abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86220610
Yeah! Ongegeneerd heel veel eten ftw!!
pi_86220650
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Xeauouixeau Turks :') :') :')
Goede siewosie :')
pi_86220666
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef IHVK het volgende:
Yeah! Ongegeneerd heel veel eten ftw!!
Allang gedaan, broeder.
Cool story, Hansel.
pi_86220701
Morgen Bayram . Sinan is op uni ;(
pi_86220713
Soberso..
pi_86220738
Wanneer is het suikerfeest nou precies voor welke bevolkingsgroepen enzo? :P

En die rotzooi in de bioscopen met debielen tijdens suikerfeest vorig jaar; is het gewoonte voor sommigen om naar de bioscoop te gaan of zoek ik er teveel achter en is het gewoon 'gewoon'? :')

Opbouw van laatste zin: ;(
pi_86220773
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
Stel Kamervragen!
pi_86220872
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
Ik ga morgen ook gewoon naar school. We hebben dan biologie (belangrijke uitleg en zo), ik wil dat niet missen .
pi_86220929
Toch leuk hoe Suikerfeest wordt aangekondigd in NL.
Op teletekst : Extra politieinzet bij Suikerfeest :')
pi_86220972
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
Toch leuk hoe Suikerfeest wordt aangekondigd in NL.
Op teletekst : Extra politieinzet bij Suikerfeest :')
En extra 'buurtvaders' ( :') ) las ik in de NRC.next. Ik denk dat de Pathé wel extra beveiligers gaat inzetten. Volgens mij is het daar elk jaar wel een groot popcorngevecht.
Cool story, Hansel.
pi_86220997
Het is helaas gewoon geworden dat de sfeer bij de bioscopen heel agressief is tijdens het suikerfeest.

Ik snap alleen niet wat de logica is in de hoofden van die jongens.
pi_86221023
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik ga morgen ook gewoon naar school. We hebben dan biologie (belangrijke uitleg en zo), ik wil dat niet missen [ afbeelding ].
Hmm, lekker beesten ontleden.
Cool story, Hansel.
pi_86221078
Op prikbord een briefje met: vrij vragen voor suikerfeest bij afdelingsleider.

Ook alle Turken die er niet aan doen (halfTurken) vrijgevraagd. :|W

Heel aardig van school enzo, maar niet zo slim.

Ik ga trouwens gewoon naar school, uitleg die niet in het boek staat blabla, geen zin om achter een ander aan te zitten later. En bezoeken doen we toch nog niet zo vroeg.
Ik ben een pure Turk.
pi_86221093
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef IHVK het volgende:
Het is helaas gewoon geworden dat de sfeer bij de bioscopen heel agressief is tijdens het suikerfeest.

Ik snap alleen niet wat de logica is in de hoofden van die jongens.
Misschien brengt het einde van de ramadan een soort gevoel van vrijheid met zich mee voor hen? Sowieso zijn het toch kneuzen van het typen bontkraagje die zich misdragen, dus al die drankjes van de euroshopper die nu wél gedronken mogen worden zullen ook wel enige invloed hebben op hun holbewonersgedrag.
Cool story, Hansel.
pi_86221106
Er geldt morgen een minimumleeftijd in bioscopen van 16 jaar, omdat de meeste relschoppers 16- zijn. :')

Verklaart al de logica vraag.
pi_86221142
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

Ik ga trouwens gewoon naar school, uitleg die niet in het boek staat blabla, geen zin om achter een ander aan te zitten later. En bezoeken doen we toch nog niet zo vroeg.
Schrijf deze zin eens met lidwoorden. Je zult versteld staan van de pracht en praal die deze simpele, doch effectieve, woordjes toevoegen aan een zin.
Cool story, Hansel.
pi_86221144
Wij komen altijd rond 9-10 uur bijeen met de hele familie.
pi_86221177
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
Er geldt morgen een minimumleeftijd in bioscopen van 16 jaar, omdat de meeste relschoppers 16- zijn. :')

Verklaart al de logica vraag.
Daar ga je dan met je kinderen naar Toy Story 3 NL :')
pi_86221194
quote:

Maar respect voor de schoolgangers _O_
pi_86221199
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hmm, lekker beesten ontleden.
Meh, ik ben een mietje wat dat betreft ;(. Ik viel bijna flauw door alleen maar bloekprikken (we gingen onze bloedgroep bepalen). En wormen ontleden vond ik zielig :'(. Dit jaar gaan we waarschijnlijk een varkenshart ontleden, ik ben benieuwd :{.
pi_86221248
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Julis het volgende:

[..]

Meh, ik ben een mietje wat dat betreft ;(. Ik viel bijna flauw door alleen maar bloekprikken (we gingen onze bloedgroep bepalen). En wormen ontleden vond ik zielig :'(. Dit jaar gaan we waarschijnlijk een varkenshart ontleden, ik ben benieuwd :{.
Geneeskunde is jouw studie :D Lekker op snijzaal naar geamputeerde armen kijken of darmen uitknijpen :9~
pi_86221249
quote:

Daarom ga ik ook :Y.
pi_86221331
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Julis het volgende:

[..]

Best interessant allemaal, hoor. Eigenlijk een vies idee dat wij er onder onze huid ook zo uitzien, maar dat is de natuur.

Wij moesten een keer vissen ontleden. Aan het einde van de klas moest iemand shoarma trakteren vanwege een weddenschap, en gok eens wat wij in het broodje van de lullo van de klas stopen: een lekker sappige, rauwe vis. Hij vond het niet zo lekker.
Cool story, Hansel.
pi_86221336
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Geneeskunde is jouw studie :D Lekker op snijzaal naar geamputeerde armen kijken of darmen uitknijpen :9~
Mijn vader en oma willen heel graag dat ik dat doe . Ik weet het niet hoor :{. En sowieso wordt er eerst geloot :P.
pi_86221384
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Best interessant allemaal, hoor. Eigenlijk een vies idee dat wij er onder onze huid ook zo uitzien, maar dat is de natuur.

Wij moesten een keer vissen ontleden. Aan het einde van de klas moest iemand shoarma trakteren vanwege een weddenschap, en gok eens wat wij in het broodje van de lullo van de klas stopen: een lekker sappige, rauwe vis.
Ohja, wij hebben ook een vis moeten ontleden, nu je het zegt :P.

_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')