Tuurlijk gaat ze vreemdquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef Bootje84 het volgende:
Zagen jullie de ogen van Bibi toen ze zei dat ze niet vreemd zou gaan..? De camera bleef nog ff iets langer opnemen en je zag haar ogen naar linksboven draaien alsof ze twijfelde aan haarzelf
nrcnextquote:Al een tijd gonst internet ervan: het nieuwe programma Oh Oh Cherso. Het is de Nederlandse Jersey Shore: acht jongeren die in één huis de zomer doorbrengen in een hysterisch ordinair feestoord. In Amerika waren het Guido’s en Guidette’s die naar de kust van New Jersey vertrokken, in Oh Oh Cherso zijn het Hagenezen en Scheveningers die een paar weken hun lever maltraiteren in Chersonissos. De subcultuur waar de jongeren toe behoren heeft niet echt een naam, maar de kernwoorden zijn Zonnebank, Sportschool en Gewoon Helemaal Lekker Leip.
De stukjes castingvideo die als sneak preview dienden, werden door iedereen doorgestuurd. En terecht. Ik kan me zo voorstellen dat de crew bij die opnames soms op zijn vuist heeft moeten bijten om de pure extase te verbergen. Bijvoorbeeld bij het Showgirls-moment waarin Barbie zegt dat ze het luchtje van ‘Versaasje’ wel lekker vindt. Als groot bewonderaar van Jersey Shore en van hormonale door drank overgoten groepsprocessen in het algemeen, kon ik niet wachten.
In de (heerlijke) eerste aflevering is het leuk om te zien hoeveel dingen overeenkomen met de Amerikaanse versie. Ook hier is het soms alsof je naar een natuurprogramma van National Geographic aan het kijken bent. Met name de jongens lopen meteen als opgeblazen makaken rond en proberen met snelle afzeikgrappen de rol van alfamannetje te bezetten. Verder heeft iedereen een bijnaam en bestaat er een eigen lingo (‘daggeren’: dansen alsof je seks hebt, en Barbie wil graag ooit een ‘anabool’ trouwen). En natuurlijk is er de obsessie met het uiterlijk. Ik dacht dat alleen corpsballen in verkleinwoorden praatten, maar ook de Hagenezen kunnen er wat van: de mannen gebruiken cremetjes, elk haartje moet goed zitten, ze willen een vrouwtje met een strak lijfje en een lekker laagje make-up. Uitgaan kan pas als iedereen uren voor de spiegel heeft gestaan, en eenmaal in de club is het de bedoeling zo snel mogelijk weer alle decorum te verliezen.
Maar er is ook een groot verschil. Dat verschil heet Joker. Joker heet eigenlijk Robert, is twintig jaar, heeft een tepelpiercing en als hij praat houdt hij altijd zijn kin omhoog, een beetje zoals Stevie Wonder zingt. Daarbij lijkt hij op een vrolijk, continu verbaasd uit het nest gevallen vogeltje. Tussen de andere mannen valt hij op: ik ken maar weinig mensen die zo olijk en onschuldig in het rond kunnen kijken. Jokers mond zegt dingen als: „Ha, lekkere wijven”, maar Jokers gezicht zegt: „Ha, het Spoorwegmuseum! Gaan we daarna nog een softijsje eten?”
Ik ben inmiddels een beetje verliefd geworden op Joker. Op een moederlijke manier. Ik wil hem omhelzen en wiegen. Ik wil hem weghalen bij de wet T-shirt contests, de baco’s en de Barbies. Ik wil hem en zijn tepelpiercing zacht toestoppen. En als hij dan zegt: „Maar de lekkere wijven dan?” zeg ik: „Misschien morgen weer, snoes.”
Dat was echt te mooiquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef Bootje84 het volgende:
Zagen jullie de ogen van Bibi toen ze zei dat ze niet vreemd zou gaan..? De camera bleef nog ff iets langer opnemen en je zag haar ogen naar linksboven draaien alsof ze twijfelde aan haarzelf
Treffend!quote:Jokers mond zegt dingen als: „Ha, lekkere wijven”, maar Jokers gezicht zegt: „Ha, het Spoorwegmuseum! Gaan we daarna nog een softijsje eten?”
Yep... Bibi... ja... die naam doet veel goeds voorspellen... in een huis vol verzengende hormonen, testosteron en feromonen... bi...bi, ga je gang meid. We beloven het nooit door te vertellen schatje.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef Bootje84 het volgende:
Ach ja. Het is al eens eerder gezegd. Het kansloos van toen is het kansrijk van nu. Dat dit ook als vermaak wordt gezien is verschrikkelijk triest. Maar gezien de samenleving van nu is het niet gek dat programma's als dit (en Jersey Shore) veel bekijks trekken. En maar klagen over domme jongeren, no wonder met dit soort kuddegedrag tv kijkersquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:37 schreef Raven_ het volgende:
In hoeverre Renske (NRC) er ook maar interessant over wil gaan doen, vond ik het cliche, voorspelbaar, hersenloos, totaal niet interessant en een niet aanwezige verhaallijn of karakterontwikkeling om (uberhaupt) nog verder te kijken. Ben meer geinteresseerd in de morele afweging en dat we blijkbaar al in een stadium zijn dat dit als entertainment wordt ervaren.
Wat mij betreft verdient de serie de spreekwoordelijke internetterm, *ploink*.
quote:Maar er is ook een groot verschil. Dat verschil heet Joker. Joker heet eigenlijk Robert, is twintig jaar, heeft een tepelpiercing en als hij praat houdt hij altijd zijn kin omhoog, een beetje zoals Stevie Wonder zingt. Daarbij lijkt hij op een vrolijk, continu verbaasd uit het nest gevallen vogeltje. Tussen de andere mannen valt hij op: ik ken maar weinig mensen die zo olijk en onschuldig in het rond kunnen kijken. Jokers mond zegt dingen als: „Ha, lekkere wijven”, maar Jokers gezicht zegt: „Ha, het Spoorwegmuseum! Gaan we daarna nog een softijsje eten?”
De TV draait door is voor de komende weken wel weer gevuldquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef Rahl het volgende:
Ik wil de Oh Oh Cherso's bij Matthijs en Marc-Marie zien
Nee, dit is op basis van Jersey Shore. The Villa is toch wel flink anders met matchmaking enzo..quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:15 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Heeft iemand het programma the Villa gezien. Daarin een groep Britten bij elkaar gebracht in een villa in Mallorca om te feesten en te zuipen, onderling kregen ze affaires, ruzies en slemp partijen met als hoogtepunt de stapavonden. Dit is zowaar hetzelfde, maar de types zijn meer aangedikt.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
De eerste imitatie is er. Marcel, de zanger van Di-rect heeft Joker nagedaan:
Ik zag hem op Twitter voorbij komen, koningquote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geniaalquote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een faal. Al is heel Di-Rect ook faal, en die zanger nog een hardere faal.quote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
ALlemaal pottuh! hahahaquote:Op zondag 5 september 2010 14:46 schreef Bo2osna het volgende:
Deze anabool from the Hague past er ook wel bij:
!
2:25 als die Hagenees strèèèkèèèzer zegt.quote:
Nederland is een van de meest innovatieve landen ter wereld als het gaat om tv-programma's. Natuurlijk is dit een Jersey Shore aftreksel, maar zonder Big Brother en al die varianten daarna had Jersey Shore weer nooit bestaan en waar kwam Big Brother vandaan? Juist.quote:Op zondag 5 september 2010 17:47 schreef A-noniem het volgende:
maar het is eigenlijk gewoon één grote kopie van jersey shore. dus zoals alle nederlandse programma's weer totaal niet origineel. maar toch leuk om te kijken, dat wel.
daar zit inderdaad wel wat in. wij zijn wel met het hele reality concept begonnenquote:Op zondag 5 september 2010 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nederland is een van de meest innovatieve landen ter wereld als het gaat om tv-programma's. Natuurlijk is dit een Jersey Shore aftreksel, maar zonder Big Brother en al die varianten daarna had Jersey Shore weer nooit bestaan en waar kwam Big Brother vandaan? Juist.
quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef Bo2osna het volgende:
Zometeen Oh Oh Cherso @ Live for you (ofzo) @ RTL 4, na het nieuws.
hoelaat precies?quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef Bo2osna het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef Bo2osna het volgende:
Nu, na de reclame.quote:
Eerste keer dat ik hem ziequote:Op zondag 5 september 2010 14:46 schreef Bo2osna het volgende:
!
ik heb jersey shore ook maar gedownload.... Is zeker wel lachenquote:Op zondag 5 september 2010 17:47 schreef A-noniem het volgende:
maar het is eigenlijk gewoon één grote kopie van jersey shore. dus zoals alle nederlandse programma's weer totaal niet origineel. maar toch leuk om te kijken, dat wel.
ja echt geweldigquote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb jersey shore ook maar gedownload.... Is zeker wel lachen
Hahahahaha wat een held!quote:Op zondag 5 september 2010 14:46 schreef Bo2osna het volgende:
!
Het zal vast niet uitkomen, aangezien dat contractueel natuurlijk dichtgetimmerd is, maar dat het enigzins gescript is lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 11:35 schreef Remzz het volgende:
Wat een serie
Maar ik blijf bang dat een van de 8 naar buiten komt dat het gescriped(wat het voor een groot deel vast wel zou zijn) was en ze 1000 euro per dag kregen voor hun verblijf.
Zal Sterretje Barbie ook vol op haar bek slaanquote:
Idd. Ze stellen zich niet voor niets allemaal met hun 'bijnamen' voor.quote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Het zal vast niet uitkomen, aangezien dat contractueel natuurlijk dichtgetimmerd is, maar dat het enigzins gescript is lijkt me duidelijk.
snickers kreeg een punch van een vent buiten hun groepje. dus als barbie net als haar een punch krijgt zal het van buitenaf moeten komenquote:Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal Sterretje Barbie ook vol op haar bek slaan![]()
maar die bijnamen zijn natuurlijk ook overduidelijk gewoon een kopie van jersey shore; snooki, the situation, sweetheart, jwoww.quote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Bo2osna het volgende:
[..]
Idd. Ze stellen zich niet voor niets allemaal met hun 'bijnamen' voor.
''Hey, hoeist? Ik ben Sniper''
''Goed man met jou, ik ben Jokertje''
Dat is op zich niet zo gek... ik heb ook vrienden/drinking buddies die een bijnaam hebben - van sommige wist ik pas na jaren hun echte naamquote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Bo2osna het volgende:
[..]
Idd. Ze stellen zich niet voor niets allemaal met hun 'bijnamen' voor.
''Hey, hoeist? Ik ben Sniper''
''Goed man met jou, ik ben Jokertje''
Dat is niet het enige wat haar zo'n minder aantrekkelijk uiterlijk geeftquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Barbie altijd van die fucking lelijke lipstick op?
Z'n openingszin was toch "Wil je m'n 3e ster zien", dat klinkt toch vrij homo niet?quote:Op zondag 5 september 2010 17:17 schreef kalinhos het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat de zin "Ik heb 2 sterren..." nu wel een prima openingszin is in kroegen
Die drie blondines zien er allemaal wat verlept uit (zeker voor hun leeftijd), alleen Bibi is echt knap.quote:Op maandag 6 september 2010 15:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat haar zo'n minder aantrekkelijk uiterlijk geeft
Haha, dat vond ik dus ook al.quote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n openingszin was toch "Wil je m'n 3e ster zien", dat klinkt toch vrij homo niet?.
Sterretje klink sowieso gay as hell. Je gaat toch jezelf toch ook geen Dr. Fag noemen als hetero?quote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, dat vond ik dus ook al.
Niet zo heel gek, gezien al die zonnebank bezoekjes...quote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Die drie blondines zien er allemaal wat verlept uit (zeker voor hun leeftijd), alleen Bibi is echt knap.
Ja, mar dat boeit niet. Het gaat om de opener en daarin werktie primaquote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n openingszin was toch "Wil je m'n 3e ster zien", dat klinkt toch vrij homo niet?.
Zonnebank maakt je misschien een beetje minder lelijk, maar niet per definitie knap.. Besides.. Over 40 jaar zijn het lopende rimpelkoppen..quote:Op maandag 6 september 2010 19:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, gezien al die zonnebank bezoekjes...
met huidkankerquote:Op maandag 6 september 2010 20:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zonnebank maakt je misschien een beetje minder lelijk, maar niet per definitie knap.. Besides.. Over 40 jaar zijn het lopende rimpelkoppen..
"Ik bouw tuintjes, voortuine, achtertuine, allemaal tuine"quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:51 schreef Bolter het volgende:
Vermakelijk allemaalDie Matsoe Matsoe of zo is wel echt té dom voor woorden.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Matsoe Matsoe praat een beetje als Goofy.
Ik vind die Elize zeker geen lelijk meisje hoorquote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Die drie blondines zien er allemaal wat verlept uit (zeker voor hun leeftijd), alleen Bibi is echt knap.
eens. ik vind elize en bibi allebei mooi. maar barbie en roos zie ik persoonlijk niet zo zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik vind die Elize zeker geen lelijk meisje hoorBeetje verkeerde make-up maar ze is echt wel knap.
Ja idd en hij vond zichzelf ook helemaal grappigquote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, dat vond ik dus ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik wil de hyves van Jokertje
joker1989.hyves.nl was dat volgesn mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:10 schreef merciless het volgende:
[..]
joker1989.hyves.nl was dat volgesn mij
yep ze staat bij de krabbels van jokertjequote:
Ja als barman.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:36 schreef Shoombak het volgende:
Sterretje werkt in de Crazy Piano's volgens mij?
daar heb je geen diploma voor nodig dusquote:
sociale hygiene eh !quote:Op woensdag 8 september 2010 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
daar heb je geen diploma voor nodig dus
Je bent niet verplicht tot kijken hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef A-noniem het volgende:
ik vind de hele hype rondom dat programma wel erg overdreven. het is gewoon een slap aftreksel van jersey shore, en het is pas 1 keer op televisie geweest. hoe kunnen mensen nu al ondersteboven staan van dit programma na die ene uitzending. ik heb de uitzending zelf gezien, en zo bijzonder was het nu ook weer niet. ik ga zeker weer kijken, maar dat ik er zo ontzettend weg van ben kan ik toch ook weer niet zeggen.
ik vind sniper, elize & kabouter trouwens wel de leukste van het stel tot nu toe. die komen ook nog wel intelligent op me over.
ik heb op iemands cherso-teentjes getraptquote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht tot kijken hoor.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:10 schreef merciless het volgende:
[..]
joker1989.hyves.nl was dat volgesn mij
Ach de helft zijn geen Hagenezen, twee Duindorpers, 1 Zoetermeerder en volgens mij ook nog een Loosduiner. Aan die andere koppen te zien nog minimaal 1 kamper er bij, zitten weinig echte Hagenezen bij.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik schaam mij dood als hagenees!! :-p
Loosduinen is lang een apart dorp geweest en die peenbuikers zijn net zo min Hagenees als de Duindorpers uit Scheveningen. Geboren in het huidige Den Haag maakt je nog niet tot Hagenees in ieder geval.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom ben je geen Hagenees als Loosduiner?
Dit soort boerenconflicten.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Loosduinen is lang een apart dorp geweest en die peenbuikers zijn net zo min Hagenees als de Duindorpers uit Scheveningen. Geboren in het huidige Den Haag maakt je nog niet tot Hagenees in ieder geval.
Dat soort onzin, stadsrechten hebben allang geen waarde meer.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dit soort boerenconflicten.![]()
Den Haag is sowieso een dorp men.
Blijft wel enigzins ironisch dat juist Bres zich daar druk om maakt maar hij heeft wel gelijk. Minimaal de helft van die leeghoofden heeft niks met het begrip Hagenees te maken.quote:DEN HAAG - RTL breekt alle televisierecords met de nazomerhit ‘oh oh Cherso’. RTL5 heeft een groep vrolijke Scheveningse jongens en meisjes in een luxe Griekse villa gemikt: en maar tegen elkaar oprijen en drinken natuurlijk. Dik lachen?
“Dit zijn helemaal geen Hagenezen”, buldert échte Hagenees Henk Bres, “Ik ben trots op mijn stad en die wordt nu belachelijk gemaakt door een stel randdebielen. Het is een schande. Echte Hagenezen, pleur op! Eén komt uit Scheveningen en een ander uit de buurt van Rotterdam. Hoe ik dat weet? Die ene gozer met die tattoo’s van sterren zegt: ‘wil je mijn derde ster zien? Dat zou een Hagenees nóóit zeggen, want die weet wat die derde ster is. En dat blonde wijf dat zegt dat ze frikadellen en kroketten lust, maar géén vlees eet. Dat is geen Hagenees, kom nou!”
Henk Bres mag ‘heel erg pissig’ zijn over Oh oh Cherso, wie minder liefde voelt voor de stad der steden kan het programma zomaar komisch vinden. De hoofdpersonen kennen god noch gebod en praten heel erg Haags-of doen net alsof, naar de mening van Henk Bres.
Geen stadsrechten hebben is één ding, ook qua inwoneraantal is het een dorp. Den Haag mag blij zijn als Loosduinen en een deel van de rook van Rotterdam aansluit, dan is het nog wat.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat soort onzin, stadsrechten hebben allang geen waarde meer.
Bres is ook een staatsmongool.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat soort onzin, stadsrechten hebben allang geen waarde meer.
Henk Bres is het overigens met me eens :
[..]
Blijft wel enigzins ironisch dat juist Bres zich daar druk om maakt maar hij heeft wel gelijk. Minimaal de helft van die leeghoofden heeft niks met het begrip Hagenees te maken.
Lodewijk Napoleon heeft Den Haag in 1806 de titel "stad" gegeven.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
Den Haag is sowieso een dorp men.
Beetje tijd in steken en zo gepiept. Ik steek m'n tijd tegenwoordig liever aan inhoud dan aan uiterlijkquote:Op donderdag 9 september 2010 10:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, je kunt van 'm zeggen wat je wil, maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen om zo'n lijf te hebben. Kunnen een hoop mannen een voorbeeld aan nemen.
wat een onzin artikel. hij zei het op een hele normale manier. het was gewoon een grapje, meer nietquote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef pberends het volgende:
Jokertje dist jarige DWDD-presentator.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:30 schreef A-noniem het volgende:
[..]
wat een onzin artikel. hij zei het op een hele normale manier. het was gewoon een grapje, meer niet
Ik besteed aandacht aan beiden, winning combo. Zou je ook moeten proberen!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef stinow het volgende:
[..]
Beetje tijd in steken en zo gepiept. Ik steek m'n tijd tegenwoordig liever aan inhoud dan aan uiterlijk
En wat een zielig mannetje ....![]()
Zeker, hier nog een zooi foto's van Bibiquote:Op woensdag 8 september 2010 20:40 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kaboutertje zag er appetijtelijk uit bij DWDD... ik zie een grootse pornocarrière voor haar weggelegd!
Damn!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef goudenkooien het volgende:
[..]
Zeker, hier nog een zooi foto's van Bibi
Foto's kabouter Bibi
[ afbeelding ]
Dan komt dat ONZ-volk hier.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:17 schreef Hooidraad het volgende:
Kan dit topic niet samengevoegd worden met deze?
Beetje onzinnig om er 2 aparte topicreeksen op na te houden.
Tering die zou ik ff keihard vol spuiten hehquote:Op donderdag 9 september 2010 16:00 schreef goudenkooien het volgende:
[..]
Zeker, hier nog een zooi foto's van Bibi
Foto's kabouter Bibi
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Sterretje zichzelf ondergekotst
Dat geluid ook vantevoren!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Sterretje zichzelf ondergekotst
Je bent in de war met Barbie, die op Miss Piggy lijkt?quote:
ja dacht ik net ook, dat wijf heeft echt een onwijs lelijke dikke kop met dun dood blond haarquote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef dronkeykong het volgende:
Die barbie is zo fucking lelijk
Nee ik vind haar ook een rotbakkes hebben. Elize en Kabouter zijn wel oke.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent in de war met Barbie, die op Miss Piggy lijkt?
Roos en Bibi zijn juist de enige aantrekkelijke meiden.
Dat haar is gewoon doodgeblondeerd, en dan heeft ze die mat ook nog erbijquote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja dacht ik net ook, dat wijf heeft echt een onwijs lelijke dikke kop met dun dood blond haar
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Roos en Bibi zijn juist de enige aantrekkelijke meiden.
Mwah, van die vier zien zij er nog het minst ordinair uit. Zij stralen nog iets uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef Yankee het volgende:
[..]
lelijke pauperhoertjes zijn het
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Joey, heb je een masker op? Oh nee, het is je kanker kop. Wat een niveau.
Ik vind die Roos ook niks.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik vind haar ook een rotbakkes hebben. Elize en Kabouter zijn wel oke.
Nee, idd.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk is er niets bijzonders aan deze serie
Als zijn nek naar achter klapt tijdens het spelen slikt ie zijn halve trompet inquote:Op donderdag 9 september 2010 22:03 schreef marcodej het volgende:
Joker speelt trompet bij een fanfare.
Eenschquote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef Terreros85 het volgende:
Barbie is lelijk. Of ben ik de enige die dat vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |