, maar jij hebt nog nooit in een RS6 gereden zeker ?
Het isquote:Op donderdag 9 september 2010 21:29 schreef Anne het volgende:
Dussss........
Ik ga ook maar even Oh oh Cherso kijken.
Hier alleen Audi A4 en Audi cabriolet. De laatste was leuker.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een Audi gereden überhaupt. Maar ik heb sowieso meer met de oudere auto's dan de nieuwe
Parkeergarage's gaan prima open met een autokrikquote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
Je knopje vergeten om de parkeergarage in te komen terwijl je halverwege 100km rijden bent is nooit grappig![]()
Hoerezooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wel in een RS4 en dat ding al allejezus hard afquote:Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gaafste OLDSKOOL Audi, dat wel, maar jij hebt nog nooit in een RS6 gereden zeker ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Parkeergarage's gaan prima open met een autokrik
Oh? hoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet door 2 poorten. Als ik de 2e poort niet passeer 15 minuten na de 1e poort krijg ik een rekening![]()
Redelijk fraudeproof hier![]()
Nooit geweten dat Tilburg in Noord-Korea ligtquote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik de 2e poort niet passeer 15 minuten na de 1e poort krijg ik een rekening![]()
Redelijk fraudeproof hier
is het zo'n rolhek/deur ??quote:Op donderdag 9 september 2010 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh? hoe dan?
Maar ik moet door 2 poorten. Als ik de 2e poort niet passeer 15 minuten na de 1e poort krijg ik een rekening![]()
Redelijk fraudeproof hier
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
is het zo'n rolhek/deur ??
koevoetje eronder, schaarkrik eronder frotten en op je gemakkie omhoog draaien; na een cm of 20 breekt de veiligheidspen in de motor en kun je hem zo omhoogrollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is gewoon een openbare garage van de gemeente. Dus dit verhaal gaat niet op![]()
Het is ook handig om een zonnebril/petje/hoodie bij je te hebben, want er hangen altijd camera'squote:Op donderdag 9 september 2010 22:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Het is gewoon een openbare garage van de gemeente. Dus dit verhaal gaat niet op
Ik mocht kiezen.quote:
Hoe is het draaideurcrimineel?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is ook handig om een zonnebril/petje/hoodie bij je te hebben, want er hangen altijd camera's
Ah, de voiture van je broer dusquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik mocht kiezen.
Als ik deze in de prak rij morgen, heb ik wel niks meer om in te ruilen zaterdag.
Ja. Trouwens, hij is nu van mijquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, de voiture van je broer dus
Die tijd is een beetje geweestquote:Op donderdag 9 september 2010 22:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe is het draaideurcrimineel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |