Familie van jouw kant of schoonfamilie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat de weekendplannen zijn?
Vanavond Whisky proeven, zondag familiedag
m'n eigen, weet ook nog niet of ze meegaatquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Familie van jouw kant of schoonfamilie?
Biertje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen extreem boze mail naar mijn whisky vereniging sturen en per direct daar mijn webmasterschap beëindigen, morgen naar Meerpop en zondag mijn kamer eens opruimen...
Dag was ook geweldig, boze leveranciers aan moeten horen, gegevens voor maandrapportage niet ontvangen en zo chagerijnig als de pest wegens clash met whisky vereniging gisteravond.
Ben zo gaar als wat...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Nee, sterke koffie dan graag, val zowat in slaap...
Een welbekende druppel in een emmer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is er voorgevallen bij de vereniging dan?
Dat kan ik me goed voorstellen, er zijn grenzenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Een welbekende druppel in een emmer.
**knip**
Toedeledokie voor het zooitje...
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een welbekende druppel in een emmer.
ook knip
Toedeledokie voor het zooitje...
Hier gelukkig niet zo herkenbaarquote:
Ik ook, maar ik ben er klaar voor...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:40 schreef Soempie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hoe ze zullen reageren.
Ik hou jullie wel op de hoogte als er spannende zaken gebeuren...quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:46 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera zet de popcorn vast klaar
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.nu.nl/politiek/2326023/rechtse-coalitie-van-baan.html![]()
![]()
Nouja, da's wat overdreven natuurlijk. Maar ik ben heel blij dat een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van PVV én SGP van de baan isquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:43 schreef Etcetera het volgende:
Weet je dat het me echt geen zak meer interesseert wat er voor regering komtGenaaid worden we toch wel
Right!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar ik ben heel blij dat een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van PVV én SGP van de baan is
Elio di Rupo zou nog een ontslag moeten indienen: die uit de politiek.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:19 schreef De_Hertog het volgende:
En in België heeft DiRupo zijn definitieve ontslag ingediend. Is blijkbaar nog knap lastig tegenwoordig, een regering vormen..
Zou dat kabinet er komen, dan zou deze van links, rechts en boven gedoogd worden...quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, da's wat overdreven natuurlijk. Maar ik ben heel blij dat een kabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van PVV én SGP van de baan is
eigen ervaring: 1:16quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:49 schreef CaLeX het volgende:
vet dan heb ik iemand die voor ruim 3000 km diesel declareerde.....
Voor het organiseren van een toernooitje in dezelfde stad
Het vervelende voor het kabinet dat er nu gaat het komen is dat het van al die kanten aangevallen kan worden..quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou dat kabinet er komen, dan zou deze van links, rechts en boven gedoogd worden...
voor in de keuken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
En kijk eens wat ik gemaakt heb met de workshop graffity spuiten:
[ afbeelding ]
Dat gaat niet passen, het is erg groot... ik had hem in de gang willen hangen, maar daar past hij ook niet. Hij komt denk ik boven ons bed te hangen, ruimte genoeg.quote:
Nee, behalve één bedankje per SMS voor de nieuwsbrief van degene die ik gisteren z'n huid vol gescholden heb en die, eerlijk is eerlijk, ook toegaf dat het allemaal gen schoonheidsprijs verdiende. Hij bleef gisteren, ondanks mijn scheldkanonade, behoorlijk kalm, wat me eigenlijk nog kwader maakte...quote:
Want een ander heeft zich opgeofferd?quote:
Irritant is dat hequote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, behalve één bedankje per SMS voor de nieuwsbrief van degene die ik gisteren z'n huid vol gescholden heb en die, eerlijk is eerlijk, ook toegaf dat het allemaal gen schoonheidsprijs verdiende. Hij bleef gisteren, ondanks mijn scheldkanonade, behoorlijk kalm, wat me eigenlijk nog kwader maakte...
Ik had fictieve popcornquote:
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want een ander heeft zich opgeofferd?
Of heeft de aangewezen BOB, die het drinken eigenlijk niet kon laten, berouw getoond?
Ja, dat werkt averechts bij mij...quote:
En een Snuggy...quote:Ik had fictieve popcornHeb nog een glas cassis apfelkorn, en tijgernootjes
Dat heb ik gemist, maar je hebt in ieder vgeval een verplichting minder...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tuurlijk nietM., die van de antibiotica, gaat rijden
En helemaal niks over dat je stopt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, behalve één bedankje per SMS voor de nieuwsbrief van degene die ik gisteren z'n huid vol gescholden heb en die, eerlijk is eerlijk, ook toegaf dat het allemaal gen schoonheidsprijs verdiende. Hij bleef gisteren, ondanks mijn scheldkanonade, behoorlijk kalm, wat me eigenlijk nog kwader maakte...
Dat andersom doen is fantastisch trouwensquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat werkt averechts bij mij...
checkquote:En een Snuggy...![]()
Ben ik wel blij omquote:Dat heb ik gemist, maar je hebt in ieder vgeval een verplichting minder...
Juistem...quote:
Dat lukt me dus vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat andersom doen is fantastisch trouwensIemand die helemaal uit z'n plaat gaat naar jou toe, en dan zelf kalm blijven
Daar zal wel een bestuursvergadering overheen moeten gaan (ik noem immers man en paard in mijn mail...) en degene van het SMS'je had ik dat gisteravond al meegedeeld door de telefoon...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En helemaal niks over dat je stopt?
Kan ik me een beetje voorstellen eigenlijk, zou ik ook niet zo leuk vindenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zwanenburg voelt zich nu dus genaaid met hun 'dure' kaarten van ¤27,50 en weigert op te komen draven...
Mij soms, maar ik weet ook van mezelf dat als ik dingen terug ga zeggen een situatie echt kan escaleren, dus nu loop ik wel weg als er gezeik isquote:
Kansloos bij mij...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat andersom doen is fantastisch trouwensIemand die helemaal uit z'n plaat gaat naar jou toe, en dan zelf kalm blijven
quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:44 schreef Soempie het volgende:
Een vriend van mij was op bezoek...valt Sven halverwege de avond in slaap op de bank.
Het ligt er een beetje aan. Of ik ga er ook vol in, zeker als ik iets belangrijk vind of ik word heel stil en heb echt zoiets van:quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:46 schreef Etcetera het volgende:
Mij soms, maar ik weet ook van mezelf dat als ik dingen terug ga zeggen een situatie echt kan escaleren, dus nu loop ik wel weg als er gezeik is
Bon nochi...quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:54 schreef Soempie het volgende:
Of ik zit gewoon fout en dan schaam ik me rot en dan bied ik m'n excuses aan. Maar rustig de discussie aangaan als iemand tegen me uit z'n dak gaat lukt meestal niet.![]()
Ik ga slapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |