quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat lul je, tenzij je in een kartonnen doos woont is dat onmogelijk in onze hoofdstad.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:01 schreef turnazz het volgende:
[..]
![]()
ik huur een hele woning voor dat bedrag per maand... in Amsterfuckingdam..
nee maar gistravond zat ik wel op hem..quote:
zo zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:10 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee maar gistravond zat ik wel op hem..
simdi degneklerle yürüyor zavalliquote:
wanneer gaan we je kamer en jou inwijden..quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef Rookert het volgende:
245 eu voor een kamer van iets van 14m2 in het centrum is best wel redelijk hoor, succes met dat vinden in Rdam, Utrecht ofAmsterdam
yazix yaaquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:14 schreef turnazz het volgende:
[..]
simdi degneklerle yürüyor zavalli
haha ja okequote:Op dinsdag 7 september 2010 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is Leiden, zit sowieso max 10 min van hem af
De ramadan laat je behoefte aan vlees wel toenemen hèquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef turnazz het volgende:
[..]
wanneer gaan we je kamer en jou inwijden..
Je bent de enige die zich om dit topic bekommertquote:Op woensdag 8 september 2010 10:22 schreef BrandX het volgende:
Jullie stonden niet centraal![]()
Maar nu weer wel
tis maar goed dat ik terug ben van vakantie
aaaahhhhww!quote:Op woensdag 8 september 2010 10:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent de enige die zich om dit topic bekommert.
Pittig, maar terechtquote:Pas op met fraude
De universiteit kan studenten die fraude, waaronder plagiaat, plegen strenger straffen. Als gevolg van een wetswijziging kun je zelfs definitief worden weggestuurd. Er zijn meer wijzigingen in de wet die gevolgen hebben voor jou.
Extreme sanctie
Per 1 september is de Wet op het Hoger Onderwijs en Wetenschappelijk Onderzoek (WHW) op een aantal punten gewijzigd. Dit heeft ook consequenties voor jou.
In het geval van fraude, waaronder plagiaat, kun je van de universiteit worden gestuurd, In de praktijk zal deze extreme sanctie niet licht worden toegepast, alleen in ernstige en herhaalde gevallen. Maar de verzwaring - eerst kon je alleen voor maximaal een jaar worden geschorst - geeft wel aan dat fraude als een ernstig vergrijp wordt gezien. Dat is niet verwonderlijk want wetenschap staat of valt met integriteit.
Misdragingen
Eenzelfde verandering in de wet geldt als je je misdraagt: ook dan kun je kunnen voorgoed van de universiteit worden verwijderd. Bij misdragingen kan worden gedacht aan het bedreigen, intimideren of pesten van medestudenten of docenten, op de universiteit of daarbuiten.
Ongeschikt
De universiteit kan je in bijzondere gevallen ook weigeren als student of wegsturen als uit je gedragingen of uitlatingen blijkt dat je niet geschikt bent voor de latere beroepsuitoefening waarvoor de studie opleidt. Voor studenten geneeskunde bestaat al een protocol, er gaat nu gewerkt worden aan een protocol voor studenten pedagogiek en psychologie. Te denken valt aan een pedofiel die pedagogiek studeert/wil studeren of een psychologiestudent die ongeschikt blijkt om als gz-psycholoog of psychotherapeut te gaan werken
Het kan nog in Nederlandquote:Op woensdag 8 september 2010 14:49 schreef IHVK het volgende:
Hier ging trouwens een 'grappige' situatie aan vooraf: mijn buurjongentje raakt op een totaal onlogische manier bekneld in zijn fiets.
Ik net terug van de uni, christen meisjes ook voor de deur en een paar bouwvakkers. Allemaal proberen het kind gerusttestellen en te bevrijden.
Uiteindelijk hebben de bouwvakmannen met wat sleutels het probleem opgelost.
#coolstorybro
quote:Op woensdag 8 september 2010 10:22 schreef BrandX het volgende:
Jullie stonden niet centraal![]()
Maar nu weer wel
tis maar goed dat ik terug ben van vakantie
Bel de Telegraafquote:Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat soort dingen lees je nooit in de krant!!
Ken ik niet.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ik verwachtte It wasn't me.
Vraag vrij en meld het de Telegraaf, worden schitterende koppenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef IHVK het volgende:
Morgen suikerfeest![]()
Ik moet naar uni![]()
![]()
![]()
#FML
Je hebt mazzel dat je de tram niet hoeft te nemen, het lijkt ´s ochtends net veetransportquote:Op woensdag 8 september 2010 15:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja!
Plus ik vind treinreizen sowieso wel leuk, moet het wel een beetje rustig zijn.
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef IHVK het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11392901
Moet je eens kijken vanaf 8:55
Wat een idioten.
Dit is sowieso ook iets voor de Telegraaf, van begin tot eind.
Plattelandsmensenquote:"Waarom huilt ze![]()
![]()
"
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef IHVK het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11392901
Moet je eens kijken vanaf 8:55
Wat een idioten.
Dit is sowieso ook iets voor de Telegraaf, van begin tot eind.
Ik wou ook een Medion-computer voor mijn ouders kopen. Welke is het precies? Ik kan hem niet vinden op die site.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:13 schreef Slayage het volgende:
iemand hier met kennis over pc hardware? het gaat om de medion op de laatste pagina van de folder, tis inmiddels op de site alweer uitverkocht zie ik nu
http://www.mediamarkt.nl/(...)elHome?storeId=10101
is het wat?
Dat zusje van die boerin over dat donkere meisje:quote:Op woensdag 8 september 2010 16:13 schreef IHVK het volgende:
Het grappige is wel dat je ziet hoe ze (ander meisje) bijdraait als ze bij de familie is.
Dus al die vooroordelen zijn er gewoon ooit ingetrapt en kunnen er ook weer makkelijk uit.
je kan klikken op de flyer, het staat op de laatste pagina 799,-quote:Op woensdag 8 september 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou ook een Medion-computer voor mijn ouders kopen. Welke is het precies? Ik kan hem niet vinden op die site.
Ik denk dat je tegenwoordig weinig meer fout kan doen met computers. Windows 7 draait al met weinig erg soepel en stabiel en verder heb je qua videokaart, processor en geheugen tegenwoordig voor nop al meer dan voldoende power om een beetje te internetten en tekstverwerkenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:13 schreef Slayage het volgende:
iemand hier met kennis over pc hardware? het gaat om de medion op de laatste pagina van de folder, tis inmiddels op de site alweer uitverkocht zie ik nu
http://www.mediamarkt.nl/(...)elHome?storeId=10101
is het wat?
ik moet er wel starcraft 2 op kunnen spelen hehquote:Op woensdag 8 september 2010 16:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegenwoordig weinig meer fout kan doen met computers. Windows 7 draait al met weinig erg soepel en stabiel en verder heb je qua videokaart, processor en geheugen tegenwoordig voor nop al meer dan voldoende power om een beetje te internetten en tekstverwerken![]()
Die harde schijven die je kan wisselen terwijl ie aanstaat ie trouwens zwaar nutteloos![]()
Ik moet op zoek naar een computer voor m'n kamer, moet me weer helemaal inlezen over wat er te krijgen isEn afvragen of ik een laptop neem of een desktop en een netbookje
Welke stad? Bij de flyer van rotterdam staat geen Medion.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
je kan klikken op de flyer, het staat op de laatste pagina 799,-
Check anders de Best Buy Guide van Tweakers.netquote:Op woensdag 8 september 2010 16:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik moet er wel starcraft 2 op kunnen spelen heh
Dat was echt te lief inderdaad.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zusje van die boerin over dat donkere meisje:
"Ja ik had wel het gevoel dat ze de ster van het dorp was![]()
"
Noooh
Sjans van 3e-klassersquote:Op woensdag 8 september 2010 16:39 schreef Ayca het volgende:
Zo'n 3e klasser kwam naar me toe 'hey jij bent toch blijven zitten'?
ik: Jaa..
hij: oke.. hoe heet je want ik zie je wel eens lopen maar ik wist niet hoe je heette.
ik: Ayça
hij: ik ben x (vergeten..)
andere 3e klasser: ohh van dat lied van outlandish 'aicha aicha.. '
ik:
#coolstorysis![]()
PEDOquote:Op woensdag 8 september 2010 16:39 schreef Ayca het volgende:
Zo'n 3e klasser kwam naar me toe 'hey jij bent toch blijven zitten'?
ik: Jaa..
hij: oke.. hoe heet je want ik zie je wel eens lopen maar ik wist niet hoe je heette.
ik: Ayça
hij: ik ben x (vergeten..)
andere 3e klasser: ohh van dat lied van outlandish 'aicha aicha.. '
ik:
#coolstorysis![]()
is bij medion de verzending altijd "gratis" of is dit een tijdelijke actie?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, ik heb hem al. Het ziet eruit als een goeie deal, deze staat op de medion website voor 999: http://www.medion.com/nl/(...)h=x7363#searchResult
dat wordt best tricky denk ikquote:Op woensdag 8 september 2010 16:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Check anders de Best Buy Guide van Tweakers.netAlleen nog iemand hebben voor assemblage, is meestal goedkoper dan een set kopen
de financiele voordeel die je hebt zal dan wel weer minder worden zeker, maarja ben zelf bij een tatal noob wat hardware betreft, dus denk dat ik gewoon een "kant en klare" ga kopen uiteindelijk, ben een beetje aan het inlezenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan je vaak ook gewoon op die site laten doen.
Mja is maar 50 euro ofzo volgens mij.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
de financiele voordeel die je hebt zal dan wel weer minder worden zeker, maarja ben zelf bij een tatal noob wat hardware betreft, dus denk dat ik gewoon een "kant en klare" ga kopen uiteindelijk, ben een beetje aan het inlezen
Bij aankopen van onze vorige pc 2 jaar terug hebben we zeker 200 euro bespaardquote:Op woensdag 8 september 2010 18:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
de financiele voordeel die je hebt zal dan wel weer minder worden zeker, maarja ben zelf bij een tatal noob wat hardware betreft, dus denk dat ik gewoon een "kant en klare" ga kopen uiteindelijk, ben een beetje aan het inlezen
no thanks!quote:
tuurlijk! wie niet?quote:
scherpquote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij zei 'koop een apple' daarom zei ik dat.
Onderdelen van een degelijke webshop bestellen (plus assembleren) is vaak alsnog goedkoper én beter dan een kant en klare bak.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb genoeg hdmikabels thuisliggen maar bedankt voor het attent maken op deze prachtige aanbieding.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Eerder aardig genoeg om mensen erop attent te maken van deze prachtige aanbieding
quote:20.000 studentenkamers te weinig
UTRECHT - Minstens 20.000 studenten zoeken momenteel tevergeefs een kamer. Dat blijkt uit cijfers die de Landelijke Studentenvakbond zondag bekend heeft gemaakt.
De LSVB heeft een inventarisatie gedaan onder studentensteden waaruit bleek dat er in totaal tussen 20.000 en 30.000 studentenkamers te weinig zijn. De minimale wachttijd voor een kamer is een jaar. De cijfers zijn afkomstig van gemeenten.
Volgens LSVB-voorzitter Sander Breur heeft de overheid tien jaar geleden bij het opstellen van een actieplan om kamernood tegen te gaan een foute inschatting gemaakt.
''De overheid ging er indertijd van uit dat het aantal studenten zou groeien met 60.000 in tien jaar, maar dat werden er 120.000'', aldus Breur.
De grootste kamernood heerst volgens de cijfers van de LSVB in Amsterdam, Leiden, Delft en Nijmegen.
© ANP
Utrecht en Amsterdam zijn de grote boosdoeners. En er zijn een heleboel mensen zoekende omdat ze gewoon niet in een oud krot, zoals veel studentenkamers, willen wonen. Laat staan dat de prijzen een beetje normaal zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 18:46 schreef Julis het volgende:
Leuk Thomas!
Jij hebt volgens mij wel geluk, er is een tekort aan studentenkamers in Nederland.
[..]
neee, dat heet zuinigquote:Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tss, kijk deze verkaasde Turk dan. Een gier in hart en nieren.
Aha, dan is dat hoge cijfer aan tekort van studentenkamers wel logisch.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Utrecht en Amsterdam zijn de grote boosdoeners. En er zijn een heleboel mensen zoekende omdat ze gewoon niet in een oud krot, zoals veel studentenkamers, willen wonen. Laat staan dat de prijzen een beetje normaal zijn.
Je betaalt vaak voor een kamer(tje) hetzelfde bedrag als dat je voor een hele flat of huis zou betalen.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef IHVK het volgende:
Het hele systeem loopt niet, het moet totaal anders. Veel te hoge prijzen (onterecht) en veel te weinig kamers.
Komt die mod ook nog even janken. Positieve discriminatie, ik zeg het je!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:50 schreef IHVK het volgende:
Ik ging even Wiks vooroordelen bevestigen net.
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:23 schreef Ayca het volgende:
Nog een coolstory: net een gesprekje gehad met m'n moeder en volgens mij mag ik gewoon op kamersze zei ook 'yeterki oku'
hahahaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
yeterki oku betekent "en nu als de wiedeweerga mijn huis uit, ayca!!!!"?
Mwah, ik denk niet dat je nog een fijn leven kan gaan leiden als je door een trein bent aangereden. tenzij dat jouw straf is natuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef zarGon het volgende:
Kanker. Aanrijding met persoon, geen treinverkeer richting Delft vanuit Amsterdam. Ik hoop dat die persoon nog leeft.
Ik ben pas rond 2200 uur thuis. Kanker.
Ik snap hem in ieder geval niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:09 schreef Ayca het volgende:
moeder net: *heel verhaal*... en toz al.
broertje: Ja en haal voor mij ook Fernandes!![]()
![]()
Dat Fernandes een laxeermiddel stof is ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik snap hem in ieder geval niet.
Als ie gesprongen is:quote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef zarGon het volgende:
Kanker. Aanrijding met persoon, geen treinverkeer richting Delft vanuit Amsterdam. Ik hoop dat die persoon nog leeft.
Ik ben pas rond 2200 uur thuis. Kanker.
dit maakt het verhaal nog moeilijker te begrijpen voor mij. Ik dacht dat fernandez zo'n frisdrank was die ze altijd bij de Turk verkopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat Fernandes een laxeermiddel stof is ofzo.
Thanks Jülidequote:Op woensdag 8 september 2010 18:46 schreef Julis het volgende:
Leuk Thomas!
Jij hebt volgens mij wel geluk, er is een tekort aan studentenkamers in Nederland.
Nee, die dingen heten Fernandesquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dit maakt het verhaal nog moeilijker te begrijpen voor mij. Ik dacht dat fernandez zo'n frisdrank was die ze altijd bij de Turk verkopen.
Het studentenleven in en zelfstandig wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:23 schreef Ayca het volgende:
Nog een coolstory: net een gesprekje gehad met m'n moeder en volgens mij mag ik gewoon op kamersze zei ook 'yeterki oku'
(Vrouwelijke) studentenhuizen verschillen vaak niet veel van de gemiddelde talibangrot in Afghanistan, dus zelfstandig worden gebeurt niet altijd.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het studentenleven in en zelfstandig worden
Mijn zus wou niet in een vrouwenhuis wonen wegens het hoge kippenhok-gehalte en roddelgezeik.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
(Vrouwelijke) studentenhuizen verschillen vaak niet veel van de gemiddelde talibangrot in Afghanistan, dus zelfstandig worden gebeurt niet altijd.
Haha, mazzelquote:Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Thanks Jülide![]()
Ja, er waren 128 aanmeldingen voor deze kamer, dus het is een klein wonder dat ik hem heb![]()
127 mensen kunnen dus weer verder zoeken
Oh en je hebt wat leuks aan in US Kledingtopic![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat Fernandes een laxeermiddel stof is ofzo.
Xeauouixeau Turksquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
nee
'toz al' is 'afstoffen' maar letterlijk 'neem stof' ofzo![]()
nvm
Ik ga morgen ook gewoon naar school. We hebben dan biologie (belangrijke uitleg en zo), ik wil dat niet missenquote:
En extra 'buurtvaders' (quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
Toch leuk hoe Suikerfeest wordt aangekondigd in NL.
Op teletekst : Extra politieinzet bij Suikerfeest
Hmm, lekker beesten ontleden.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook gewoon naar school. We hebben dan biologie (belangrijke uitleg en zo), ik wil dat niet missen [ afbeelding ].
Misschien brengt het einde van de ramadan een soort gevoel van vrijheid met zich mee voor hen? Sowieso zijn het toch kneuzen van het typen bontkraagje die zich misdragen, dus al die drankjes van de euroshopper die nu wél gedronken mogen worden zullen ook wel enige invloed hebben op hun holbewonersgedrag.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef IHVK het volgende:
Het is helaas gewoon geworden dat de sfeer bij de bioscopen heel agressief is tijdens het suikerfeest.
Ik snap alleen niet wat de logica is in de hoofden van die jongens.
Schrijf deze zin eens met lidwoorden. Je zult versteld staan van de pracht en praal die deze simpele, doch effectieve, woordjes toevoegen aan een zin.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Op prikbord een briefje met: vrij vragen voor suikerfeest bij afdelingsleider.
Ook alle Turken die er niet aan doen (halfTurken) vrijgevraagd.![]()
Heel aardig van school enzo, maar niet zo slim.
Ik ga trouwens gewoon naar school, uitleg die niet in het boek staat blabla, geen zin om achter een ander aan te zitten later. En bezoeken doen we toch nog niet zo vroeg.
Daar ga je dan met je kinderen naar Toy Story 3 NLquote:Op woensdag 8 september 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
Er geldt morgen een minimumleeftijd in bioscopen van 16 jaar, omdat de meeste relschoppers 16- zijn.
Verklaart al de logica vraag.
Maar respect voor de schoolgangersquote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga trouwens gewoon naar school, uitleg die niet in het boek staat blabla, geen zin om achter een ander aan te zitten later. En bezoeken doen we toch nog niet zo vroeg.
Meh, ik ben een mietje wat dat betreftquote:
Geneeskunde is jouw studiequote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Meh, ik ben een mietje wat dat betreft. Ik viel bijna flauw door alleen maar bloekprikken (we gingen onze bloedgroep bepalen). En wormen ontleden vond ik zielig
. Dit jaar gaan we waarschijnlijk een varkenshart ontleden, ik ben benieuwd
.
Daarom ga ik ookquote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Best interessant allemaal, hoor. Eigenlijk een vies idee dat wij er onder onze huid ook zo uitzien, maar dat is de natuur.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Meh, ik ben een mietje wat dat betreft. Ik viel bijna flauw door alleen maar bloekprikken (we gingen onze bloedgroep bepalen). En wormen ontleden vond ik zielig
. Dit jaar gaan we waarschijnlijk een varkenshart ontleden, ik ben benieuwd
.
Mijn vader en oma willen heel graag dat ik dat doe . Ik weet het niet hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geneeskunde is jouw studieLekker op snijzaal naar geamputeerde armen kijken of darmen uitknijpen
Ohja, wij hebben ook een vis moeten ontleden, nu je het zegtquote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Best interessant allemaal, hoor. Eigenlijk een vies idee dat wij er onder onze huid ook zo uitzien, maar dat is de natuur.
Wij moesten een keer vissen ontleden. Aan het einde van de klas moest iemand shoarma trakteren vanwege een weddenschap, en gok eens wat wij in het broodje van de lullo van de klas stopen: een lekker sappige, rauwe vis.
Als jij het niet wilt ga je het erg slecht trekken, want op een gegeven moment doe je het puur op je eigen motivatiequote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn vader en oma willen heel graag dat ik dat doe . Ik weet het niet hoor. En sowieso wordt er eerst geloot
.
Op het prikbord hing een briefje met: vrij vragen voor het suikerfeest bij de afdelingsleiderquote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
In die laatste zin hoefde het uiteraard niet, maar toch aardig dat je het probeert.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op het prikbord hing een briefje met: vrij vragen voor het suikerfeest bij de afdelingsleider
Ook alle Turken die niet aan de Ramadan meedoen hebben vrijgevraagd.
Het is heel aardig van school, maar eigenlijk is het niet zo slim
Ik ga trouwens gewoon naar DE school, we krijgen uitleg die niet in het boek staat, geen zin om achter een ander aan te zitten
Als geneeskunde niet je ding is, ga het dan in godsnaam niet studeren. Ten eerste sneu voor iemand die het wél supergraag wilde studeren maar is uitgeloot, en ten tweede omdat het bijna ondoenlijk is om jaren dingen tegen je zin te doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn vader en oma willen heel graag dat ik dat doe . Ik weet het niet hoor. En sowieso wordt er eerst geloot
.
omdat je zo van lidwoorden houdt, deed ik voor jou net dat extraatje.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In die laatste zin hoefde het uiteraard niet, maar toch aardig dat je het probeert.
in basketnal land is het zeer grootsquote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Ayca het volgende:
Is dat basketbal met nationale teams iets groots in basketballand? Of is het zoiets als voetbal en de olympische spelen?
Ahhh, ik ben gewoon sprakeloosquote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omdat je zo van lidwoorden houdt, deed ik voor jou net dat extraatje.
Dat ik dit ooit voor elkaar heb mogen krijgen... Mijn dank is groots.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ahhh, ik ben gewoon sprakeloos![]()
![]()
.
Dat is waar. Maar goed, ik kreeg het al van jongs af aan te horen. "Oooh, mijn dochter/kleindochter wordt dokter.". Hmmquote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als geneeskunde niet je ding is, ga het dan in godsnaam niet studeren. Ten eerste sneu voor iemand die het wél supergraag wilde studeren maar is uitgeloot, en ten tweede omdat het bijna ondoenlijk is om jaren dingen tegen je zin te doen.
Motivatie is inderdaad belangrijk. Eerst wilde ik psychologie gaan doen, maar heel veel mensen doen dat al (en willen het doen). En ik weet ook niet of ik het emotioneel aankan. Je krijgt volgens mij best veel heftige verhalen te horen. Daar moet ik dan niet in mijn vrije tijd mee bezig zijn, maar ik weet niet of dat dus mij gaat lukken. Mja, ik ben zelf nog een beetje radeloos. Ik denk dat ik nog een paar opendagen ga bezoeken.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als jij het niet wilt ga je het erg slecht trekken, want op een gegeven moment doe je het puur op je eigen motivatieGeen studie die je kiest voor de goede banen,
Hahahha want emel weet het hoor hahahaquote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Niet jezelf te mooi maken he Ayca hahaha
Schoolfoto'squote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Oke tof![]()
Ik ga ook morgen gewoon naar school. Schoolfotograaf enzulks..
Ik zeg: doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar goed, ik kreeg het al van jongs af aan te horen. "Oooh, mijn dochter/kleindochter wordt dokter.". Hmm.
[..]
Motivatie is inderdaad belangrijk. Eerst wilde ik psychologie gaan doen, maar heel veel mensen doen dat al (en willen het doen). En ik weet ook niet of ik het emotioneel aankan. Je krijgt volgens mij best veel heftige verhalen te horen. Daar moet ik dan niet in mijn vrije tijd mee bezig zijn, maar ik weet niet of dat dus mij gaat lukken. Mja, ik ben zelf nog een beetje radeloos. Ik denk dat ik nog een paar opendagen ga bezoeken.
Wat weet emel?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hahahha want emel weet het hoor hahaha
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hahahha want emel weet het hoor hahaha
Klopt. Haat aan schoolfoto's!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schoolfoto's_!
Echt, de gemiddelde amateurfotograaf met een weggooicamera van drie euro maakt foto's waar je leuker opstaat. Bij mij dan.
Hoofdzaak toch.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef Ayca het volgende:
Ligt misschien aan de persoon hoor maar baanperspectief is voor mij echt geen bijzaak.
Je kind pushen om een bepaald iets dat jij als (groot-)ouder 'goed' of 'acceptabel' vindt te studeren is zó 1940.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar goed, ik kreeg het al van jongs af aan te horen. "Oooh, mijn dochter/kleindochter wordt dokter.". Hmm.
[..]
Motivatie is inderdaad belangrijk. Eerst wilde ik psychologie gaan doen, maar heel veel mensen doen dat al (en willen het doen). En ik weet ook niet of ik het emotioneel aankan. Je krijgt volgens mij best veel heftige verhalen te horen. Daar moet ik dan niet in mijn vrije tijd mee bezig zijn, maar ik weet niet of dat dus mij gaat lukken. Mja, ik ben zelf nog een beetje radeloos. Ik denk dat ik nog een paar opendagen ga bezoeken.
nostalgiequote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Oke tof![]()
Ik ga ook morgen gewoon naar school. Schoolfotograaf enzulks..
Ik zeg ook wel eens voor de gein: Ik ga vuilnisvrouw worden. Dat vinden ze niet leuk.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kind pushen om een bepaald iets dat jij als (groot-)ouder 'goed' of 'acceptabel' vindt te studeren is zó 1940.
Je wilde toch naar de UTwente? Daar heb je volgens mij genoeg andere (niet per se technische) studies die je kan doen. Ik wilde daar oorspronkelijk Civiele Techniek studeren, het schijnt echt een leuke en goede universiteit te zijn.
Haha true.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet op ze letten, Turkse mensen hebben snel de neiging om RECHTEN GENEESKUNDE OF BEDRIJFSKUNDE te zeggen.
Maar kies gewoon wat je leuk vindt, Albayrak had daar een leuk stukje over geschreven.
Geneeskunde vooral..quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet op ze letten, Turkse mensen hebben snel de neiging om RECHTEN GENEESKUNDE OF BEDRIJFSKUNDE te zeggen.
Maar kies gewoon wat je leuk vindt, Albayrak had daar een leuk stukje over geschreven.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Haha, je ouders 'dwongen' je toch niet om bedrijfskundige te wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
* Bedrijfskundige meldt zich
Maar ik ben geen Turkse
Agrotechnologie? Hoe kwam je daar opquote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
Ik heb een tijdje Agrotechnologie willen doen.(toen ik 10 ofzo was
) Verder advocaat omdat ik dat een mooi woord vond.
!
En nu weet ik nog niet wat ik precies wil doen. Wel altijd veel geld willen verdienen.
Volgens mij zag ik iets op klokhuis ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, je ouders 'dwongen' je toch niet om bedrijfskundige te worden?
[..]
Agrotechnologie? Hoe kwam je daar op?
Ik wilde vroeger toen ik klein was striptekenares worden (in ieder geval iets creatiefs). Nu wil ik eigenlijk nog steeds wel iets creatiefs doen.
Het Klokhuisquote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik iets op klokhuis ofzo.
Ik doe wel bedrijfskunde. Maar niet omdat mijn ouders dat nodig vonden - wat hen betreft had ik ook putjesschepper kunnen worden, zolang ik maar gelukkig zou zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Media & Communicatie?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Agrotechnologie? Hoe kwam je daar op?
Ik wilde vroeger toen ik klein was striptekenares worden (in ieder geval iets creatiefs). Nu wil ik eigenlijk nog steeds wel iets creatiefs doen.
Hey, dit lijkt me best leukquote:
UC?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
En als ik het echt niet weet is UC ook nog een optie.
Zo hoort het ook, vind ik dan. Sowieso, je mag blij zijn dat je kind überhaupt op een universiteit dan wel hogeschool studeert.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
Mijn ouders hebben ook nooit moeilijk gedaan over mijn studiekeuze trouwens.
University College?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
En als ik het echt niet weet is UC ook nog een optie.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:45 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij moet je sowieso blij zijn als je kinderen kunnen studeren.
Juist.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, vind ik dan. Sowieso, je mag blij zijn dat je kind überhaupt op een universiteit dan wel hogeschool studeert.
Ze hebben nu sinds vorig jaar ook op de EUR en heb er echt superpositieve verhalen over gehoord.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:51 schreef Rookert het volgende:
Was dat niet die studie die te weinig uitdaging bood voor studenten, dat het meer HBO was?
Idioot, je wil hier gewoon zeggen dat jouw ouders willen dat je gelukkig bent omdat jullie een Nederlandse instelling hebben!!!!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe wel bedrijfskunde. Maar niet omdat mijn ouders dat nodig vonden - wat hen betreft had ik ook putjesschepper kunnen worden, zolang ik maar gelukkig zou zijn.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Idioot, je wil hier gewoon zeggen dat jouw ouders willen dat je gelukkig bent omdat jullie een Nederlandse instelling hebben!!!!!!
Omdat Sinan abi zei dat Turken vaak aanmoedigen bedrijfseconomie, rechten of geneeskunde te studeren. En jouw ouders niet, je mag zelfs putjesschepper worden, als je maar gelukkig bent. Dus bedoel je dat Turkse ouders niet het beste met hun kind voor hebben (qua geluk dan). Hater!!quote:
Sinan zei net zelf dat zijn ouders geen druk op hem uitoefenden, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat Sinan abi zei dat Turken vaak aanmoedigen bedrijfseconomie, rechten of geneeskunde te studeren. En jouw ouders niet, je mag zelfs putjesschepper worden, als je maar gelukkig bent. Dus bedoel je dat Turkse ouders niet het beste met hun kind voor hebben (qua geluk dan). Hater!!
Dan zie je zijn ouders toch als niet zo Turkse ouders.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinan zei net zelf dat zijn ouders geen druk op hem uitoefenden, dus die vlieger gaat niet op.
Laat maar, Emel, laat maar.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan zie je zijn ouders toch als niet zo Turkse ouders.
Gevalletje gespleten persoonlijkheid.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze zei wel dat het de derde keer was...
wat voor handel zit je in?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Ik snap het echt niet dat mensen vergeten hun adres te mailen als ze iets kopen van marktplaats, dit is al de 3e keer dat ik een week ofzo moet wachten op het adres terwijl het geld al op mijn rekening staat.
Mijn ouders waren al een poosje niet meer in leven toen ik met de studie begon zelfsquote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Komt gewoon door dat Turken geen banen kennen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:38 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Komt gewoon door dat Turken geen banen kennen.
Vooral niet in Europa waar de meesten arbeider in een fabriek zijn.
Komt wel goed met de volgende generatie denk ik, maar er zijn wel meer dingen die de Turken in Europa niet weten.
in be4 azzturn turnazz: kamasutra?quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:49 schreef msnk het volgende:
Even een serieuze vraag
Tot wanneer zien jullie jezelf studeren, en vanaf wanneer willen jullie ook echt beginnen met werken (vaste baan)?
quote:
Ken ik nietquote:
Ja, ik misschien nog wel langerquote:Op woensdag 8 september 2010 23:58 schreef Disko.Krali het volgende:
Tot m'n 26/27ste zal ik wel bezig zijn met studie gok ik
Dat kan.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Ja, ik misschien nog wel langer
Ouderbijdrage misschien een optiequote:Op donderdag 9 september 2010 00:11 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik wil na deze studie eigenlijk iets met economie gaan studeren maar ik ga dat niet kunnen betalen denk ik
Bijvoorbeeld. Maar eerder in het algemeen. Om goed voor jezelf uit te vinden wat je nou echt denkt en gelooft, en wellicht die kennis met andere delen.quote:
Ouderbijdrage gaat niet lukken denk ikquote:Op donderdag 9 september 2010 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ouderbijdrage misschien een optie?
[..]
Bijvoorbeeld. Maar eerder in het algemeen. Om goed voor jezelf uit te vinden wat je nou echt denkt en gelooft, en wellicht die kennis met andere delen.
Als agnost is dat namelijk vaak te ingewikkeld en te frustrerend.
Voor de klas staan leek mij altijd ongelofelijk kut. There I said it.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:15 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ouderbijdrage gaat niet lukken denk ik
Wat mij overigens ook leuk lijkt is voor de klas te gaan staan. (Maakt niet echt uit op welk niveau op basisschool na)
Ja daarom, beroep als docent is redelijk relaxed om na 5-10 jaar "normaal werk' er even tussen uit te gaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor de klas staan leek mij altijd ongelofelijk kut. There I said it.
Maar ik begin me wel vaker af te vragen of dat wel echt zo is. Theologie afstuderen en af en toe voor college geven lijkt me ook wel wat hebben...
9 to 5 in een kutkantoor is namelijk ook zwaar kut
Kut.
De les is net zo leuk als dat de docent hem maakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:33 schreef Ayca het volgende:
Een PowerPoint van 15 min. is natuurlijk anders dan dag in dag uit voor een stel ongeinteresseerde koters staan.
Amsterdamquote:Op donderdag 9 september 2010 00:44 schreef msnk het volgende:
Totdat je les geeft op een middelbare school in Amsterdam. Teveel stoere knulletjes van 14 met een kleine pik.
Daarom alleen 18 plussers les geven imo
wanneer begint het dan echt, want ik lees in dit topic ook allerlei dataquote:Op donderdag 9 september 2010 08:46 schreef Rookert het volgende:
Het Journaal roept vrolijk dat het morgen begint
ah ok.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:00 schreef zarGon het volgende:
Bx, er zijn soms wat verschillen tussen moslims. Zo komt het bijvoorbeeld voor dat Turken een dag eerder dan Arabieren beginnen met vasten (of de Arabieren beginnen een dag later, kan ook). Hierdoor zit er dus een dag verschil tussen het vieren van Suikerfeest.
Turken zijn vandaag begonnen. Duurt inderdaad 3 dagen: 9 t/m 11 september.
Als ik alleen een bachelor zou doen, zou ik op mijn 21e klaar kunnen zijn. Qua masters moet ik nog even kijken wat ik precies wil, maar dan zou ik er dus een of twee jaar langer over doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:49 schreef msnk het volgende:
Even een serieuze vraag
Tot wanneer zien jullie jezelf studeren, en vanaf wanneer willen jullie ook echt beginnen met werken (vaste baan)?
Thanks!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Eid Mubarak (zoals de Arabieren het zeggen!)
wat houdt dat in?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een marokkaan spaced m omdat turken vandaag bayram
Zelfde gedoe dus, wat een gezeurquote:Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een marokkaan spaced m omdat turken vandaag bayram
gwn dat ze er dom over doet enzoquote:Op donderdag 9 september 2010 11:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat houdt dat in?
iyi bayramlar en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |