Ik was hem morgen wel met Robijn Color!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
PAS OP, zet onmiddellijk je monitor uit ter voorkoming van permanente schade!
een weekje uitlaten en dan even kort weer aanzetten, als de kleur nog niet terug is nog een week uitlaten.
De meeste monitoren zijn binnen een maand weer op kleur
quote:
Ja dat vroeg ik je net alquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Soempie het volgende:
Bart, ik geloof dat msn het niet doet.
Jaja, en dan weten ze het zo te plannen dat je alleen vliegtuigen en luchthavens ziet.quote:
Verkouden, drie kwartier op een bus moeten wachten en bril is kapot. Verder alles prima.quote:
Mooi, ik neem mijn fototoestel meequote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaja, en dan weten ze het zo te plannen dat je alleen vliegtuigen en luchthavens ziet.
Ah, via msn zeker?quote:
Daar is toch geen klap aan.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi, ik neem mijn fototoestel mee.
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar is toch geen klap aan.![]()
Of ben je zo'n enge vliegtuigspotter?
Of voor. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Loop ik echt 75 jaar achter als ik geen MSN (meer) heb???
Jaquote:
Een Mat Herben?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar is toch geen klap aan.![]()
Of ben je zo'n enge vliegtuigspotter?
Mooi zoquote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mag niet klagen
In ieder geval geen last van de door jou genoemde punten
Een vriend heeft het ook niet, hij mist het nietquote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeker een vage bekende (want nooit op MSN)?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een vriend heeft het ook niet, hij mist het niet
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeker een vage bekende (want nooit op MSN)?
Nee, ik vond het toch zielig ondanks dat hij er hard van wordt.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...had je je graag zelf ook graag zeiknat laten regenen
Hier schijnt het zonnetje overigens....
Nee hoor. Ik heb ook geen MSN (meer).quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is dat custom schoenen bestellen meer dan 100 euro per paar kost, anders zou ik het wel overwegenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is zo walgelijk dat het hip wordt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ow bij Adidas kun je ook je schoenen zelf ontwerpen, maar is ookb est duur, maar wel erg leuk.
Reeboks bevallen me tot nu toe prima. Ik kan zo goed als blind een paar Reeboks in maat 45 kopen en het past eigenlijk altijd welquote:
Succes met je rug morgen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag de eerst wedstrijd van het seizoen gespeeld, op het nieuwe kunstgrasveld.
0-0 gespeeld tegen een team dat 2 klasses hoger speelt, ik ben niet ontevreden.
En zometeen lekker slapen, ik ben kapot
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en on this bomshell it's time to leave
en bedankt....quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net terug uit de kroeg, waar ik op het nippertje nog een diefstal van mijn eigen fiets heb kunnen voorkomen
De criminelen hadden als route gekozen langs de kroeg te gaan waar ik op dat moment inzat terwijl ik op het goed moment uit het raam keek. Zelfs nadat ik het slot met mijn eigen sleutel open had gekregen probeerden ze zich er nog uit te liegen dat het de fiets van hun nichtje was
Daarna ben ik maar snel naar huis gegaan, voor ze versterking en/of fietsverminkende apparatuur konden halen
Lijkt me best leuk zo'n dag. Veel plezier!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook afsluiten. Nog even cold case kijken. Morgen dagje weg met werk: 's morgens wat presentaties, lunch, 's middags ontspanning: 1e ronde Kever Cabrio rally 2e ronde graffity spuiten, daarna borrelen en eten... lange dag dus.
Waarom ben je dan zo vroeg op?quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:33 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen Cobra.![]()
Ik ben lekker vrij vandaag.
Sven maakte me wakker.quote:
quote:
quote:
Ja, zware dag voor de boegquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lijtk wel werk. Om 08:30 al beginnen met een bruiloft
en dan wordt het zeker vanavond ook nog eens overwerken?
Nu weet ik weer waarom in mijn tv abonnement opgezegd heb.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoi Carolyne, leuk dat je heir post
Een nieuw gezicht
(de AKQ zit hier net om de hoek)
Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:00 schreef CaLeX het volgende:
Almost weeekeeeenddddd
Bartje gaat opnieuw trouwen?
Ja.quote:
Dank je, zal wel lukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |