Mja is maar 50 euro ofzo volgens mij.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
de financiele voordeel die je hebt zal dan wel weer minder worden zeker, maarja ben zelf bij een tatal noob wat hardware betreft, dus denk dat ik gewoon een "kant en klare" ga kopen uiteindelijk, ben een beetje aan het inlezen
Bij aankopen van onze vorige pc 2 jaar terug hebben we zeker 200 euro bespaardquote:Op woensdag 8 september 2010 18:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
de financiele voordeel die je hebt zal dan wel weer minder worden zeker, maarja ben zelf bij een tatal noob wat hardware betreft, dus denk dat ik gewoon een "kant en klare" ga kopen uiteindelijk, ben een beetje aan het inlezen
no thanks!quote:
tuurlijk! wie niet?quote:
scherpquote:Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij zei 'koop een apple' daarom zei ik dat.
Onderdelen van een degelijke webshop bestellen (plus assembleren) is vaak alsnog goedkoper én beter dan een kant en klare bak.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb genoeg hdmikabels thuisliggen maar bedankt voor het attent maken op deze prachtige aanbieding.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Eerder aardig genoeg om mensen erop attent te maken van deze prachtige aanbieding
quote:20.000 studentenkamers te weinig
UTRECHT - Minstens 20.000 studenten zoeken momenteel tevergeefs een kamer. Dat blijkt uit cijfers die de Landelijke Studentenvakbond zondag bekend heeft gemaakt.
De LSVB heeft een inventarisatie gedaan onder studentensteden waaruit bleek dat er in totaal tussen 20.000 en 30.000 studentenkamers te weinig zijn. De minimale wachttijd voor een kamer is een jaar. De cijfers zijn afkomstig van gemeenten.
Volgens LSVB-voorzitter Sander Breur heeft de overheid tien jaar geleden bij het opstellen van een actieplan om kamernood tegen te gaan een foute inschatting gemaakt.
''De overheid ging er indertijd van uit dat het aantal studenten zou groeien met 60.000 in tien jaar, maar dat werden er 120.000'', aldus Breur.
De grootste kamernood heerst volgens de cijfers van de LSVB in Amsterdam, Leiden, Delft en Nijmegen.
© ANP
Utrecht en Amsterdam zijn de grote boosdoeners. En er zijn een heleboel mensen zoekende omdat ze gewoon niet in een oud krot, zoals veel studentenkamers, willen wonen. Laat staan dat de prijzen een beetje normaal zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 18:46 schreef Julis het volgende:
Leuk Thomas!
Jij hebt volgens mij wel geluk, er is een tekort aan studentenkamers in Nederland.
[..]
neee, dat heet zuinigquote:Op woensdag 8 september 2010 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tss, kijk deze verkaasde Turk dan. Een gier in hart en nieren.
Aha, dan is dat hoge cijfer aan tekort van studentenkamers wel logisch.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Utrecht en Amsterdam zijn de grote boosdoeners. En er zijn een heleboel mensen zoekende omdat ze gewoon niet in een oud krot, zoals veel studentenkamers, willen wonen. Laat staan dat de prijzen een beetje normaal zijn.
Je betaalt vaak voor een kamer(tje) hetzelfde bedrag als dat je voor een hele flat of huis zou betalen.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef IHVK het volgende:
Het hele systeem loopt niet, het moet totaal anders. Veel te hoge prijzen (onterecht) en veel te weinig kamers.
Komt die mod ook nog even janken. Positieve discriminatie, ik zeg het je!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:50 schreef IHVK het volgende:
Ik ging even Wiks vooroordelen bevestigen net.
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:23 schreef Ayca het volgende:
Nog een coolstory: net een gesprekje gehad met m'n moeder en volgens mij mag ik gewoon op kamersze zei ook 'yeterki oku'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |