Bel de Telegraafquote:Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
En dat soort dingen lees je nooit in de krant!!
Ken ik niet.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ik verwachtte It wasn't me.
Vraag vrij en meld het de Telegraaf, worden schitterende koppenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:33 schreef IHVK het volgende:
Morgen suikerfeest![]()
Ik moet naar uni![]()
![]()
![]()
#FML
Je hebt mazzel dat je de tram niet hoeft te nemen, het lijkt ´s ochtends net veetransportquote:Op woensdag 8 september 2010 15:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja!
Plus ik vind treinreizen sowieso wel leuk, moet het wel een beetje rustig zijn.
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef IHVK het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11392901
Moet je eens kijken vanaf 8:55
Wat een idioten.
Dit is sowieso ook iets voor de Telegraaf, van begin tot eind.
Plattelandsmensenquote:"Waarom huilt ze![]()
![]()
"
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef IHVK het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11392901
Moet je eens kijken vanaf 8:55
Wat een idioten.
Dit is sowieso ook iets voor de Telegraaf, van begin tot eind.
Ik wou ook een Medion-computer voor mijn ouders kopen. Welke is het precies? Ik kan hem niet vinden op die site.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:13 schreef Slayage het volgende:
iemand hier met kennis over pc hardware? het gaat om de medion op de laatste pagina van de folder, tis inmiddels op de site alweer uitverkocht zie ik nu
http://www.mediamarkt.nl/(...)elHome?storeId=10101
is het wat?
Dat zusje van die boerin over dat donkere meisje:quote:Op woensdag 8 september 2010 16:13 schreef IHVK het volgende:
Het grappige is wel dat je ziet hoe ze (ander meisje) bijdraait als ze bij de familie is.
Dus al die vooroordelen zijn er gewoon ooit ingetrapt en kunnen er ook weer makkelijk uit.
je kan klikken op de flyer, het staat op de laatste pagina 799,-quote:Op woensdag 8 september 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou ook een Medion-computer voor mijn ouders kopen. Welke is het precies? Ik kan hem niet vinden op die site.
Ik denk dat je tegenwoordig weinig meer fout kan doen met computers. Windows 7 draait al met weinig erg soepel en stabiel en verder heb je qua videokaart, processor en geheugen tegenwoordig voor nop al meer dan voldoende power om een beetje te internetten en tekstverwerkenquote:Op woensdag 8 september 2010 16:13 schreef Slayage het volgende:
iemand hier met kennis over pc hardware? het gaat om de medion op de laatste pagina van de folder, tis inmiddels op de site alweer uitverkocht zie ik nu
http://www.mediamarkt.nl/(...)elHome?storeId=10101
is het wat?
ik moet er wel starcraft 2 op kunnen spelen hehquote:Op woensdag 8 september 2010 16:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegenwoordig weinig meer fout kan doen met computers. Windows 7 draait al met weinig erg soepel en stabiel en verder heb je qua videokaart, processor en geheugen tegenwoordig voor nop al meer dan voldoende power om een beetje te internetten en tekstverwerken![]()
Die harde schijven die je kan wisselen terwijl ie aanstaat ie trouwens zwaar nutteloos![]()
Ik moet op zoek naar een computer voor m'n kamer, moet me weer helemaal inlezen over wat er te krijgen isEn afvragen of ik een laptop neem of een desktop en een netbookje
Welke stad? Bij de flyer van rotterdam staat geen Medion.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
je kan klikken op de flyer, het staat op de laatste pagina 799,-
Check anders de Best Buy Guide van Tweakers.netquote:Op woensdag 8 september 2010 16:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik moet er wel starcraft 2 op kunnen spelen heh
Dat was echt te lief inderdaad.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zusje van die boerin over dat donkere meisje:
"Ja ik had wel het gevoel dat ze de ster van het dorp was![]()
"
Noooh
Sjans van 3e-klassersquote:Op woensdag 8 september 2010 16:39 schreef Ayca het volgende:
Zo'n 3e klasser kwam naar me toe 'hey jij bent toch blijven zitten'?
ik: Jaa..
hij: oke.. hoe heet je want ik zie je wel eens lopen maar ik wist niet hoe je heette.
ik: Ayça
hij: ik ben x (vergeten..)
andere 3e klasser: ohh van dat lied van outlandish 'aicha aicha.. '
ik:
#coolstorysis![]()
PEDOquote:Op woensdag 8 september 2010 16:39 schreef Ayca het volgende:
Zo'n 3e klasser kwam naar me toe 'hey jij bent toch blijven zitten'?
ik: Jaa..
hij: oke.. hoe heet je want ik zie je wel eens lopen maar ik wist niet hoe je heette.
ik: Ayça
hij: ik ben x (vergeten..)
andere 3e klasser: ohh van dat lied van outlandish 'aicha aicha.. '
ik:
#coolstorysis![]()
is bij medion de verzending altijd "gratis" of is dit een tijdelijke actie?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, ik heb hem al. Het ziet eruit als een goeie deal, deze staat op de medion website voor 999: http://www.medion.com/nl/(...)h=x7363#searchResult
dat wordt best tricky denk ikquote:Op woensdag 8 september 2010 16:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Check anders de Best Buy Guide van Tweakers.netAlleen nog iemand hebben voor assemblage, is meestal goedkoper dan een set kopen
de financiele voordeel die je hebt zal dan wel weer minder worden zeker, maarja ben zelf bij een tatal noob wat hardware betreft, dus denk dat ik gewoon een "kant en klare" ga kopen uiteindelijk, ben een beetje aan het inlezenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan je vaak ook gewoon op die site laten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |