Familie van jouw kant of schoonfamilie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat de weekendplannen zijn?
Vanavond Whisky proeven, zondag familiedag
m'n eigen, weet ook nog niet of ze meegaatquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Familie van jouw kant of schoonfamilie?
Biertje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen extreem boze mail naar mijn whisky vereniging sturen en per direct daar mijn webmasterschap beëindigen, morgen naar Meerpop en zondag mijn kamer eens opruimen...
Dag was ook geweldig, boze leveranciers aan moeten horen, gegevens voor maandrapportage niet ontvangen en zo chagerijnig als de pest wegens clash met whisky vereniging gisteravond.
Ben zo gaar als wat...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Nee, sterke koffie dan graag, val zowat in slaap...
Een welbekende druppel in een emmer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is er voorgevallen bij de vereniging dan?
Dat kan ik me goed voorstellen, er zijn grenzenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Een welbekende druppel in een emmer.
**knip**
Toedeledokie voor het zooitje...
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een welbekende druppel in een emmer.
ook knip
Toedeledokie voor het zooitje...
Hier gelukkig niet zo herkenbaarquote:
Ik ook, maar ik ben er klaar voor...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe ze zullen reageren.
Ik hou jullie wel op de hoogte als er spannende zaken gebeuren...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:46 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera zet de popcorn vast klaar
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/2326023/rechtse-coalitie-van-baan.html![]()
![]()
Nouja, da's wat overdreven natuurlijk. Maar ik ben heel blij dat een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van PVV én SGP van de baan isquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Weet je dat het me echt geen zak meer interesseert wat er voor regering komtGenaaid worden we toch wel
Right!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar ik ben heel blij dat een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van PVV én SGP van de baan is
Elio di Rupo zou nog een ontslag moeten indienen: die uit de politiek.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef De_Hertog het volgende:
En in België heeft DiRupo zijn definitieve ontslag ingediend. Is blijkbaar nog knap lastig tegenwoordig, een regering vormen..
Zou dat kabinet er komen, dan zou deze van links, rechts en boven gedoogd worden...quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, da's wat overdreven natuurlijk. Maar ik ben heel blij dat een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van PVV én SGP van de baan is
eigen ervaring: 1:16quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:49 schreef CaLeX het volgende:
vet dan heb ik iemand die voor ruim 3000 km diesel declareerde.....
Voor het organiseren van een toernooitje in dezelfde stad
Het vervelende voor het kabinet dat er nu gaat het komen is dat het van al die kanten aangevallen kan worden..quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou dat kabinet er komen, dan zou deze van links, rechts en boven gedoogd worden...
voor in de keuken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
En kijk eens wat ik gemaakt heb met de workshop graffity spuiten:
[ afbeelding ]
Dat gaat niet passen, het is erg groot... ik had hem in de gang willen hangen, maar daar past hij ook niet. Hij komt denk ik boven ons bed te hangen, ruimte genoeg.quote:
Nee, behalve één bedankje per SMS voor de nieuwsbrief van degene die ik gisteren z'n huid vol gescholden heb en die, eerlijk is eerlijk, ook toegaf dat het allemaal gen schoonheidsprijs verdiende. Hij bleef gisteren, ondanks mijn scheldkanonade, behoorlijk kalm, wat me eigenlijk nog kwader maakte...quote:
Want een ander heeft zich opgeofferd?quote:
Irritant is dat hequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, behalve één bedankje per SMS voor de nieuwsbrief van degene die ik gisteren z'n huid vol gescholden heb en die, eerlijk is eerlijk, ook toegaf dat het allemaal gen schoonheidsprijs verdiende. Hij bleef gisteren, ondanks mijn scheldkanonade, behoorlijk kalm, wat me eigenlijk nog kwader maakte...
Ik had fictieve popcornquote:
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want een ander heeft zich opgeofferd?
Of heeft de aangewezen BOB, die het drinken eigenlijk niet kon laten, berouw getoond?
Ja, dat werkt averechts bij mij...quote:
En een Snuggy...quote:Ik had fictieve popcornHeb nog een glas cassis apfelkorn, en tijgernootjes
Dat heb ik gemist, maar je hebt in ieder vgeval een verplichting minder...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tuurlijk nietM., die van de antibiotica, gaat rijden
En helemaal niks over dat je stopt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, behalve één bedankje per SMS voor de nieuwsbrief van degene die ik gisteren z'n huid vol gescholden heb en die, eerlijk is eerlijk, ook toegaf dat het allemaal gen schoonheidsprijs verdiende. Hij bleef gisteren, ondanks mijn scheldkanonade, behoorlijk kalm, wat me eigenlijk nog kwader maakte...
Dat andersom doen is fantastisch trouwensquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat werkt averechts bij mij...
checkquote:En een Snuggy...![]()
Ben ik wel blij omquote:Dat heb ik gemist, maar je hebt in ieder vgeval een verplichting minder...
Juistem...quote:
Dat lukt me dus vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat andersom doen is fantastisch trouwensIemand die helemaal uit z'n plaat gaat naar jou toe, en dan zelf kalm blijven
Daar zal wel een bestuursvergadering overheen moeten gaan (ik noem immers man en paard in mijn mail...) en degene van het SMS'je had ik dat gisteravond al meegedeeld door de telefoon...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En helemaal niks over dat je stopt?
Kan ik me een beetje voorstellen eigenlijk, zou ik ook niet zo leuk vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwanenburg voelt zich nu dus genaaid met hun 'dure' kaarten van ¤27,50 en weigert op te komen draven...
Mij soms, maar ik weet ook van mezelf dat als ik dingen terug ga zeggen een situatie echt kan escaleren, dus nu loop ik wel weg als er gezeik isquote:
Kansloos bij mij...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat andersom doen is fantastisch trouwensIemand die helemaal uit z'n plaat gaat naar jou toe, en dan zelf kalm blijven
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Soempie het volgende:
Een vriend van mij was op bezoek...valt Sven halverwege de avond in slaap op de bank.
Het ligt er een beetje aan. Of ik ga er ook vol in, zeker als ik iets belangrijk vind of ik word heel stil en heb echt zoiets van:quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef Etcetera het volgende:
Mij soms, maar ik weet ook van mezelf dat als ik dingen terug ga zeggen een situatie echt kan escaleren, dus nu loop ik wel weg als er gezeik is
Bon nochi...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:54 schreef Soempie het volgende:
Of ik zit gewoon fout en dan schaam ik me rot en dan bied ik m'n excuses aan. Maar rustig de discussie aangaan als iemand tegen me uit z'n dak gaat lukt meestal niet.![]()
Ik ga slapen.![]()
Dus ik moet vanmiddag uitzending gemist maar aanslingerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:47 schreef MadMaster het volgende:
Herhaling van Madiwodovrijdagshow op TV nu met bijna alleen maar roodharige dames in de zaal...
Waarom wist ik dat verdomme niet of heb ik geen uitnodiging ontvangen? Nou, nou, nou...?
Zondag meet van roodharigen in Breda. Soempie, staat de koffie dan klaar?
quote:
Yeps, om kwart voor 10 moeten we er zijn... zijn nog bekerwedstrijden. 11 september begint de competitie maar dan zijn ze vrij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag Twan nog voetballen vandaag?
Wij hebben morgen ook nog een bekerwedstrijd, en dinsdag ook weer een. Dan begint volgende week zondag voor ons de competitie ook weer, een klasse hoger dan vorig jaar, dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, om kwart voor 10 moeten we er zijn... zijn nog bekerwedstrijden. 11 september begint de competitie maar dan zijn ze vrij.
Zometeen komt ook de tegelzetter, we moeten nog boodschappen doen en om 16:00 uur hebben we de verjaardag van mn nichtje. Ze is 18 jaar geworden!! Morgen naar de stad/proef-eet. We mogen toch niet lopen op de tegels in de keuken. Best lastig als je bijna nergens bij kan komen.![]()
![]()
Wat is toch die fascinatie met roodharigen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:47 schreef MadMaster het volgende:
Herhaling van Madiwodovrijdagshow op TV nu met bijna alleen maar roodharige dames in de zaal...
Waarom wist ik dat verdomme niet of heb ik geen uitnodiging ontvangen? Nou, nou, nou...?
Zondag meet van roodharigen in Breda. Soempie, staat de koffie dan klaar?
Ik kan het niet verklaren, maar ik vind het wel een bepaalde uitstraling hebben. Iets onschuldigs of zo, waarschijnlijk vanwege inderdaad de blanke huid en vaak sproeten. Vertederend...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is toch die fascinatie met roodharigen.![]()
[ afbeelding ]
9 v/d 10 keer is het niet zo mooi.
Nee.quote:
De kleur kan je toch uit een potje halen? Zie Geert Wilders...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Mijn haar heeft zo'n niksig kleurtje.
Zeker, maar de kleur die ik mooi vind, daarvan zegt de kapper dat ik het niet kan hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kleur kan je toch uit een potje halen? Zie Geert Wilders...
Op mijn werk hebben we allemaal lampen van het merk Calex.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hey Calex
Ik zag je naam ergens op een vrachtwagen staan. Is het afgeleid van het bedrijf waar je werkt?
Het komt er wel vandaan, maar werk er nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hey Calex
Ik zag je naam ergens op een vrachtwagen staan. Is het afgeleid van het bedrijf waar je werkt?
Een avondje stappen met jullie lijkt me erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Vandaag begint echt een slapstick te wordenIk zou met de bus richting m'n vriend gaan, maar een andere vriend gaat ook mee. Die zou met de auto. Nee met de bus. Toch met de auto. Nee, we gaan met de bus. Okay, prima, komt goed. Nu gaat hij toch met de auto
Maar hij pikt me op in Assen, dus ik vind het al lang prima
'Begint', dus zoals het tot nu toe ging is eigenlijk standaard bij jullie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Vandaag begint echt een slapstick te worden
Normaal gaat het wat makkelijker, aangezien ik met m'n vriend meerijdt maar die is er al omdat hij vrijdag mee heeft geholpen in de winkel van C. (ja ik gooi er nog meer letters bij jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een avondje stappen met jullie lijkt me erg vermoeiend.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Begint', dus zoals het tot nu toe ging is eigenlijk standaard bij jullie?
Heb net de voorzitter (mijn buurman!!) gesproken en die begreep het wel en gaf me gelijk. Maar dat idee had ik ook wel, de andere (oudere) bestuursleden van PR, dat kan nog leuk worden...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:46 schreef Soempie het volgende:
MM, ze zijn nu vast met elkaar in overleg over je mail. Beetje in paniek: 'heb je het gelezen?'
Maar waar is W. in dat hele verhaal?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Normaal gaat het wat makkelijker, aangezien ik met m'n vriend meerijdt maar die is er al omdat hij vrijdag mee heeft geholpen in de winkel van C. (ja ik gooi er nog meer letters bij ja), daarom ga ik met de bus
In Oosterwoldequote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar waar is W. in dat hele verhaal?
Nee, maar mijn oude fiets viel van ellende uit elkaar.quote:
Alleen raken de fietsenboeren een beetje de kluts kwijt als je binnenstapt en om een echte fiets vraagt. En niet zo'n ding met 38 versnellingen en trapondersteuning etc.quote:
Ze hebben haast geen normale fietsen meer. Die retro gevallen zijn nu blijkbaar in en daar staat de zaak mee vol.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal wel weinig marge op zitten
quote:
Cafca...quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:01 schreef cafca het volgende:
Ik had ooit een collega, Alex, en die had heel weinig haar. Die noemden wij ook Kalex
Dat ga ik vanavond doen.quote:
Heel veel plezier alvast.quote:
Eigen doel?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft gewonnen met 12-1 en heeft zelfs 1x gescoord
Dat was ook geen serieus bedoelde vraagquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel veel plezier alvast.
Wij gaan nu naar de verjaardag!!
Ow TM ik weet niet of ze het goedvindt dat ik een foto van haar hier plaats, dus maar even niet.
Twan heeft gewonnen met 12-1 en heeft zelfs 1x gescoord
QFTquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Let je even een paar jaar niet op The Offspring, maken ze stiekem een best wel tof nummer!
Is zo'n zweedse legerfiets van Kronan niks voor jou?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen raken de fietsenboeren een beetje de kluts kwijt als je binnenstapt en om een echte fiets vraagt. En niet zo'n ding met 38 versnellingen en trapondersteuning etc.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh Oh Cherso toch maar eens kijken straks denk ik
Top programmaquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef CaLeX het volgende:
Heerlijk Oh Oh Cherso!
Onze eigen Jersey Shore, met haagse tokkies![]()
* CaLeX had wel last van wat plaatsvervangende schaamte
Dexter for president !quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Let je even een paar jaar niet op The Offspring, maken ze stiekem een best wel tof nummer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Whiteguy op 04-09-2010 20:01:22 ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Whiteguy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Niet eens... en hij had er wel 3 kunnen maken, 3 goede kansen gehad.quote:
ow hahaha.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat was ook geen serieus bedoelde vraag
En Twan is lekker op dreef dan, heeft hij morgen om 12 uur nog tijd? wij hebben tot nu toe pas 10 man
Als ie er 1 inschiet zijn we tevreden hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet eens... en hij had er wel 3 kunnen maken, 3 goede kansen gehad.
[..]
ow hahaha.
Je woont een beetje ver bij ons vandaan... en ik geloof dat hij iets te klein is.
Nou, het was erg bijzonder dat hij een doelpunt maakte... hij is normaal verdediger en heeeeel af en toe speelt hij op het middenveld.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ie er 1 inschiet zijn we tevreden hoor
Ik moet nog steeds een concept op papier krijgen.quote:Op zondag 5 september 2010 03:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
avond, waar ben je over aan 't peinzen dan?
op zaterdagnacht om 03:10 er nog mee bezig? Hoop voor je dat je snel inspiratie krijgtquote:Op zondag 5 september 2010 03:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een concept op papier krijgen.
Lekker, Espressoquote:Op zondag 5 september 2010 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Diaan.![]()
Klinkt goed. Vlot verlopen die verbouwingsactie
Iemand koffie?
[ afbeelding ]
Dat is voor mij ook een van de redenen dat ik liever voetbal op tv kijk dan dat ik naar een stadion ga.quote:Op zondag 5 september 2010 10:05 schreef MadMaster het volgende:
En alweer vroeg wakker/ er uit...![]()
Meerpop was qua bands goed, waarbij Ilse deLange als saaiste band te bestempelen was en de rest (incl. Di-rect) als prima. Organisatie was niet al te best, 2 kleine zakjes chips mochten bijv. niet mee naar binnen, want dat voedsel. Zak drop mocht wel mee naar binnen...
Was ik het niet mee eens, want dat stond nergens aangegeven en we hadden geen picknickmand o.i.d. bij ons. Discussie daarop met chagerijnig beveiligingswijf, die ons verweet dat we ons druk maakte over ¤0,60 handel. Mij ging het om het principe.
Uiteindelijk de chips in haar handen gedrukt en terwijl ze haar handen dus vol had, haar een aai over haar bol gegeven onder de woorden 'Sterkte met de rest van je leven.'
Toen plofte ze en riep ze versterking op. 5 Kleerkasten kwamen aangesneld en dat wijf was compleet over de rooie... Ik zou haar geslagen hebben...
Viswijf is afgevoerd en kleerkasten vonden het verder niet de moeite waard, omdat viswijf zich beriep op de organisatie die de regels had bepaald, maar die desgevraagd niet even langs wilde/kon komen en er nergens (ook niet op ticket) aangegeven stond dat je 'voedsel' mee naar binnen mocht nemen of wat dan ook...
Viswijf later nog een paar keer tegengekomen en als blikken konden doden...
quote:Op zondag 5 september 2010 10:05 schreef MadMaster het volgende:
En alweer vroeg wakker/ er uit...![]()
Meerpop was qua bands goed, waarbij Ilse deLange als saaiste band te bestempelen was en de rest (incl. Di-rect) als prima. Organisatie was niet al te best, 2 kleine zakjes chips mochten bijv. niet mee naar binnen, want dat voedsel. Zak drop mocht wel mee naar binnen...
Was ik het niet mee eens, want dat stond nergens aangegeven en we hadden geen picknickmand o.i.d. bij ons. Discussie daarop met chagerijnig beveiligingswijf, die ons verweet dat we ons druk maakte over ¤0,60 handel. Mij ging het om het principe.
Uiteindelijk de chips in haar handen gedrukt en terwijl ze haar handen dus vol had, haar een aai over haar bol gegeven onder de woorden 'Sterkte met de rest van je leven.'
Toen plofte ze en riep ze versterking op. 5 Kleerkasten kwamen aangesneld en dat wijf was compleet over de rooie... Ik zou haar geslagen hebben...
Viswijf is afgevoerd en kleerkasten vonden het verder niet de moeite waard, omdat viswijf zich beriep op de organisatie die de regels had bepaald, maar die desgevraagd niet even langs wilde/kon komen en er nergens (ook niet op ticket) aangegeven stond dat je 'voedsel' mee naar binnen mocht nemen of wat dan ook...
Viswijf later nog een paar keer tegengekomen en als blikken konden doden...
Goed gepland zo met dit weer...quote:Op zondag 5 september 2010 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb familiedag. BBQ-en.
Goed weer voor de verandering
Het ging inderdaad erg goed, maar het was ook niet zozeer verbouwen, meer een metamorfose. Het is nu klaarquote:Op zondag 5 september 2010 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Diaan.![]()
Klinkt goed. Vlot verlopen die verbouwingsactie
Iemand koffie?
[ afbeelding ]
Het is ooit vanuit de AKQ begonnen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar heet dit eigenlijk AKQ slowchat ipv MEN slowchat?
Ik snap de link met de AKQ niet.
En dat ene doelpunt kwam van Twan?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef TradeMarkie het volgende:
7-1 de boot in vandaag, 4e klasse is toch echt een niveau te hoog voor ons
Nee, een vrije trap van mij die door een speler van de tegenstander keurig binnen werd gekoptquote:Op zondag 5 september 2010 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat ene doelpunt kwam van Twan?
Goed genomen die vrije trap.quote:Op zondag 5 september 2010 18:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, een vrije trap van mij die door een speler van de tegenstander keurig binnen werd gekopt
Het was serieus een goed genomen vrije trapquote:
Jij was toch de bob?quote:Op zondag 5 september 2010 18:00 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Ik kan blijkbaar dansenVolgens R. moeten vriendlief en ik dansles gaan nemen
en M. vond dat ik 'moves' had. Ik denk zelf dat ik die heb gevonden in de wijn, maar het zal wel
Heb in elk geval heerlijk gedanst
Dus toch maar geen dansles? Of wel?quote:Op zondag 5 september 2010 18:00 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Ik kan blijkbaar dansenVolgens R. moeten vriendlief en ik dansles gaan nemen
en M. vond dat ik 'moves' had. Ik denk zelf dat ik die heb gevonden in de wijn, maar het zal wel
Heb in elk geval heerlijk gedanst
Niet weer...quote:
Nee M. was de 3de bob uiteindelijjkquote:
Ik ga Pitt nooit zover krijgenquote:Op zondag 5 september 2010 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus toch maar geen dansles? Of wel?
Juist daaromquote:
Eigen schuld, dikke bult met zo'n sport...quote:Op zondag 5 september 2010 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[Upd][Moto2] Tomizawa (19) verongelukt
Dat heb ik dus nooit bij dit soort sterfgevallen. Het is voor die personen een bewuste en vrijwillige keuze om een dergelijk beroep uit te oefenen.quote:Op zondag 5 september 2010 18:33 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, dan mag het nog wel het risico van het vak zijn, blijft nog steeds een wtf-momentje.
Daar heeft de vroedvrouw geen schuld aan gehad in ieder geval...quote:Op zondag 5 september 2010 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is weer een beroemde dode
Cobra-schilder Corneille (88) overleden
Dit soort dingen laten zowel mij als het slachtoffer koud doorgaans ja.quote:Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit bij dit soort sterfgevallen. Het is voor die personen een bewuste en vrijwillige keuze om een dergelijk beroep uit te oefenen.
Ik ken die gozer trouwens niet eens...
Het gevaar maakt het geheel wel spannender natuurlijk. Hoe lullig het ook is, af en toe komt het voor dat iemand te weinig geluk heeft en het niet overleeft. En als je dan toch crasht met een motor is op een circuit eigenlijk wel een van de betere plekkenquote:Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit bij dit soort sterfgevallen. Het is voor die personen een bewuste en vrijwillige keuze om een dergelijk beroep uit te oefenen.
Ik ken die gozer trouwens niet eens...
Wafels, Studio 100, Jean-Claude van Damme, Fortis, autofabrieken, er is daar wel iets meer dan alleen bier en fietsenquote:Op zondag 5 september 2010 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik lees net dat we er een derdewereldland in Europa bij krijgen.
Ze beginnen nu te roepen dat het einde van Belgie in zicht is...
Van wat speciaalbier en wielerwedstrijden kan geen land bestaan.
Die autofabrieken liggen vaker stil vanwege stakingen dan dat men er werkt, fortis is een waardeloze bank, van Damme een acteur van een bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 5 september 2010 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wafels, Studio 100, Jean-Claude van Damme, Fortis, autofabrieken, er is daar wel iets meer dan alleen bier en fietsen
Met een kind in je kelder!quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zit je dan met je wafels en speciaalbier naar kabouter plop te kijken..
Ik had het over Wallonie....quote:Op zondag 5 september 2010 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wafels, Studio 100, Jean-Claude van Damme, Fortis, autofabrieken, er is daar wel iets meer dan alleen bier en fietsen
een gevoeligequote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zal ik zo een actiefilm, horror of melige comedy gaan kijken?
In welke bui ben je?quote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zal ik zo een actiefilm, horror of melige comedy gaan kijken?
en dan ook nog boer zoekt vrouw kijken?quote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In welke bui ben je?
Ow en vanavond ook weer 24Maar dat nemen we op... dat komt er te laat op.
Echt nietquote:
In een bui voor een niet al te ingewikkelde film. Ik was vannacht om half zes thuis (toen was ik 22 uur op) en ben nu nog wat duf. Karakterontwikkeling, diepgang en gevoelens hoeven dus niet voor mij op dit momentquote:
quote:Factual errors: Everything shown about belaying and climbing techniques, high altitude mountaineering, helicopter usage, high altitude medicine (exception: dex), high altitude mountaineering clothes and the shape of K2 is wrong.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dan ook nog boer zoekt vrouw kijken?
Kijk jij dan? Ik heb nog nooit gekeken....quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht altijd dat heel Nederland naar boer zoekt vrouw kijkt...
hoe weet je dan dat het overrated is?quote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk jij dan? Ik heb nog nooit gekeken....
Op basis van wat voorstukjes die ik heb gezien..quote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het overrated is?
Daar doe ik het niet voor, zonde van mijn kostbare tijd.quote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Op dit moment is het enige programma waar ik misschien een tv voor aan zou zetten Oh Oh Cherso
Ik al helemaal niet. Is het voor de KRO niet beter dat die boeren een cursus Internetdaten en dat reeks van Boer Zoekt Vrouw met enkele maanden verkort kan worden?quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht altijd dat heel Nederland naar boer zoekt vrouw kijkt...
Die heb ik al helemaal uitgekeken.quote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In welke bui ben je?
Ow en vanavond ook weer 24Maar dat nemen we op... dat komt er te laat op.
nee, dacht dat ik de enige was die er niet naar keekquote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk jij dan? Ik heb nog nooit gekeken....
Jij loopt dus al helemaal voor en bent helemaal klaar met 24.. het laatste seizoen toch?quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal uitgekeken.
Ik mag pas over 22 weken het hele verhaal verklappen.
Verkeerd gedacht dus.quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, dacht dat ik de enige was die er niet naar keek
wat heb je gekocht?quote:Op zondag 5 september 2010 20:41 schreef peaceman het volgende:
Goede avond.
De Plato was weer blij met me vandaag.
Speey Sun - Fever (echt een tip!!!)quote:
Yep, laatste seizoen. Met wat elementen uit de vorige seizoenen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij loopt dus al helemaal voor en bent helemaal klaar met 24.. het laatste seizoen toch?
En ik moet er nu naar luisteren...quote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Speey Sun - Fever (echt een tip!!!)
Arcade Fire - The Suburbs
The Magic Numbers - The Runaway
The Coral - Butterfly House
Interpol - Interpol
Fat Freddys Drop - Based on a true story
Beach House - Devotion
Okay... ondanks dat het soms toch wel wat voorspelbaar is, blijf je toch wel kijken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep, laatste seizoen. Met wat elementen uit de vorige seizoenen.
Argumenten, argumenten en nog eens argumenten...quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een klaagbrief aan het schrijven, MM nog tips?
Ik denk dat TM zijn brief al heeft uitgeschreven.quote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Argumenten, argumenten en nog eens argumenten...
Hoe kan je nou spreken over een druk weekend. Maar 4 uur geslapen, dus dan heb je tijd zat over voor andere dingenquote:Op zondag 5 september 2010 21:39 schreef iamredleader het volgende:
Druk weekend! Gisteren heel wat uurtjes in de boekhouding gestoken van 2 stichtingen, verder een baggernacht want Jair is verkouden4 uur slaap is te weinig als je de volgende dag gaat laminaat leggen
dus nu instorten - welterusten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het in grote delen van Azie toch al zo dat voor ons westerlingen de jongens daar op meisjes lijken en de meisjes daar op jongens lijkenquote:Op maandag 6 september 2010 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ TM:
en bedankt?
@ WG:
Ik las het vanochtend ook. Beter gelukt dan Kelly (of Kellie)
quote:
Met het muziekje van ACDC - You've been thunderstruck:quote:Op maandag 6 september 2010 09:06 schreef Whiteguy het volgende:
IARL, jij moet op je werk vast in jip en janneke taal economische dingetjes uitleggen....
Vanaf hier probeer ik iemand te vertellen dat nog te maken kosten niet gelijk staat aan het hebben van schulden. Het dringt alleen nog niet echt door...
Over nog te maken kosten hoef je geen rente te betalen. Ook zijn er mogelijkheden waarmee je onder de nog te maken kosten uit kan komen, terwijl dat bij al gemaakte schulden niet het geval isquote:Op maandag 6 september 2010 09:06 schreef Whiteguy het volgende:
IARL, jij moet op je werk vast in jip en janneke taal economische dingetjes uitleggen....
Vanaf hier probeer ik iemand te vertellen dat nog te maken kosten niet gelijk staat aan het hebben van schulden. Het dringt alleen nog niet echt door...
* hap *quote:Op maandag 6 september 2010 10:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over nog te maken kosten hoef je geen rente te betalen. Ook zijn er mogelijkheden waarmee je onder de nog te maken kosten uit kan komen, terwijl dat bij al gemaakte schulden niet het geval is
Ze worden niet voor niets 'spleetogen' genoemd...quote:Op maandag 6 september 2010 08:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu is het in grote delen van Azie toch al zo dat voor ons westerlingen de jongens daar op meisjes lijken en de meisjes daar op jongens lijken
Radiohead, gok ik...quote:Op maandag 6 september 2010 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Graag gedaan... fijn dat je genoten hebt. Het was ook wel een bijzonder leuk concert.. dat jaar heb ik ze 4x gezien!!
Ik had de link niet gezienquote:
quote:
Wie kan je dan 4 x in een jaar gezien hebben?quote:
Kaiser Chiefs niet... welke andere band, vooral ik, hebben wij hoog staan? KC zijn wel leuk trouwens...quote:Op maandag 6 september 2010 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie kan je dan 4 x in een jaar gezien hebben?
Kaiser Chiefs? Nee, die waren er maximaal 3 keer in een jaar...
Correct.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ok, volgende vraag
waar woont Its-Jojo-4you gevaren
Of waar woont het grootste gevaar voor Jojoquote:Op maandag 6 september 2010 14:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
waar woont Its? Of waar heeft Its gevaren?
Waar woont de gevaarlijke Jojo?quote:Op maandag 6 september 2010 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of waar woont het grootste gevaar voor Jojo
Pics?quote:Op maandag 6 september 2010 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gebeten of geprikt door een of ander beestje en heb nu 3 bultjes en wat donkere stipjes op m'n armIt's weird.
Ik help je er wel vanafquote:
Volgens mij niet, was een klein zwart beestje. Toen ik het voelde heb ik het weggeslagen, later kwamen de bultjes pas.quote:
En wat is de remediequote:Op maandag 6 september 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt gewoon tuberculose, ik herken de effecten zoals die bij een Mantoux-prik worden opgeroepen...
Nee dank je, dan liever jeukquote:Op maandag 6 september 2010 16:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik help je er wel vanaf
[ afbeelding ]
Dat ga ik tochquote:Op maandag 6 september 2010 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die is er niet, je gaat dood
De behandeling.quote:
Een teek bijt of steekt niet, die zet z'n klauwen in je huid en zuigt zich vol met je bloed en blijft lekker zitten.quote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef Soempie het volgende:
http://ciosgoes.roczeelan(...)eet/insectenbeet.htm
Misschien een zandvlo of een teek ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 6 september 2010 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Doe mij die maar zeg ik, vervolgens krijg ik haar in mijn handen gedrukt.
Ik zoek een stil plekje om samen met haar de komende uren door te brengen.
Ik leg haar neer, streel haar zachtjes en ik fluister tegen haar: geen zorgen, ik zal je geen pijn doen.
Zachtjes klinkt muziek op de achtergrond.
Langzaam strip ik haar totdat ze open en bloot voor me ligt.
Ik begin mijn stok steeds langer te maken, olie de top een beetje in zodat het wat makkelijker gaat en breng hem bij haar naar binnen.
Omdat er soms wat weerstand is pomp ik wat harder.
Na de daad veeg ik met een doekje haar natte plekken schoon. Af en toe vraag ik me af hoe die vloeistof zelfs op die plekken terecht is gekomen.
Ik kleed haar weer aan en na een laatste handeling lever ik haar weer in.
Tot de volgende keer schatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |