quote:
Ja, zware dag voor de boegquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lijtk wel werk. Om 08:30 al beginnen met een bruiloft
en dan wordt het zeker vanavond ook nog eens overwerken?
Nu weet ik weer waarom in mijn tv abonnement opgezegd heb.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoi Carolyne, leuk dat je heir post
Een nieuw gezicht
(de AKQ zit hier net om de hoek)
Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:00 schreef CaLeX het volgende:
Almost weeekeeeenddddd
Bartje gaat opnieuw trouwen?
Ja.quote:
Dank je, zal wel lukkenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie is is vrijwel klaar en gaat verhuizen
Was zelfs de belangrijkste eigenlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ja vrienden in de buurt zou voor mij ook een goeie factor zijn
Hmm nog niet, hoe vind je zoietsquote:Kijken jullie ook voor particuliere huur? Kan zomaar iets gunstigs tussen zitten
Euhm, advertenties in de krant, of op funda (hebben ze ook een afdeling huur geloof ik)... overal eigenlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was zelfs de belangrijkste eigenlijk
[..]
Hmm nog niet, hoe vind je zoiets
Nog niks op het momentquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor banen zoek je Etc? Ik wil best een beetje mn ogen en oren gespitst houden hier
Hetzelfde...dan gaat het in elk geval op een hele hoop gebieden goed met je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie!Hier alles goed, hetzelfde nog eigenlijk, maar ok
![]()
En bij jou? Sven blij met zn nieuwe baan? Jij al wat leukers gevonden?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hetzelfde...dan gaat het in elk geval op een hele hoop gebieden goed met je.![]()
Heel goed, je kunt ook niet werken én 24/7 bezig zijn met solliciteren.quote:Ik heb nog niks gevonden -of gezocht-.En Sven komt elke dag vrolijk uit z'n werk met een boel verhalen, dus dat zit helemaal goed. Volgende week ga ik weer verder solliciteren...
Suc6quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is ook waarben over het algemeen ook best blij
en over een weekje gaan we lekker 2 weken op vakantie met auto + bungalowtent!!
[..]
Heel goed, je kunt ook niet werken én 24/7 bezig zijn met solliciteren.
Ik heb gesolliciteerd bij LeenBakker en V&D, in het kader van jemoetwat.... ze hadden na de vakantie ineens vacatures! Hoorde ook dat ze bij het fourniturenzaakje in het centrum iemand zochten, misschien dat ik straks even ga informeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |