quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie is is vrijwel klaar en gaat verhuizen
Was zelfs de belangrijkste eigenlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ja vrienden in de buurt zou voor mij ook een goeie factor zijn
Hmm nog niet, hoe vind je zoietsquote:Kijken jullie ook voor particuliere huur? Kan zomaar iets gunstigs tussen zitten
Euhm, advertenties in de krant, of op funda (hebben ze ook een afdeling huur geloof ik)... overal eigenlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was zelfs de belangrijkste eigenlijk
[..]
Hmm nog niet, hoe vind je zoiets
Nog niks op het momentquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor banen zoek je Etc? Ik wil best een beetje mn ogen en oren gespitst houden hier
Hetzelfde...dan gaat het in elk geval op een hele hoop gebieden goed met je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie!Hier alles goed, hetzelfde nog eigenlijk, maar ok
![]()
En bij jou? Sven blij met zn nieuwe baan? Jij al wat leukers gevonden?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hetzelfde...dan gaat het in elk geval op een hele hoop gebieden goed met je.![]()
Heel goed, je kunt ook niet werken én 24/7 bezig zijn met solliciteren.quote:Ik heb nog niks gevonden -of gezocht-.En Sven komt elke dag vrolijk uit z'n werk met een boel verhalen, dus dat zit helemaal goed. Volgende week ga ik weer verder solliciteren...
Suc6quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is ook waarben over het algemeen ook best blij
en over een weekje gaan we lekker 2 weken op vakantie met auto + bungalowtent!!
[..]
Heel goed, je kunt ook niet werken én 24/7 bezig zijn met solliciteren.
Ik heb gesolliciteerd bij LeenBakker en V&D, in het kader van jemoetwat.... ze hadden na de vakantie ineens vacatures! Hoorde ook dat ze bij het fourniturenzaakje in het centrum iemand zochten, misschien dat ik straks even ga informeren.
Handgeschrevenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Soempie het volgende:
Ik ben langs gegaan bij de V&D, maar kwam bij een heel oud mannetje en van hem moest ik een handgeschreven brief afgeven.Dat heb ik nog niet gedaan.
Fijn!! Waar gaan jullie heen? Wij gaan volgende week een lang weekend weg naar Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is ook waarben over het algemeen ook best blij
en over een weekje gaan we lekker 2 weken op vakantie met auto + bungalowtent!!
Ja, bizar. Hij zag er niet uit of hij me in de maling nam.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HandgeschrevenIk zou gewoon een brief typen en die op de post doen
En rondjes ipv punten op de i.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
cool, kan je je roze pen gebruiken en hartjes erbij zetten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Soempie het volgende:
Ik ben langs gegaan bij de V&D, maar kwam bij een heel oud mannetje en van hem moest ik een handgeschreven brief afgeven.Dat heb ik nog niet gedaan.
mijn handschrift hebben ze niet, of het moet doctor hetenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Wat je ook kunt doenbrief typen, font zoeken waarbij het lijkt of het handgeschreven is, printen en posten
Beetje rondtourenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fijn!! Waar gaan jullie heen? Wij gaan volgende week een lang weekend weg naar Frankrijk.
Echt super zo'n weekje weg!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Beetje rondtouren
Ik wil in elk geval naar Vezelay (bedevaartsoord voor Maria Magdalena, ging mn bachelorscriptie over), en we gaan naar een oldtimerrace en een brocantemarkt in Angouleme
Mijn handschrift is een combinatie van heel veel van die voorbeelden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=603
Is al een tijdje, een maand of 8 nu al en we hebben nog steeds geen slaande ruziequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg Jojo, ik had jou ook nog wat gevraagdje kletst er tactisch overheen, maar ik ben nieuwsgierig!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is al een tijdje, een maand of 8 nu al en we hebben nog steeds geen slaande ruzie
Van alle oude mensen waar ik gewerkt heb, heb ik geleerd dat het juist goed is om af en toe je tanden te laten zien, zodat je dan weer weet waar je staat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is al een tijdje, een maand of 8 nu al en we hebben nog steeds geen slaande ruzie
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:51 schreef Soempie het volgende:
De eerste keer dat we ruzie hadden vroeg Sven toen het klaar en weer goed was of het wel echt goed was, want ik had niets naar z'n hoofd gegooid, niet met deuren gesmeten of wat dan ook.Dat deed z'n ex wel dus.
en je hebt me nog niet eens ontmoetquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:54 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me Jojo ook niet voorstellen met slaande ruzie eigenlijk.
wordt de niet bob dit keer wel de bob, of was dat een ander weekend?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef Etcetera het volgende:
Stappen met 15 manVandaar de 3 bobs
Nee dat is dit weekendquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wordt de niet bob dit keer wel de bob, of was dat een ander weekend?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ook handig
Als ik bob, dan bobt E. niet, maar rij ik in zijn auto. E. woont niet in dezelfde plaats als M., waar wij zouden gaan slapen. Dus als ik bob slapen we bij E. en niet bij M. Als E. bobt dan slapen we gewoon bij M.
E: wil op zich wel bobben, zijn auto gaat sowieos mee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je het voor me uittekenen? Ik snap het niet helemaal meer
Dat maakt het toch juist makkelijker?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Ik kan het nog moeilijker makenEr is een kans dat M. gaat bobben omdat zij aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken
Ik heb net besloten dat onafhankelijk van welke oplossing er in jullie groep gekozen wordt ik het prima vind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Ik kan het nog moeilijker makenEr is een kans dat M. gaat bobben omdat zij aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat onafhankelijk van welke oplossing er in jullie groep gekozen wordt ik het prima vind.
Niet iedereen leest de bijsluiter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Als ze dat niet zou mogen had ze het wel gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |