Als jij het niet wilt ga je het erg slecht trekken, want op een gegeven moment doe je het puur op je eigen motivatiequote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn vader en oma willen heel graag dat ik dat doe . Ik weet het niet hoor. En sowieso wordt er eerst geloot
.
Op het prikbord hing een briefje met: vrij vragen voor het suikerfeest bij de afdelingsleiderquote:Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Op prikbord een briefje met: vrij vragen voor suikerfeest bij afdelingsleider.
Ook alle Turken die er niet aan doen (halfTurken) vrijgevraagd.![]()
Heel aardig van school enzo, maar niet zo slim.
Ik ga trouwens gewoon naar school, uitleg die niet in het boek staat blabla, geen zin om achter een ander aan te zitten later. En bezoeken doen we toch nog niet zo vroeg.
In die laatste zin hoefde het uiteraard niet, maar toch aardig dat je het probeert.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Op het prikbord hing een briefje met: vrij vragen voor het suikerfeest bij de afdelingsleider
Ook alle Turken die niet aan de Ramadan meedoen hebben vrijgevraagd.
Het is heel aardig van school, maar eigenlijk is het niet zo slim
Ik ga trouwens gewoon naar DE school, we krijgen uitleg die niet in het boek staat, geen zin om achter een ander aan te zitten
Als geneeskunde niet je ding is, ga het dan in godsnaam niet studeren. Ten eerste sneu voor iemand die het wél supergraag wilde studeren maar is uitgeloot, en ten tweede omdat het bijna ondoenlijk is om jaren dingen tegen je zin te doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn vader en oma willen heel graag dat ik dat doe . Ik weet het niet hoor. En sowieso wordt er eerst geloot
.
omdat je zo van lidwoorden houdt, deed ik voor jou net dat extraatje.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In die laatste zin hoefde het uiteraard niet, maar toch aardig dat je het probeert.
in basketnal land is het zeer grootsquote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Ayca het volgende:
Is dat basketbal met nationale teams iets groots in basketballand? Of is het zoiets als voetbal en de olympische spelen?
Ahhh, ik ben gewoon sprakeloosquote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omdat je zo van lidwoorden houdt, deed ik voor jou net dat extraatje.
Dat ik dit ooit voor elkaar heb mogen krijgen... Mijn dank is groots.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ahhh, ik ben gewoon sprakeloos![]()
![]()
.
Dat is waar. Maar goed, ik kreeg het al van jongs af aan te horen. "Oooh, mijn dochter/kleindochter wordt dokter.". Hmmquote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als geneeskunde niet je ding is, ga het dan in godsnaam niet studeren. Ten eerste sneu voor iemand die het wél supergraag wilde studeren maar is uitgeloot, en ten tweede omdat het bijna ondoenlijk is om jaren dingen tegen je zin te doen.
Motivatie is inderdaad belangrijk. Eerst wilde ik psychologie gaan doen, maar heel veel mensen doen dat al (en willen het doen). En ik weet ook niet of ik het emotioneel aankan. Je krijgt volgens mij best veel heftige verhalen te horen. Daar moet ik dan niet in mijn vrije tijd mee bezig zijn, maar ik weet niet of dat dus mij gaat lukken. Mja, ik ben zelf nog een beetje radeloos. Ik denk dat ik nog een paar opendagen ga bezoeken.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als jij het niet wilt ga je het erg slecht trekken, want op een gegeven moment doe je het puur op je eigen motivatieGeen studie die je kiest voor de goede banen,
Hahahha want emel weet het hoor hahahaquote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Niet jezelf te mooi maken he Ayca hahaha
Schoolfoto'squote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Oke tof![]()
Ik ga ook morgen gewoon naar school. Schoolfotograaf enzulks..
Ik zeg: doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar goed, ik kreeg het al van jongs af aan te horen. "Oooh, mijn dochter/kleindochter wordt dokter.". Hmm.
[..]
Motivatie is inderdaad belangrijk. Eerst wilde ik psychologie gaan doen, maar heel veel mensen doen dat al (en willen het doen). En ik weet ook niet of ik het emotioneel aankan. Je krijgt volgens mij best veel heftige verhalen te horen. Daar moet ik dan niet in mijn vrije tijd mee bezig zijn, maar ik weet niet of dat dus mij gaat lukken. Mja, ik ben zelf nog een beetje radeloos. Ik denk dat ik nog een paar opendagen ga bezoeken.
Wat weet emel?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hahahha want emel weet het hoor hahaha
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hahahha want emel weet het hoor hahaha
Klopt. Haat aan schoolfoto's!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schoolfoto's_!
Echt, de gemiddelde amateurfotograaf met een weggooicamera van drie euro maakt foto's waar je leuker opstaat. Bij mij dan.
Hoofdzaak toch.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef Ayca het volgende:
Ligt misschien aan de persoon hoor maar baanperspectief is voor mij echt geen bijzaak.
Je kind pushen om een bepaald iets dat jij als (groot-)ouder 'goed' of 'acceptabel' vindt te studeren is zó 1940.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar goed, ik kreeg het al van jongs af aan te horen. "Oooh, mijn dochter/kleindochter wordt dokter.". Hmm.
[..]
Motivatie is inderdaad belangrijk. Eerst wilde ik psychologie gaan doen, maar heel veel mensen doen dat al (en willen het doen). En ik weet ook niet of ik het emotioneel aankan. Je krijgt volgens mij best veel heftige verhalen te horen. Daar moet ik dan niet in mijn vrije tijd mee bezig zijn, maar ik weet niet of dat dus mij gaat lukken. Mja, ik ben zelf nog een beetje radeloos. Ik denk dat ik nog een paar opendagen ga bezoeken.
nostalgiequote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Oke tof![]()
Ik ga ook morgen gewoon naar school. Schoolfotograaf enzulks..
Ik zeg ook wel eens voor de gein: Ik ga vuilnisvrouw worden. Dat vinden ze niet leuk.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kind pushen om een bepaald iets dat jij als (groot-)ouder 'goed' of 'acceptabel' vindt te studeren is zó 1940.
Je wilde toch naar de UTwente? Daar heb je volgens mij genoeg andere (niet per se technische) studies die je kan doen. Ik wilde daar oorspronkelijk Civiele Techniek studeren, het schijnt echt een leuke en goede universiteit te zijn.
Haha true.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:15 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet op ze letten, Turkse mensen hebben snel de neiging om RECHTEN GENEESKUNDE OF BEDRIJFSKUNDE te zeggen.
Maar kies gewoon wat je leuk vindt, Albayrak had daar een leuk stukje over geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |