Ik moet nog steeds een concept op papier krijgen.quote:Op zondag 5 september 2010 03:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
avond, waar ben je over aan 't peinzen dan?
op zaterdagnacht om 03:10 er nog mee bezig? Hoop voor je dat je snel inspiratie krijgtquote:Op zondag 5 september 2010 03:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een concept op papier krijgen.
Lekker, Espressoquote:Op zondag 5 september 2010 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Diaan.![]()
Klinkt goed. Vlot verlopen die verbouwingsactie
Iemand koffie?
[ afbeelding ]
Dat is voor mij ook een van de redenen dat ik liever voetbal op tv kijk dan dat ik naar een stadion ga.quote:Op zondag 5 september 2010 10:05 schreef MadMaster het volgende:
En alweer vroeg wakker/ er uit...![]()
Meerpop was qua bands goed, waarbij Ilse deLange als saaiste band te bestempelen was en de rest (incl. Di-rect) als prima. Organisatie was niet al te best, 2 kleine zakjes chips mochten bijv. niet mee naar binnen, want dat voedsel. Zak drop mocht wel mee naar binnen...
Was ik het niet mee eens, want dat stond nergens aangegeven en we hadden geen picknickmand o.i.d. bij ons. Discussie daarop met chagerijnig beveiligingswijf, die ons verweet dat we ons druk maakte over ¤0,60 handel. Mij ging het om het principe.
Uiteindelijk de chips in haar handen gedrukt en terwijl ze haar handen dus vol had, haar een aai over haar bol gegeven onder de woorden 'Sterkte met de rest van je leven.'
Toen plofte ze en riep ze versterking op. 5 Kleerkasten kwamen aangesneld en dat wijf was compleet over de rooie... Ik zou haar geslagen hebben...
Viswijf is afgevoerd en kleerkasten vonden het verder niet de moeite waard, omdat viswijf zich beriep op de organisatie die de regels had bepaald, maar die desgevraagd niet even langs wilde/kon komen en er nergens (ook niet op ticket) aangegeven stond dat je 'voedsel' mee naar binnen mocht nemen of wat dan ook...
Viswijf later nog een paar keer tegengekomen en als blikken konden doden...
quote:Op zondag 5 september 2010 10:05 schreef MadMaster het volgende:
En alweer vroeg wakker/ er uit...![]()
Meerpop was qua bands goed, waarbij Ilse deLange als saaiste band te bestempelen was en de rest (incl. Di-rect) als prima. Organisatie was niet al te best, 2 kleine zakjes chips mochten bijv. niet mee naar binnen, want dat voedsel. Zak drop mocht wel mee naar binnen...
Was ik het niet mee eens, want dat stond nergens aangegeven en we hadden geen picknickmand o.i.d. bij ons. Discussie daarop met chagerijnig beveiligingswijf, die ons verweet dat we ons druk maakte over ¤0,60 handel. Mij ging het om het principe.
Uiteindelijk de chips in haar handen gedrukt en terwijl ze haar handen dus vol had, haar een aai over haar bol gegeven onder de woorden 'Sterkte met de rest van je leven.'
Toen plofte ze en riep ze versterking op. 5 Kleerkasten kwamen aangesneld en dat wijf was compleet over de rooie... Ik zou haar geslagen hebben...
Viswijf is afgevoerd en kleerkasten vonden het verder niet de moeite waard, omdat viswijf zich beriep op de organisatie die de regels had bepaald, maar die desgevraagd niet even langs wilde/kon komen en er nergens (ook niet op ticket) aangegeven stond dat je 'voedsel' mee naar binnen mocht nemen of wat dan ook...
Viswijf later nog een paar keer tegengekomen en als blikken konden doden...
Goed gepland zo met dit weer...quote:Op zondag 5 september 2010 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb familiedag. BBQ-en.
Goed weer voor de verandering
Het ging inderdaad erg goed, maar het was ook niet zozeer verbouwen, meer een metamorfose. Het is nu klaarquote:Op zondag 5 september 2010 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Diaan.![]()
Klinkt goed. Vlot verlopen die verbouwingsactie
Iemand koffie?
[ afbeelding ]
Het is ooit vanuit de AKQ begonnen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar heet dit eigenlijk AKQ slowchat ipv MEN slowchat?
Ik snap de link met de AKQ niet.
En dat ene doelpunt kwam van Twan?quote:Op zondag 5 september 2010 17:19 schreef TradeMarkie het volgende:
7-1 de boot in vandaag, 4e klasse is toch echt een niveau te hoog voor ons
Nee, een vrije trap van mij die door een speler van de tegenstander keurig binnen werd gekoptquote:Op zondag 5 september 2010 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat ene doelpunt kwam van Twan?
Goed genomen die vrije trap.quote:Op zondag 5 september 2010 18:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, een vrije trap van mij die door een speler van de tegenstander keurig binnen werd gekopt
Het was serieus een goed genomen vrije trapquote:
Jij was toch de bob?quote:Op zondag 5 september 2010 18:00 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Ik kan blijkbaar dansenVolgens R. moeten vriendlief en ik dansles gaan nemen
en M. vond dat ik 'moves' had. Ik denk zelf dat ik die heb gevonden in de wijn, maar het zal wel
Heb in elk geval heerlijk gedanst
Dus toch maar geen dansles? Of wel?quote:Op zondag 5 september 2010 18:00 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Ik kan blijkbaar dansenVolgens R. moeten vriendlief en ik dansles gaan nemen
en M. vond dat ik 'moves' had. Ik denk zelf dat ik die heb gevonden in de wijn, maar het zal wel
Heb in elk geval heerlijk gedanst
Niet weer...quote:
Nee M. was de 3de bob uiteindelijjkquote:
Ik ga Pitt nooit zover krijgenquote:Op zondag 5 september 2010 18:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus toch maar geen dansles? Of wel?
Juist daaromquote:
Eigen schuld, dikke bult met zo'n sport...quote:Op zondag 5 september 2010 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[Upd][Moto2] Tomizawa (19) verongelukt
Dat heb ik dus nooit bij dit soort sterfgevallen. Het is voor die personen een bewuste en vrijwillige keuze om een dergelijk beroep uit te oefenen.quote:Op zondag 5 september 2010 18:33 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, dan mag het nog wel het risico van het vak zijn, blijft nog steeds een wtf-momentje.
Daar heeft de vroedvrouw geen schuld aan gehad in ieder geval...quote:Op zondag 5 september 2010 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is weer een beroemde dode
Cobra-schilder Corneille (88) overleden
Dit soort dingen laten zowel mij als het slachtoffer koud doorgaans ja.quote:Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit bij dit soort sterfgevallen. Het is voor die personen een bewuste en vrijwillige keuze om een dergelijk beroep uit te oefenen.
Ik ken die gozer trouwens niet eens...
Het gevaar maakt het geheel wel spannender natuurlijk. Hoe lullig het ook is, af en toe komt het voor dat iemand te weinig geluk heeft en het niet overleeft. En als je dan toch crasht met een motor is op een circuit eigenlijk wel een van de betere plekkenquote:Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit bij dit soort sterfgevallen. Het is voor die personen een bewuste en vrijwillige keuze om een dergelijk beroep uit te oefenen.
Ik ken die gozer trouwens niet eens...
Wafels, Studio 100, Jean-Claude van Damme, Fortis, autofabrieken, er is daar wel iets meer dan alleen bier en fietsenquote:Op zondag 5 september 2010 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik lees net dat we er een derdewereldland in Europa bij krijgen.
Ze beginnen nu te roepen dat het einde van Belgie in zicht is...
Van wat speciaalbier en wielerwedstrijden kan geen land bestaan.
Die autofabrieken liggen vaker stil vanwege stakingen dan dat men er werkt, fortis is een waardeloze bank, van Damme een acteur van een bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 5 september 2010 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wafels, Studio 100, Jean-Claude van Damme, Fortis, autofabrieken, er is daar wel iets meer dan alleen bier en fietsen
Met een kind in je kelder!quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zit je dan met je wafels en speciaalbier naar kabouter plop te kijken..
Ik had het over Wallonie....quote:Op zondag 5 september 2010 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wafels, Studio 100, Jean-Claude van Damme, Fortis, autofabrieken, er is daar wel iets meer dan alleen bier en fietsen
een gevoeligequote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zal ik zo een actiefilm, horror of melige comedy gaan kijken?
In welke bui ben je?quote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zal ik zo een actiefilm, horror of melige comedy gaan kijken?
en dan ook nog boer zoekt vrouw kijken?quote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In welke bui ben je?
Ow en vanavond ook weer 24Maar dat nemen we op... dat komt er te laat op.
Echt nietquote:
In een bui voor een niet al te ingewikkelde film. Ik was vannacht om half zes thuis (toen was ik 22 uur op) en ben nu nog wat duf. Karakterontwikkeling, diepgang en gevoelens hoeven dus niet voor mij op dit momentquote:
quote:Factual errors: Everything shown about belaying and climbing techniques, high altitude mountaineering, helicopter usage, high altitude medicine (exception: dex), high altitude mountaineering clothes and the shape of K2 is wrong.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dan ook nog boer zoekt vrouw kijken?
Kijk jij dan? Ik heb nog nooit gekeken....quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht altijd dat heel Nederland naar boer zoekt vrouw kijkt...
hoe weet je dan dat het overrated is?quote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk jij dan? Ik heb nog nooit gekeken....
Op basis van wat voorstukjes die ik heb gezien..quote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het overrated is?
Daar doe ik het niet voor, zonde van mijn kostbare tijd.quote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Op dit moment is het enige programma waar ik misschien een tv voor aan zou zetten Oh Oh Cherso
Ik al helemaal niet. Is het voor de KRO niet beter dat die boeren een cursus Internetdaten en dat reeks van Boer Zoekt Vrouw met enkele maanden verkort kan worden?quote:Op zondag 5 september 2010 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht altijd dat heel Nederland naar boer zoekt vrouw kijkt...
Die heb ik al helemaal uitgekeken.quote:Op zondag 5 september 2010 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In welke bui ben je?
Ow en vanavond ook weer 24Maar dat nemen we op... dat komt er te laat op.
nee, dacht dat ik de enige was die er niet naar keekquote:Op zondag 5 september 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk jij dan? Ik heb nog nooit gekeken....
Jij loopt dus al helemaal voor en bent helemaal klaar met 24.. het laatste seizoen toch?quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal uitgekeken.
Ik mag pas over 22 weken het hele verhaal verklappen.
Verkeerd gedacht dus.quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, dacht dat ik de enige was die er niet naar keek
wat heb je gekocht?quote:Op zondag 5 september 2010 20:41 schreef peaceman het volgende:
Goede avond.
De Plato was weer blij met me vandaag.
Speey Sun - Fever (echt een tip!!!)quote:
Yep, laatste seizoen. Met wat elementen uit de vorige seizoenen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij loopt dus al helemaal voor en bent helemaal klaar met 24.. het laatste seizoen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |