quote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Sterretje zichzelf ondergekotst
Dat geluid ook vantevoren!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:42 schreef Scarface2004 het volgende:
Sterretje zichzelf ondergekotst
Je bent in de war met Barbie, die op Miss Piggy lijkt?quote:
ja dacht ik net ook, dat wijf heeft echt een onwijs lelijke dikke kop met dun dood blond haarquote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef dronkeykong het volgende:
Die barbie is zo fucking lelijk
Nee ik vind haar ook een rotbakkes hebben. Elize en Kabouter zijn wel oke.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent in de war met Barbie, die op Miss Piggy lijkt?
Roos en Bibi zijn juist de enige aantrekkelijke meiden.
Dat haar is gewoon doodgeblondeerd, en dan heeft ze die mat ook nog erbijquote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja dacht ik net ook, dat wijf heeft echt een onwijs lelijke dikke kop met dun dood blond haar
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Roos en Bibi zijn juist de enige aantrekkelijke meiden.
Mwah, van die vier zien zij er nog het minst ordinair uit. Zij stralen nog iets uit.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:48 schreef Yankee het volgende:
[..]
lelijke pauperhoertjes zijn het
quote:Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Joey, heb je een masker op? Oh nee, het is je kanker kop. Wat een niveau.
Ik vind die Roos ook niks.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik vind haar ook een rotbakkes hebben. Elize en Kabouter zijn wel oke.
Nee, idd.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk is er niets bijzonders aan deze serie
Als zijn nek naar achter klapt tijdens het spelen slikt ie zijn halve trompet inquote:Op donderdag 9 september 2010 22:03 schreef marcodej het volgende:
Joker speelt trompet bij een fanfare.
Eenschquote:Op donderdag 9 september 2010 22:05 schreef Terreros85 het volgende:
Barbie is lelijk. Of ben ik de enige die dat vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |