hahahaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
yeterki oku betekent "en nu als de wiedeweerga mijn huis uit, ayca!!!!"?
Mwah, ik denk niet dat je nog een fijn leven kan gaan leiden als je door een trein bent aangereden. tenzij dat jouw straf is natuurlijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef zarGon het volgende:
Kanker. Aanrijding met persoon, geen treinverkeer richting Delft vanuit Amsterdam. Ik hoop dat die persoon nog leeft.
Ik ben pas rond 2200 uur thuis. Kanker.
Ik snap hem in ieder geval niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:09 schreef Ayca het volgende:
moeder net: *heel verhaal*... en toz al.
broertje: Ja en haal voor mij ook Fernandes!![]()
![]()
Dat Fernandes een laxeermiddel stof is ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik snap hem in ieder geval niet.
Als ie gesprongen is:quote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef zarGon het volgende:
Kanker. Aanrijding met persoon, geen treinverkeer richting Delft vanuit Amsterdam. Ik hoop dat die persoon nog leeft.
Ik ben pas rond 2200 uur thuis. Kanker.
dit maakt het verhaal nog moeilijker te begrijpen voor mij. Ik dacht dat fernandez zo'n frisdrank was die ze altijd bij de Turk verkopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat Fernandes een laxeermiddel stof is ofzo.
Thanks Jülidequote:Op woensdag 8 september 2010 18:46 schreef Julis het volgende:
Leuk Thomas!
Jij hebt volgens mij wel geluk, er is een tekort aan studentenkamers in Nederland.
Nee, die dingen heten Fernandesquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dit maakt het verhaal nog moeilijker te begrijpen voor mij. Ik dacht dat fernandez zo'n frisdrank was die ze altijd bij de Turk verkopen.
Het studentenleven in en zelfstandig wordenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:23 schreef Ayca het volgende:
Nog een coolstory: net een gesprekje gehad met m'n moeder en volgens mij mag ik gewoon op kamersze zei ook 'yeterki oku'
(Vrouwelijke) studentenhuizen verschillen vaak niet veel van de gemiddelde talibangrot in Afghanistan, dus zelfstandig worden gebeurt niet altijd.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het studentenleven in en zelfstandig worden
Mijn zus wou niet in een vrouwenhuis wonen wegens het hoge kippenhok-gehalte en roddelgezeik.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
(Vrouwelijke) studentenhuizen verschillen vaak niet veel van de gemiddelde talibangrot in Afghanistan, dus zelfstandig worden gebeurt niet altijd.
Haha, mazzelquote:Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Thanks Jülide![]()
Ja, er waren 128 aanmeldingen voor deze kamer, dus het is een klein wonder dat ik hem heb![]()
127 mensen kunnen dus weer verder zoeken
Oh en je hebt wat leuks aan in US Kledingtopic![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat Fernandes een laxeermiddel stof is ofzo.
Xeauouixeau Turksquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
nee
'toz al' is 'afstoffen' maar letterlijk 'neem stof' ofzo![]()
nvm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |