Geneeskunde vooral..quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet op ze letten, Turkse mensen hebben snel de neiging om RECHTEN GENEESKUNDE OF BEDRIJFSKUNDE te zeggen.
Maar kies gewoon wat je leuk vindt, Albayrak had daar een leuk stukje over geschreven.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet op ze letten, Turkse mensen hebben snel de neiging om RECHTEN GENEESKUNDE OF BEDRIJFSKUNDE te zeggen.
Maar kies gewoon wat je leuk vindt, Albayrak had daar een leuk stukje over geschreven.
Haha, je ouders 'dwongen' je toch niet om bedrijfskundige te wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef BrandX het volgende:
* Bedrijfskundige meldt zich
Maar ik ben geen Turkse
Agrotechnologie? Hoe kwam je daar opquote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
Ik heb een tijdje Agrotechnologie willen doen.(toen ik 10 ofzo was
) Verder advocaat omdat ik dat een mooi woord vond.
!
En nu weet ik nog niet wat ik precies wil doen. Wel altijd veel geld willen verdienen.
Volgens mij zag ik iets op klokhuis ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, je ouders 'dwongen' je toch niet om bedrijfskundige te worden?
[..]
Agrotechnologie? Hoe kwam je daar op?
Ik wilde vroeger toen ik klein was striptekenares worden (in ieder geval iets creatiefs). Nu wil ik eigenlijk nog steeds wel iets creatiefs doen.
Het Klokhuisquote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik iets op klokhuis ofzo.
Ik doe wel bedrijfskunde. Maar niet omdat mijn ouders dat nodig vonden - wat hen betreft had ik ook putjesschepper kunnen worden, zolang ik maar gelukkig zou zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Media & Communicatie?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Agrotechnologie? Hoe kwam je daar op?
Ik wilde vroeger toen ik klein was striptekenares worden (in ieder geval iets creatiefs). Nu wil ik eigenlijk nog steeds wel iets creatiefs doen.
Hey, dit lijkt me best leukquote:
UC?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
En als ik het echt niet weet is UC ook nog een optie.
Zo hoort het ook, vind ik dan. Sowieso, je mag blij zijn dat je kind überhaupt op een universiteit dan wel hogeschool studeert.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef IHVK het volgende:
Mijn ouders hebben ook nooit moeilijk gedaan over mijn studiekeuze trouwens.
University College?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:54 schreef Ayca het volgende:
En als ik het echt niet weet is UC ook nog een optie.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:45 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij moet je sowieso blij zijn als je kinderen kunnen studeren.
Juist.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, vind ik dan. Sowieso, je mag blij zijn dat je kind überhaupt op een universiteit dan wel hogeschool studeert.
Ze hebben nu sinds vorig jaar ook op de EUR en heb er echt superpositieve verhalen over gehoord.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:51 schreef Rookert het volgende:
Was dat niet die studie die te weinig uitdaging bood voor studenten, dat het meer HBO was?
Idioot, je wil hier gewoon zeggen dat jouw ouders willen dat je gelukkig bent omdat jullie een Nederlandse instelling hebben!!!!!!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik doe wel bedrijfskunde. Maar niet omdat mijn ouders dat nodig vonden - wat hen betreft had ik ook putjesschepper kunnen worden, zolang ik maar gelukkig zou zijn.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Idioot, je wil hier gewoon zeggen dat jouw ouders willen dat je gelukkig bent omdat jullie een Nederlandse instelling hebben!!!!!!
Omdat Sinan abi zei dat Turken vaak aanmoedigen bedrijfseconomie, rechten of geneeskunde te studeren. En jouw ouders niet, je mag zelfs putjesschepper worden, als je maar gelukkig bent. Dus bedoel je dat Turkse ouders niet het beste met hun kind voor hebben (qua geluk dan). Hater!!quote:
Sinan zei net zelf dat zijn ouders geen druk op hem uitoefenden, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat Sinan abi zei dat Turken vaak aanmoedigen bedrijfseconomie, rechten of geneeskunde te studeren. En jouw ouders niet, je mag zelfs putjesschepper worden, als je maar gelukkig bent. Dus bedoel je dat Turkse ouders niet het beste met hun kind voor hebben (qua geluk dan). Hater!!
Dan zie je zijn ouders toch als niet zo Turkse ouders.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinan zei net zelf dat zijn ouders geen druk op hem uitoefenden, dus die vlieger gaat niet op.
Laat maar, Emel, laat maar.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan zie je zijn ouders toch als niet zo Turkse ouders.
Gevalletje gespleten persoonlijkheid.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze zei wel dat het de derde keer was...
wat voor handel zit je in?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Ik snap het echt niet dat mensen vergeten hun adres te mailen als ze iets kopen van marktplaats, dit is al de 3e keer dat ik een week ofzo moet wachten op het adres terwijl het geld al op mijn rekening staat.
Mijn ouders waren al een poosje niet meer in leven toen ik met de studie begon zelfsquote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Komt gewoon door dat Turken geen banen kennen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:38 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Komt gewoon door dat Turken geen banen kennen.
Vooral niet in Europa waar de meesten arbeider in een fabriek zijn.
Komt wel goed met de volgende generatie denk ik, maar er zijn wel meer dingen die de Turken in Europa niet weten.
in be4 azzturn turnazz: kamasutra?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |