quote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
De eerste imitatie is er. Marcel, de zanger van Di-rect heeft Joker nagedaan:
2:25 als die Hagenees strèèèkèèèzer zegt.quote:
Nederland is een van de meest innovatieve landen ter wereld als het gaat om tv-programma's. Natuurlijk is dit een Jersey Shore aftreksel, maar zonder Big Brother en al die varianten daarna had Jersey Shore weer nooit bestaan en waar kwam Big Brother vandaan? Juist.quote:Op zondag 5 september 2010 17:47 schreef A-noniem het volgende:
maar het is eigenlijk gewoon één grote kopie van jersey shore. dus zoals alle nederlandse programma's weer totaal niet origineel. maar toch leuk om te kijken, dat wel.
daar zit inderdaad wel wat in. wij zijn wel met het hele reality concept begonnenquote:Op zondag 5 september 2010 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nederland is een van de meest innovatieve landen ter wereld als het gaat om tv-programma's. Natuurlijk is dit een Jersey Shore aftreksel, maar zonder Big Brother en al die varianten daarna had Jersey Shore weer nooit bestaan en waar kwam Big Brother vandaan? Juist.
quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef Bo2osna het volgende:
Zometeen Oh Oh Cherso @ Live for you (ofzo) @ RTL 4, na het nieuws.
hoelaat precies?quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef Bo2osna het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef Bo2osna het volgende:
Nu, na de reclame.quote:
Eerste keer dat ik hem ziequote:Op zondag 5 september 2010 14:46 schreef Bo2osna het volgende:
Deze anabool from the Hague past er ook wel bij:
!
ik heb jersey shore ook maar gedownload.... Is zeker wel lachenquote:Op zondag 5 september 2010 17:47 schreef A-noniem het volgende:
maar het is eigenlijk gewoon één grote kopie van jersey shore. dus zoals alle nederlandse programma's weer totaal niet origineel. maar toch leuk om te kijken, dat wel.
ja echt geweldigquote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb jersey shore ook maar gedownload.... Is zeker wel lachen
Hahahahaha wat een held!quote:Op zondag 5 september 2010 14:46 schreef Bo2osna het volgende:
Deze anabool from the Hague past er ook wel bij:
!
Het zal vast niet uitkomen, aangezien dat contractueel natuurlijk dichtgetimmerd is, maar dat het enigzins gescript is lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 6 september 2010 11:35 schreef Remzz het volgende:
Wat een serie
Maar ik blijf bang dat een van de 8 naar buiten komt dat het gescriped(wat het voor een groot deel vast wel zou zijn) was en ze 1000 euro per dag kregen voor hun verblijf.
Zal Sterretje Barbie ook vol op haar bek slaanquote:
Idd. Ze stellen zich niet voor niets allemaal met hun 'bijnamen' voor.quote:Op maandag 6 september 2010 11:41 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Het zal vast niet uitkomen, aangezien dat contractueel natuurlijk dichtgetimmerd is, maar dat het enigzins gescript is lijkt me duidelijk.
snickers kreeg een punch van een vent buiten hun groepje. dus als barbie net als haar een punch krijgt zal het van buitenaf moeten komenquote:Op maandag 6 september 2010 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal Sterretje Barbie ook vol op haar bek slaan![]()
maar die bijnamen zijn natuurlijk ook overduidelijk gewoon een kopie van jersey shore; snooki, the situation, sweetheart, jwoww.quote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Bo2osna het volgende:
[..]
Idd. Ze stellen zich niet voor niets allemaal met hun 'bijnamen' voor.
''Hey, hoeist? Ik ben Sniper''
''Goed man met jou, ik ben Jokertje''
Dat is op zich niet zo gek... ik heb ook vrienden/drinking buddies die een bijnaam hebben - van sommige wist ik pas na jaren hun echte naamquote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef Bo2osna het volgende:
[..]
Idd. Ze stellen zich niet voor niets allemaal met hun 'bijnamen' voor.
''Hey, hoeist? Ik ben Sniper''
''Goed man met jou, ik ben Jokertje''
Dat is niet het enige wat haar zo'n minder aantrekkelijk uiterlijk geeftquote:Op maandag 6 september 2010 15:58 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Barbie altijd van die fucking lelijke lipstick op?
Z'n openingszin was toch "Wil je m'n 3e ster zien", dat klinkt toch vrij homo niet?quote:Op zondag 5 september 2010 17:17 schreef kalinhos het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat de zin "Ik heb 2 sterren..." nu wel een prima openingszin is in kroegen
Die drie blondines zien er allemaal wat verlept uit (zeker voor hun leeftijd), alleen Bibi is echt knap.quote:Op maandag 6 september 2010 15:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat haar zo'n minder aantrekkelijk uiterlijk geeft
Haha, dat vond ik dus ook al.quote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n openingszin was toch "Wil je m'n 3e ster zien", dat klinkt toch vrij homo niet?.
Sterretje klink sowieso gay as hell. Je gaat toch jezelf toch ook geen Dr. Fag noemen als hetero?quote:Op maandag 6 september 2010 16:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha, dat vond ik dus ook al.
Niet zo heel gek, gezien al die zonnebank bezoekjes...quote:Op maandag 6 september 2010 16:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Die drie blondines zien er allemaal wat verlept uit (zeker voor hun leeftijd), alleen Bibi is echt knap.
Ja, mar dat boeit niet. Het gaat om de opener en daarin werktie primaquote:Op maandag 6 september 2010 16:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Z'n openingszin was toch "Wil je m'n 3e ster zien", dat klinkt toch vrij homo niet?.
Zonnebank maakt je misschien een beetje minder lelijk, maar niet per definitie knap.. Besides.. Over 40 jaar zijn het lopende rimpelkoppen..quote:Op maandag 6 september 2010 19:01 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Niet zo heel gek, gezien al die zonnebank bezoekjes...
met huidkankerquote:Op maandag 6 september 2010 20:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zonnebank maakt je misschien een beetje minder lelijk, maar niet per definitie knap.. Besides.. Over 40 jaar zijn het lopende rimpelkoppen..
"Ik bouw tuintjes, voortuine, achtertuine, allemaal tuine"quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:51 schreef Bolter het volgende:
Vermakelijk allemaalDie Matsoe Matsoe of zo is wel echt té dom voor woorden.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Matsoe Matsoe praat een beetje als Goofy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |