Nee, behalve één bedankje per SMS voor de nieuwsbrief van degene die ik gisteren z'n huid vol gescholden heb en die, eerlijk is eerlijk, ook toegaf dat het allemaal gen schoonheidsprijs verdiende. Hij bleef gisteren, ondanks mijn scheldkanonade, behoorlijk kalm, wat me eigenlijk nog kwader maakte...quote:
Want een ander heeft zich opgeofferd?quote:
Irritant is dat hequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, behalve één bedankje per SMS voor de nieuwsbrief van degene die ik gisteren z'n huid vol gescholden heb en die, eerlijk is eerlijk, ook toegaf dat het allemaal gen schoonheidsprijs verdiende. Hij bleef gisteren, ondanks mijn scheldkanonade, behoorlijk kalm, wat me eigenlijk nog kwader maakte...
Ik had fictieve popcornquote:
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want een ander heeft zich opgeofferd?
Of heeft de aangewezen BOB, die het drinken eigenlijk niet kon laten, berouw getoond?
Ja, dat werkt averechts bij mij...quote:
En een Snuggy...quote:Ik had fictieve popcornHeb nog een glas cassis apfelkorn, en tijgernootjes
Dat heb ik gemist, maar je hebt in ieder vgeval een verplichting minder...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tuurlijk nietM., die van de antibiotica, gaat rijden
En helemaal niks over dat je stopt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, behalve één bedankje per SMS voor de nieuwsbrief van degene die ik gisteren z'n huid vol gescholden heb en die, eerlijk is eerlijk, ook toegaf dat het allemaal gen schoonheidsprijs verdiende. Hij bleef gisteren, ondanks mijn scheldkanonade, behoorlijk kalm, wat me eigenlijk nog kwader maakte...
Dat andersom doen is fantastisch trouwensquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat werkt averechts bij mij...
checkquote:En een Snuggy...![]()
Ben ik wel blij omquote:Dat heb ik gemist, maar je hebt in ieder vgeval een verplichting minder...
Juistem...quote:
Dat lukt me dus vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat andersom doen is fantastisch trouwensIemand die helemaal uit z'n plaat gaat naar jou toe, en dan zelf kalm blijven
Daar zal wel een bestuursvergadering overheen moeten gaan (ik noem immers man en paard in mijn mail...) en degene van het SMS'je had ik dat gisteravond al meegedeeld door de telefoon...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En helemaal niks over dat je stopt?
Kan ik me een beetje voorstellen eigenlijk, zou ik ook niet zo leuk vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwanenburg voelt zich nu dus genaaid met hun 'dure' kaarten van ¤27,50 en weigert op te komen draven...
Mij soms, maar ik weet ook van mezelf dat als ik dingen terug ga zeggen een situatie echt kan escaleren, dus nu loop ik wel weg als er gezeik isquote:
Kansloos bij mij...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat andersom doen is fantastisch trouwensIemand die helemaal uit z'n plaat gaat naar jou toe, en dan zelf kalm blijven
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Soempie het volgende:
Een vriend van mij was op bezoek...valt Sven halverwege de avond in slaap op de bank.
Het ligt er een beetje aan. Of ik ga er ook vol in, zeker als ik iets belangrijk vind of ik word heel stil en heb echt zoiets van:quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef Etcetera het volgende:
Mij soms, maar ik weet ook van mezelf dat als ik dingen terug ga zeggen een situatie echt kan escaleren, dus nu loop ik wel weg als er gezeik is
Bon nochi...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:54 schreef Soempie het volgende:
Of ik zit gewoon fout en dan schaam ik me rot en dan bied ik m'n excuses aan. Maar rustig de discussie aangaan als iemand tegen me uit z'n dak gaat lukt meestal niet.![]()
Ik ga slapen.![]()
Dus ik moet vanmiddag uitzending gemist maar aanslingerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:47 schreef MadMaster het volgende:
Herhaling van Madiwodovrijdagshow op TV nu met bijna alleen maar roodharige dames in de zaal...
Waarom wist ik dat verdomme niet of heb ik geen uitnodiging ontvangen? Nou, nou, nou...?
Zondag meet van roodharigen in Breda. Soempie, staat de koffie dan klaar?
quote:
Yeps, om kwart voor 10 moeten we er zijn... zijn nog bekerwedstrijden. 11 september begint de competitie maar dan zijn ze vrij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag Twan nog voetballen vandaag?
Wij hebben morgen ook nog een bekerwedstrijd, en dinsdag ook weer een. Dan begint volgende week zondag voor ons de competitie ook weer, een klasse hoger dan vorig jaar, dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, om kwart voor 10 moeten we er zijn... zijn nog bekerwedstrijden. 11 september begint de competitie maar dan zijn ze vrij.
Zometeen komt ook de tegelzetter, we moeten nog boodschappen doen en om 16:00 uur hebben we de verjaardag van mn nichtje. Ze is 18 jaar geworden!! Morgen naar de stad/proef-eet. We mogen toch niet lopen op de tegels in de keuken. Best lastig als je bijna nergens bij kan komen.![]()
![]()
Wat is toch die fascinatie met roodharigen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:47 schreef MadMaster het volgende:
Herhaling van Madiwodovrijdagshow op TV nu met bijna alleen maar roodharige dames in de zaal...
Waarom wist ik dat verdomme niet of heb ik geen uitnodiging ontvangen? Nou, nou, nou...?
Zondag meet van roodharigen in Breda. Soempie, staat de koffie dan klaar?
Ik kan het niet verklaren, maar ik vind het wel een bepaalde uitstraling hebben. Iets onschuldigs of zo, waarschijnlijk vanwege inderdaad de blanke huid en vaak sproeten. Vertederend...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is toch die fascinatie met roodharigen.![]()
[ afbeelding ]
9 v/d 10 keer is het niet zo mooi.
Nee.quote:
De kleur kan je toch uit een potje halen? Zie Geert Wilders...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Mijn haar heeft zo'n niksig kleurtje.
Zeker, maar de kleur die ik mooi vind, daarvan zegt de kapper dat ik het niet kan hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kleur kan je toch uit een potje halen? Zie Geert Wilders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |