Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Idioot, je wil hier gewoon zeggen dat jouw ouders willen dat je gelukkig bent omdat jullie een Nederlandse instelling hebben!!!!!!
Omdat Sinan abi zei dat Turken vaak aanmoedigen bedrijfseconomie, rechten of geneeskunde te studeren. En jouw ouders niet, je mag zelfs putjesschepper worden, als je maar gelukkig bent. Dus bedoel je dat Turkse ouders niet het beste met hun kind voor hebben (qua geluk dan). Hater!!quote:
Sinan zei net zelf dat zijn ouders geen druk op hem uitoefenden, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat Sinan abi zei dat Turken vaak aanmoedigen bedrijfseconomie, rechten of geneeskunde te studeren. En jouw ouders niet, je mag zelfs putjesschepper worden, als je maar gelukkig bent. Dus bedoel je dat Turkse ouders niet het beste met hun kind voor hebben (qua geluk dan). Hater!!
Dan zie je zijn ouders toch als niet zo Turkse ouders.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinan zei net zelf dat zijn ouders geen druk op hem uitoefenden, dus die vlieger gaat niet op.
Laat maar, Emel, laat maar.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan zie je zijn ouders toch als niet zo Turkse ouders.
Gevalletje gespleten persoonlijkheid.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze zei wel dat het de derde keer was...
wat voor handel zit je in?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Ik snap het echt niet dat mensen vergeten hun adres te mailen als ze iets kopen van marktplaats, dit is al de 3e keer dat ik een week ofzo moet wachten op het adres terwijl het geld al op mijn rekening staat.
Mijn ouders waren al een poosje niet meer in leven toen ik met de studie begon zelfsquote:Op woensdag 8 september 2010 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, je ouders 'dwongen' je toch niet om bedrijfskundige te worden?
Komt gewoon door dat Turken geen banen kennen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet op ze letten, Turkse mensen hebben snel de neiging om RECHTEN GENEESKUNDE OF BEDRIJFSKUNDE te zeggen.
Maar kies gewoon wat je leuk vindt, Albayrak had daar een leuk stukje over geschreven.
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:38 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Komt gewoon door dat Turken geen banen kennen.
Vooral niet in Europa waar de meesten arbeider in een fabriek zijn.
Komt wel goed met de volgende generatie denk ik, maar er zijn wel meer dingen die de Turken in Europa niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |