Geneeskunde vooral..quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet op ze letten, Turkse mensen hebben snel de neiging om RECHTEN GENEESKUNDE OF BEDRIJFSKUNDE te zeggen.
Maar kies gewoon wat je leuk vindt, Albayrak had daar een leuk stukje over geschreven.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet op ze letten, Turkse mensen hebben snel de neiging om RECHTEN GENEESKUNDE OF BEDRIJFSKUNDE te zeggen.
Maar kies gewoon wat je leuk vindt, Albayrak had daar een leuk stukje over geschreven.
Haha, je ouders 'dwongen' je toch niet om bedrijfskundige te wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
* Bedrijfskundige meldt zich
Maar ik ben geen Turkse
Agrotechnologie? Hoe kwam je daar opquote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
Ik heb een tijdje Agrotechnologie willen doen.(toen ik 10 ofzo was
) Verder advocaat omdat ik dat een mooi woord vond.
!
En nu weet ik nog niet wat ik precies wil doen. Wel altijd veel geld willen verdienen.
Volgens mij zag ik iets op klokhuis ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, je ouders 'dwongen' je toch niet om bedrijfskundige te worden?
[..]
Agrotechnologie? Hoe kwam je daar op?
Ik wilde vroeger toen ik klein was striptekenares worden (in ieder geval iets creatiefs). Nu wil ik eigenlijk nog steeds wel iets creatiefs doen.
Het Klokhuisquote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik iets op klokhuis ofzo.
Ik doe wel bedrijfskunde. Maar niet omdat mijn ouders dat nodig vonden - wat hen betreft had ik ook putjesschepper kunnen worden, zolang ik maar gelukkig zou zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Media & Communicatie?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Agrotechnologie? Hoe kwam je daar op?
Ik wilde vroeger toen ik klein was striptekenares worden (in ieder geval iets creatiefs). Nu wil ik eigenlijk nog steeds wel iets creatiefs doen.
Hey, dit lijkt me best leukquote:
UC?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
En als ik het echt niet weet is UC ook nog een optie.
Zo hoort het ook, vind ik dan. Sowieso, je mag blij zijn dat je kind überhaupt op een universiteit dan wel hogeschool studeert.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
Mijn ouders hebben ook nooit moeilijk gedaan over mijn studiekeuze trouwens.
University College?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
En als ik het echt niet weet is UC ook nog een optie.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:45 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij moet je sowieso blij zijn als je kinderen kunnen studeren.
Juist.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, vind ik dan. Sowieso, je mag blij zijn dat je kind überhaupt op een universiteit dan wel hogeschool studeert.
Ze hebben nu sinds vorig jaar ook op de EUR en heb er echt superpositieve verhalen over gehoord.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:51 schreef Rookert het volgende:
Was dat niet die studie die te weinig uitdaging bood voor studenten, dat het meer HBO was?
Idioot, je wil hier gewoon zeggen dat jouw ouders willen dat je gelukkig bent omdat jullie een Nederlandse instelling hebben!!!!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe wel bedrijfskunde. Maar niet omdat mijn ouders dat nodig vonden - wat hen betreft had ik ook putjesschepper kunnen worden, zolang ik maar gelukkig zou zijn.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Idioot, je wil hier gewoon zeggen dat jouw ouders willen dat je gelukkig bent omdat jullie een Nederlandse instelling hebben!!!!!!
Omdat Sinan abi zei dat Turken vaak aanmoedigen bedrijfseconomie, rechten of geneeskunde te studeren. En jouw ouders niet, je mag zelfs putjesschepper worden, als je maar gelukkig bent. Dus bedoel je dat Turkse ouders niet het beste met hun kind voor hebben (qua geluk dan). Hater!!quote:
Sinan zei net zelf dat zijn ouders geen druk op hem uitoefenden, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat Sinan abi zei dat Turken vaak aanmoedigen bedrijfseconomie, rechten of geneeskunde te studeren. En jouw ouders niet, je mag zelfs putjesschepper worden, als je maar gelukkig bent. Dus bedoel je dat Turkse ouders niet het beste met hun kind voor hebben (qua geluk dan). Hater!!
Dan zie je zijn ouders toch als niet zo Turkse ouders.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinan zei net zelf dat zijn ouders geen druk op hem uitoefenden, dus die vlieger gaat niet op.
Laat maar, Emel, laat maar.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan zie je zijn ouders toch als niet zo Turkse ouders.
Gevalletje gespleten persoonlijkheid.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze zei wel dat het de derde keer was...
wat voor handel zit je in?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Ik snap het echt niet dat mensen vergeten hun adres te mailen als ze iets kopen van marktplaats, dit is al de 3e keer dat ik een week ofzo moet wachten op het adres terwijl het geld al op mijn rekening staat.
Mijn ouders waren al een poosje niet meer in leven toen ik met de studie begon zelfsquote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Komt gewoon door dat Turken geen banen kennen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:38 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Komt gewoon door dat Turken geen banen kennen.
Vooral niet in Europa waar de meesten arbeider in een fabriek zijn.
Komt wel goed met de volgende generatie denk ik, maar er zijn wel meer dingen die de Turken in Europa niet weten.
in be4 azzturn turnazz: kamasutra?quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:49 schreef msnk het volgende:
Even een serieuze vraag
Tot wanneer zien jullie jezelf studeren, en vanaf wanneer willen jullie ook echt beginnen met werken (vaste baan)?
quote:
Ken ik nietquote:
Ja, ik misschien nog wel langerquote:Op woensdag 8 september 2010 23:58 schreef Disko.Krali het volgende:
Tot m'n 26/27ste zal ik wel bezig zijn met studie gok ik
Dat kan.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Ja, ik misschien nog wel langer
Ouderbijdrage misschien een optiequote:Op donderdag 9 september 2010 00:11 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik wil na deze studie eigenlijk iets met economie gaan studeren maar ik ga dat niet kunnen betalen denk ik
Bijvoorbeeld. Maar eerder in het algemeen. Om goed voor jezelf uit te vinden wat je nou echt denkt en gelooft, en wellicht die kennis met andere delen.quote:
Ouderbijdrage gaat niet lukken denk ikquote:Op donderdag 9 september 2010 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ouderbijdrage misschien een optie?
[..]
Bijvoorbeeld. Maar eerder in het algemeen. Om goed voor jezelf uit te vinden wat je nou echt denkt en gelooft, en wellicht die kennis met andere delen.
Als agnost is dat namelijk vaak te ingewikkeld en te frustrerend.
Voor de klas staan leek mij altijd ongelofelijk kut. There I said it.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:15 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ouderbijdrage gaat niet lukken denk ik
Wat mij overigens ook leuk lijkt is voor de klas te gaan staan. (Maakt niet echt uit op welk niveau op basisschool na)
Ja daarom, beroep als docent is redelijk relaxed om na 5-10 jaar "normaal werk' er even tussen uit te gaan.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor de klas staan leek mij altijd ongelofelijk kut. There I said it.
Maar ik begin me wel vaker af te vragen of dat wel echt zo is. Theologie afstuderen en af en toe voor college geven lijkt me ook wel wat hebben...
9 to 5 in een kutkantoor is namelijk ook zwaar kut
Kut.
De les is net zo leuk als dat de docent hem maakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:33 schreef Ayca het volgende:
Een PowerPoint van 15 min. is natuurlijk anders dan dag in dag uit voor een stel ongeinteresseerde koters staan.
Amsterdamquote:Op donderdag 9 september 2010 00:44 schreef msnk het volgende:
Totdat je les geeft op een middelbare school in Amsterdam. Teveel stoere knulletjes van 14 met een kleine pik.
Daarom alleen 18 plussers les geven imo
wanneer begint het dan echt, want ik lees in dit topic ook allerlei dataquote:Op donderdag 9 september 2010 08:46 schreef Rookert het volgende:
Het Journaal roept vrolijk dat het morgen begint
ah ok.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:00 schreef zarGon het volgende:
Bx, er zijn soms wat verschillen tussen moslims. Zo komt het bijvoorbeeld voor dat Turken een dag eerder dan Arabieren beginnen met vasten (of de Arabieren beginnen een dag later, kan ook). Hierdoor zit er dus een dag verschil tussen het vieren van Suikerfeest.
Turken zijn vandaag begonnen. Duurt inderdaad 3 dagen: 9 t/m 11 september.
Als ik alleen een bachelor zou doen, zou ik op mijn 21e klaar kunnen zijn. Qua masters moet ik nog even kijken wat ik precies wil, maar dan zou ik er dus een of twee jaar langer over doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:49 schreef msnk het volgende:
Even een serieuze vraag
Tot wanneer zien jullie jezelf studeren, en vanaf wanneer willen jullie ook echt beginnen met werken (vaste baan)?
Thanks!quote:Op donderdag 9 september 2010 09:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Eid Mubarak (zoals de Arabieren het zeggen!)
wat houdt dat in?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een marokkaan spaced m omdat turken vandaag bayram
Zelfde gedoe dus, wat een gezeurquote:Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een marokkaan spaced m omdat turken vandaag bayram
gwn dat ze er dom over doet enzoquote:Op donderdag 9 september 2010 11:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat houdt dat in?
iyi bayramlar en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |