wanneer begint het dan echt, want ik lees in dit topic ook allerlei dataquote:Op donderdag 9 september 2010 08:46 schreef Rookert het volgende:
Het Journaal roept vrolijk dat het morgen begint
ah ok.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:00 schreef zarGon het volgende:
Bx, er zijn soms wat verschillen tussen moslims. Zo komt het bijvoorbeeld voor dat Turken een dag eerder dan Arabieren beginnen met vasten (of de Arabieren beginnen een dag later, kan ook). Hierdoor zit er dus een dag verschil tussen het vieren van Suikerfeest.
Turken zijn vandaag begonnen. Duurt inderdaad 3 dagen: 9 t/m 11 september.
Als ik alleen een bachelor zou doen, zou ik op mijn 21e klaar kunnen zijn. Qua masters moet ik nog even kijken wat ik precies wil, maar dan zou ik er dus een of twee jaar langer over doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:49 schreef msnk het volgende:
Even een serieuze vraag
Tot wanneer zien jullie jezelf studeren, en vanaf wanneer willen jullie ook echt beginnen met werken (vaste baan)?
Thanks!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Eid Mubarak (zoals de Arabieren het zeggen!)
wat houdt dat in?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een marokkaan spaced m omdat turken vandaag bayram
Zelfde gedoe dus, wat een gezeurquote:Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een marokkaan spaced m omdat turken vandaag bayram
gwn dat ze er dom over doet enzoquote:Op donderdag 9 september 2010 11:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat houdt dat in?
iyi bayramlar en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |