een gevoeligequote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zal ik zo een actiefilm, horror of melige comedy gaan kijken?

In welke bui ben je?quote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zal ik zo een actiefilm, horror of melige comedy gaan kijken?

en dan ook nog boer zoekt vrouw kijken?quote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In welke bui ben je?
Ow en vanavond ook weer 24Maar dat nemen we op... dat komt er te laat op.

Echt nietquote:
In een bui voor een niet al te ingewikkelde film. Ik was vannacht om half zes thuis (toen was ik 22 uur op) en ben nu nog wat duf. Karakterontwikkeling, diepgang en gevoelens hoeven dus niet voor mij op dit momentquote:

quote:Factual errors: Everything shown about belaying and climbing techniques, high altitude mountaineering, helicopter usage, high altitude medicine (exception: dex), high altitude mountaineering clothes and the shape of K2 is wrong.

quote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dan ook nog boer zoekt vrouw kijken?

Kijk jij dan? Ik heb nog nooit gekeken....quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht altijd dat heel Nederland naar boer zoekt vrouw kijkt...

hoe weet je dan dat het overrated is?quote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk jij dan? Ik heb nog nooit gekeken....

Op basis van wat voorstukjes die ik heb gezien..quote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het overrated is?

Daar doe ik het niet voor, zonde van mijn kostbare tijd.quote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Op dit moment is het enige programma waar ik misschien een tv voor aan zou zetten Oh Oh Cherso
Ik al helemaal niet. Is het voor de KRO niet beter dat die boeren een cursus Internetdaten en dat reeks van Boer Zoekt Vrouw met enkele maanden verkort kan worden?quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht altijd dat heel Nederland naar boer zoekt vrouw kijkt...

Die heb ik al helemaal uitgekeken.quote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In welke bui ben je?
Ow en vanavond ook weer 24Maar dat nemen we op... dat komt er te laat op.

nee, dacht dat ik de enige was die er niet naar keekquote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk jij dan? Ik heb nog nooit gekeken....

Jij loopt dus al helemaal voor en bent helemaal klaar met 24.. het laatste seizoen toch?quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal uitgekeken.
Ik mag pas over 22 weken het hele verhaal verklappen.
Verkeerd gedacht dus.quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, dacht dat ik de enige was die er niet naar keek

wat heb je gekocht?quote:Op zondag 5 september 2010 20:41 schreef peaceman het volgende:
Goede avond.
De Plato was weer blij met me vandaag.

Speey Sun - Fever (echt een tip!!!)quote:

Yep, laatste seizoen. Met wat elementen uit de vorige seizoenen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij loopt dus al helemaal voor en bent helemaal klaar met 24.. het laatste seizoen toch?

En ik moet er nu naar luisteren...quote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Speey Sun - Fever (echt een tip!!!)
Arcade Fire - The Suburbs
The Magic Numbers - The Runaway
The Coral - Butterfly House
Interpol - Interpol
Fat Freddys Drop - Based on a true story
Beach House - Devotion

Okay... ondanks dat het soms toch wel wat voorspelbaar is, blijf je toch wel kijken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep, laatste seizoen. Met wat elementen uit de vorige seizoenen.

Argumenten, argumenten en nog eens argumenten...quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben een klaagbrief aan het schrijven, MM nog tips?

Ik denk dat TM zijn brief al heeft uitgeschreven.quote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Argumenten, argumenten en nog eens argumenten...

Hoe kan je nou spreken over een druk weekend. Maar 4 uur geslapen, dus dan heb je tijd zat over voor andere dingenquote:Op zondag 5 september 2010 21:39 schreef iamredleader het volgende:
Druk weekend! Gisteren heel wat uurtjes in de boekhouding gestoken van 2 stichtingen, verder een baggernacht want Jair is verkouden4 uur slaap is te weinig als je de volgende dag gaat laminaat leggen
dus nu instorten - welterusten

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nu is het in grote delen van Azie toch al zo dat voor ons westerlingen de jongens daar op meisjes lijken en de meisjes daar op jongens lijkenquote:Op maandag 6 september 2010 08:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ TM:
en bedankt?
@ WG:
Ik las het vanochtend ook. Beter gelukt dan Kelly (of Kellie)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |