quote:Op zondag 5 september 2010 12:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
De eerste imitatie is er. Marcel, de zanger van Di-rect heeft Joker nagedaan:
2:25 als die Hagenees strèèèkèèèzer zegt.quote:
Nederland is een van de meest innovatieve landen ter wereld als het gaat om tv-programma's. Natuurlijk is dit een Jersey Shore aftreksel, maar zonder Big Brother en al die varianten daarna had Jersey Shore weer nooit bestaan en waar kwam Big Brother vandaan? Juist.quote:Op zondag 5 september 2010 17:47 schreef A-noniem het volgende:
maar het is eigenlijk gewoon één grote kopie van jersey shore. dus zoals alle nederlandse programma's weer totaal niet origineel. maar toch leuk om te kijken, dat wel.
daar zit inderdaad wel wat in. wij zijn wel met het hele reality concept begonnenquote:Op zondag 5 september 2010 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nederland is een van de meest innovatieve landen ter wereld als het gaat om tv-programma's. Natuurlijk is dit een Jersey Shore aftreksel, maar zonder Big Brother en al die varianten daarna had Jersey Shore weer nooit bestaan en waar kwam Big Brother vandaan? Juist.
quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef Bo2osna het volgende:
Zometeen Oh Oh Cherso @ Live for you (ofzo) @ RTL 4, na het nieuws.
hoelaat precies?quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef Bo2osna het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 18:04 schreef Bo2osna het volgende:
Nu, na de reclame.quote:
Eerste keer dat ik hem ziequote:Op zondag 5 september 2010 14:46 schreef Bo2osna het volgende:
Deze anabool from the Hague past er ook wel bij:
!
ik heb jersey shore ook maar gedownload.... Is zeker wel lachenquote:Op zondag 5 september 2010 17:47 schreef A-noniem het volgende:
maar het is eigenlijk gewoon één grote kopie van jersey shore. dus zoals alle nederlandse programma's weer totaal niet origineel. maar toch leuk om te kijken, dat wel.
ja echt geweldigquote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb jersey shore ook maar gedownload.... Is zeker wel lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |