En ik moet er nu naar luisteren...quote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Speey Sun - Fever (echt een tip!!!)
Arcade Fire - The Suburbs
The Magic Numbers - The Runaway
The Coral - Butterfly House
Interpol - Interpol
Fat Freddys Drop - Based on a true story
Beach House - Devotion
Okay... ondanks dat het soms toch wel wat voorspelbaar is, blijf je toch wel kijken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep, laatste seizoen. Met wat elementen uit de vorige seizoenen.
Argumenten, argumenten en nog eens argumenten...quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een klaagbrief aan het schrijven, MM nog tips?
Ik denk dat TM zijn brief al heeft uitgeschreven.quote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Argumenten, argumenten en nog eens argumenten...
Hoe kan je nou spreken over een druk weekend. Maar 4 uur geslapen, dus dan heb je tijd zat over voor andere dingenquote:Op zondag 5 september 2010 21:39 schreef iamredleader het volgende:
Druk weekend! Gisteren heel wat uurtjes in de boekhouding gestoken van 2 stichtingen, verder een baggernacht want Jair is verkouden4 uur slaap is te weinig als je de volgende dag gaat laminaat leggen
dus nu instorten - welterusten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het in grote delen van Azie toch al zo dat voor ons westerlingen de jongens daar op meisjes lijken en de meisjes daar op jongens lijkenquote:Op maandag 6 september 2010 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ TM:
en bedankt?
@ WG:
Ik las het vanochtend ook. Beter gelukt dan Kelly (of Kellie)
quote:
Met het muziekje van ACDC - You've been thunderstruck:quote:Op maandag 6 september 2010 09:06 schreef Whiteguy het volgende:
IARL, jij moet op je werk vast in jip en janneke taal economische dingetjes uitleggen....
Vanaf hier probeer ik iemand te vertellen dat nog te maken kosten niet gelijk staat aan het hebben van schulden. Het dringt alleen nog niet echt door...
Over nog te maken kosten hoef je geen rente te betalen. Ook zijn er mogelijkheden waarmee je onder de nog te maken kosten uit kan komen, terwijl dat bij al gemaakte schulden niet het geval isquote:Op maandag 6 september 2010 09:06 schreef Whiteguy het volgende:
IARL, jij moet op je werk vast in jip en janneke taal economische dingetjes uitleggen....
Vanaf hier probeer ik iemand te vertellen dat nog te maken kosten niet gelijk staat aan het hebben van schulden. Het dringt alleen nog niet echt door...
* hap *quote:Op maandag 6 september 2010 10:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over nog te maken kosten hoef je geen rente te betalen. Ook zijn er mogelijkheden waarmee je onder de nog te maken kosten uit kan komen, terwijl dat bij al gemaakte schulden niet het geval is
Ze worden niet voor niets 'spleetogen' genoemd...quote:Op maandag 6 september 2010 08:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu is het in grote delen van Azie toch al zo dat voor ons westerlingen de jongens daar op meisjes lijken en de meisjes daar op jongens lijken
Radiohead, gok ik...quote:Op maandag 6 september 2010 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Graag gedaan... fijn dat je genoten hebt. Het was ook wel een bijzonder leuk concert.. dat jaar heb ik ze 4x gezien!!
Ik had de link niet gezienquote:
quote:
Wie kan je dan 4 x in een jaar gezien hebben?quote:
Kaiser Chiefs niet... welke andere band, vooral ik, hebben wij hoog staan? KC zijn wel leuk trouwens...quote:Op maandag 6 september 2010 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie kan je dan 4 x in een jaar gezien hebben?
Kaiser Chiefs? Nee, die waren er maximaal 3 keer in een jaar...
Correct.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ok, volgende vraag
waar woont Its-Jojo-4you gevaren
Of waar woont het grootste gevaar voor Jojoquote:Op maandag 6 september 2010 14:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
waar woont Its? Of waar heeft Its gevaren?
Waar woont de gevaarlijke Jojo?quote:Op maandag 6 september 2010 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of waar woont het grootste gevaar voor Jojo
Pics?quote:Op maandag 6 september 2010 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben gebeten of geprikt door een of ander beestje en heb nu 3 bultjes en wat donkere stipjes op m'n armIt's weird.
Ik help je er wel vanafquote:
Volgens mij niet, was een klein zwart beestje. Toen ik het voelde heb ik het weggeslagen, later kwamen de bultjes pas.quote:
En wat is de remediequote:Op maandag 6 september 2010 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt gewoon tuberculose, ik herken de effecten zoals die bij een Mantoux-prik worden opgeroepen...
Nee dank je, dan liever jeukquote:Op maandag 6 september 2010 16:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik help je er wel vanaf
[ afbeelding ]
Dat ga ik tochquote:Op maandag 6 september 2010 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die is er niet, je gaat dood
De behandeling.quote:
Een teek bijt of steekt niet, die zet z'n klauwen in je huid en zuigt zich vol met je bloed en blijft lekker zitten.quote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef Soempie het volgende:
http://ciosgoes.roczeelan(...)eet/insectenbeet.htm
Misschien een zandvlo of een teek ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 6 september 2010 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
Doe mij die maar zeg ik, vervolgens krijg ik haar in mijn handen gedrukt.
Ik zoek een stil plekje om samen met haar de komende uren door te brengen.
Ik leg haar neer, streel haar zachtjes en ik fluister tegen haar: geen zorgen, ik zal je geen pijn doen.
Zachtjes klinkt muziek op de achtergrond.
Langzaam strip ik haar totdat ze open en bloot voor me ligt.
Ik begin mijn stok steeds langer te maken, olie de top een beetje in zodat het wat makkelijker gaat en breng hem bij haar naar binnen.
Omdat er soms wat weerstand is pomp ik wat harder.
Na de daad veeg ik met een doekje haar natte plekken schoon. Af en toe vraag ik me af hoe die vloeistof zelfs op die plekken terecht is gekomen.
Ik kleed haar weer aan en na een laatste handeling lever ik haar weer in.
Tot de volgende keer schatje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |