Ik vind die Elize zeker geen lelijk meisje hoorquote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Die drie blondines zien er allemaal wat verlept uit (zeker voor hun leeftijd), alleen Bibi is echt knap.
eens. ik vind elize en bibi allebei mooi. maar barbie en roos zie ik persoonlijk niet zo zitten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik vind die Elize zeker geen lelijk meisje hoorBeetje verkeerde make-up maar ze is echt wel knap.
Ja idd en hij vond zichzelf ook helemaal grappigquote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, dat vond ik dus ook al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
ik wil de hyves van Jokertje
joker1989.hyves.nl was dat volgesn mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:10 schreef merciless het volgende:
[..]
joker1989.hyves.nl was dat volgesn mij
yep ze staat bij de krabbels van jokertjequote:
Ja als barman.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:36 schreef Shoombak het volgende:
Sterretje werkt in de Crazy Piano's volgens mij?
daar heb je geen diploma voor nodig dusquote:
sociale hygiene eh !quote:Op woensdag 8 september 2010 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
daar heb je geen diploma voor nodig dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |