De smeerkaas zat tot '97 in het gevechtsrantsoen. Daarna is het vervangen door 3 versies paté.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan is jouw geheugen beter dan dat van mij.
Kwalitatief zijn grotere speakers natuurlijk al gauw beter, maar voor onderweg heb ik liever canalbuds (ik realiseer me nu dat je die term ten tijde van de gay pride boottocht beter niet kunt gebruiken) die 'goed genoeg' zijn dan de 'nog betere' enorme hoofdtelefoon.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben niet zo van de rubbers, maar dat zijn ook niet de boosdoeners.
Het is vaker de plastic behuizing achter de rubbers die toch tegen je oorschelp drukt en dat gaat knellen/irriteren.
[..]
Dat overweeg ik wel voor gehoorbeschermers voor bij concerten.
Gebruik daar nu oorpluggen voor die alleen in de USA verkrijgbaar zijn (ik heb ladingen meegenomen daar vandaan), maar die kan je na elk gebruik weggooien en ze zijn niet zo heel goedkoop.
Daarnaast moet je dan wel heel goede speakercapsules hebben om ze in een IEM te plaatsen/te gebruiken en die mini-dingen kunnen toch echt niet tegen een wat grote(re set) speaker(s) op.
Ah, dan had ik het toch goed, mijn eerste rantsoen kwam pas in 2002quote:Op donderdag 2 september 2010 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De smeerkaas zat tot '97 in het gevechtsrantsoen. Daarna is het vervangen door 3 versies paté.
Broekie.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, dan had ik het toch goed, mijn eerste rantsoen kwam pas in 2002.
Ik ben een van de weinigen van mijn generatie die tenminste nog kan zeggen wat een noodrantsoen isquote:
Paté heb ik ook gehad, van die Unox kuipjes...quote:Op donderdag 2 september 2010 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De smeerkaas zat tot '97 in het gevechtsrantsoen. Daarna is het vervangen door 3 versies paté.
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paté heb ik ook gehad, van die Unox kuipjes...
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Net gebeld door Manpower, of ik al beschikbaar was voor werk. Euh... nee
Maar ze concludeerde zelf aal dat ik niet op productiewerk zat te wachten
Even een quote om te zorgen dat je geen uitkering kan krijgen omdat je werk aan het weigeren bent.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Net gebeld door Manpower, of ik al beschikbaar was voor werk. Euh... nee
Maar ze concludeerde zelf aal dat ik niet op productiewerk zat te wachten
Ah, dat brengt licht in de zaak...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:14 schreef Etcetera het volgende:
Het moet ook in die gegevens staan, heb 1 oktober ingevuld namelijk
Je moet telkens op de smilie-knop drukken om alle smilies te zien, je krijgt popups als je met je muis over de bovenste balk gaat (met frontpage sport games enzo) wat niet uit te schakelen is, nickname is minder duidelijk dan voorheen (afwachten tot custom CSS gaat werken dan pas ik dat zelf makkelijk aan)...quote:
OK, kankeren dus maar en zorgen dat de boel aangepast wordt, voor dat het klootjesvolk de nieuwe layout door de strot geduwd krijgt...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet telkens op de smilie-knop drukken om alle smilies te zien, je krijgt popups als je met je muis over de bovenste balk gaat (met frontpage sport games enzo) wat niet uit te schakelen is, nickname is minder duidelijk dan voorheen (afwachten tot custom CSS gaat werken dan pas ik dat zelf makkelijk aan)...
Dat kan elke beroeps van jouw leeftijd claimen. Jij hebt geen dienstplicht gekend.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen van mijn generatie die tenminste nog kan zeggen wat een noodrantsoen is.
Ja, want het lijkt mij ook handig om fulltime aan het werk te gaan terwijl ik nog een scriptie moet verbeterenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even een quote om te zorgen dat je geen uitkering kan krijgen omdat je werk aan het weigeren bent.
Maar er zijn veel minder beroeps nu dan dienstplichtigen van jouw leeftijdquote:Op donderdag 2 september 2010 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan elke beroeps van jouw leeftijd claimen. Jij hebt geen dienstplicht gekend.
Kwesties van plannen. Minder tijd besteden aan WoW en Lan's en alles komt goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, want het lijkt mij ook handig om fulltime aan het werk te gaan terwijl ik nog een scriptie moet verbeteren
Danny gaat toch die zooi niet aanpassen, hij wil juist van de opties af, het is nu gewoon doen met wat ie biedt, en anders oprotten. Zijn argument is dat ie met de vorige layout juist superveel opties had ingebouwd, en dat het nooit goed was en iedereen altijd zat te zeiken. Ik zie alleen niet echt in hoe dat nu minder wordt, nu er minder opties zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, kankeren dus maar en zorgen dat de boel aangepast wordt, voor dat het klootjesvolk de nieuwe layout door de strot geduwd krijgt...
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kwesties van plannen. Minder tijd besteden aan WoW en Lan's en alles komt goed.
Eens.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar er zijn veel minder beroeps nu dan dienstplichtigen van jouw leeftijd. Plus dat ik langer bij defensie heb gezeten dan een dienstplichtige... Dus ik ben misschien niet zo ervaren als jij, maar toch meer dan de meeste Nederlanders
.
Alweer?quote:
Nah, ik dacht een van die gasten te herkennen aan de vorm van zijn gezicht, maar bij nader inzoomen bleek het toch iemand anders te zijn. Met de meeste mensen van mijn marinetijd heb ik geen contact meer dus geen idee of er iemand daar aan boord zit...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens.
Maar wat ik toch wel wil weten. Je gaf, n.a.v. een foto van MM, aan wat officieren op de Amergo Vespucci te kennen. Hoe dat zo?
Aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, ik dacht een van die gasten te herkennen aan de vorm van zijn gezicht, maar bij nader inzoomen bleek het toch iemand anders te zijn. Met de meeste mensen van mijn marinetijd heb ik geen contact meer dus geen idee of er iemand daar aan boord zit...
Maar wat doe jij dan eigenlijk bij defensie? Rang, legeronderdeel, functie etcquote:
De zoekfunctie van Fok gebruiken doet wonderen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar wat doe jij dan eigenlijk bij defensie? Rang, legeronderdeel, functie etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn rang is Sergeant-majoor."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]Weird Al Yankovic
die deed daar een prachtige cover op: Pretty Fly for a Rabbi
Wat heeft de OP met een startdag te doen?quote:
Ik vond het wel een beetje jammer dat the offspring mijn nickname met dat liedje zomaar te grabbel gooidequote:Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]Weird Al Yankovic
die deed daar een prachtige cover op: Pretty Fly for a Rabbi
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De zoekfunctie van Fok gebruiken doet wonderen.InteressantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Welke kazerne zit je dan? En bij de landmacht neem ik aan? Zelf heb ik er niet zoveel mee te maken gehad, enkel een paar NBCD-cursusjes, maar dat stelde natuurlijk niet bijster veel voor.
Ah, een gerespecteerde ervaren oude rot dusquote:En mijn rang is Sergeant-majoor..
Zonder sergeanten-majoor is het leger nergens.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ga je mond spoelen en wat topics lezen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Interessant![]()
. Welke kazerne zit je dan? En bij de landmacht neem ik aan?
Ah vliegbasis, luchtmacht dusquote:Op donderdag 2 september 2010 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen en wat topics lezen.
Een correcte en tijdige edit.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:37 schreef Bart het volgende:
Ah, een gerespecteerde ervaren oude rot dus.
Zonder sergeanten-majoor is het leger nergens.
Correct en tevens juistquote:
Trusten alvastquote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
En nu gaat deze sergeant-majoor van wat dagrust genieten.
Vrouwen kunnen ook niet de verleiding weerstaan als ze in de stad zijnquote:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook niet de verleiding weerstaan als ze in de stad zijn.
Dat wil ik nou ook weer niet zeggen...quote:Op donderdag 2 september 2010 13:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bart, jij weet nogal veel he?
Wel, de kans dat enige causaliteit tussen het hebben van een vagina en de impuls tot het kopen van tassen berust op louter toeval is door de enorme hoeveelheid autonome incidenten wereldwijd dermate gering, dat ik er toch wel vanuit ga dat een en ander genetisch vastgelegd is. Zodra we een kolonie vrouwelijke chimpansees bij wijze van proef in een stadscentrum loslaten, zal dat ook bewezen worden, ik ben namelijk overtuigd dat ze als eerste naar een tassenwinkel gaan, daarna gaan ze pas naar de bananenbar.quote:Is dat kopen van tassen nu iets wat er tijdens de evoltue ingslopen is?
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.
De reactie van Sven -via msn- op mijn mededeling dat ik een tas heb gekocht:![]()
Evolutie of Ovulatie? Wat bedoel je nou?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bart, jij weet nogal veel he?
Is dat kopen van tassen nu iets wat er tijdens de evoltue ingslopen is?
Evolutie natuurlijk, aangezien vrouwen voor hun eerste ovulatie al tassen willen hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Evolutie of Ovulatie? Wat bedoel je nou?
What's new, ik ga niet nog eens feliciteren...quote:Op donderdag 2 september 2010 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Mijn scriptiebegeleider belde net![]()
Scriptie is best goed, moet nog wel wat dingen verbeteren.
YEAH BABY!!!!
Als jij een meet organiseert, dan kom ik je feliciteren daar...quote:Op donderdag 2 september 2010 14:28 schreef Etcetera het volgende:
Hoeft ook niet, feliciteer me maar als ik een diploma heb![]()
Wiiiiiii
Goed nieuwsquote:Op donderdag 2 september 2010 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Mijn scriptiebegeleider belde net![]()
Scriptie is best goed, moet nog wel wat dingen verbeteren.
YEAH BABY!!!!
quote:
Neuh, maar ik werk op veel afdelingen (3!! vak bazen en 10+ werkbazenquote:
Pfff dat is wel heftig dan zeg...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Neuh, maar ik werk op veel afdelingen (3!! vak bazen en 10+ werkbazen)
Maar we gaan dus inslinken op de administratie, van 26 naar 13 FTE, gaat erg gezellig worden de komende tijd
Klopt, ze hebben alles vergeleken met een Benchmark van de accountant en waar we nu net onder het gemiddelde scoren willen ze dus beter worden dan het beste jongentje (of tassenkoopstertje) van de klas.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff dat is wel heftig dan zeg...
Waar werk jij? Bij ons is een accountantskantoor ook onderzoek aan het doen ivm efficiency van de werkzaamheden. Worden we ook niet echt vrolijk van.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben alles vergeleken met een Benchmark van de accountant en waar we nu net onder het gemiddelde scoren willen ze dus beter worden dan het beste jongentje (of tassenkoopstertje) van de klas.
Die van mij ga je niet mooi vinden.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Altijd leuk
Pics!! ik wil ook een nieuwe, maar ik wacht nog even tot mn verjaardag.. ik wil er eentje van Converse.
Try me...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van mij ga je niet mooi vinden.
Tevens verzoek ik u om mij een schriftelijke bevestiging van deze opzegging te doen toekomen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Wat zet je onder een brief als je een verzekering wilt opzeggen en je wilt graag bevestiging van hun kant
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
"Ik ontvang graag van u een bevestiging van deze opzegging."
Dat klinkt moeilijk zegquote:Op donderdag 2 september 2010 15:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Tevens verzoek ik u om mij een schriftelijke bevestiging van deze opzegging te doen toekomen.
Tja, het is maar net wat je schrijfstijl isquote:
Ik denk dat die van Diaan beter pastquote:Op donderdag 2 september 2010 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, het is maar net wat je schrijfstijl is. Maar het hangt natuurlijk af van het soort brief.
Nou ik vind het best een mooie tas, op de kleur na... maar ik denk dat je daarom dacht dat ik hem niet mooi zou vinden.quote:
Til je toch gewoon je pc op.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef Soempie het volgende:
M'n webcamsnoertje was niet lang genoeg.
Ja, omdat ik al een soortgelijke tas heb, maar dan een stuk groter. Toen vond je in elk geval de kleur ook niet mooi.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ik vind het best een mooie tas, op de kleur na... maar ik denk dat je daarom dacht dat ik hem niet mooi zou vinden.
Dankje.quote:
Gelukkig heb je een goede baan waarmee je lekker verdient om dit soort dingen te kunnen kopen!quote:
Mijn vriendje is rijk.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een goede baan waarmee je lekker verdient om dit soort dingen te kunnen kopen!
dat moet je thuis nog vertellen of gaat hij het hier lezen?quote:
Dat wordt nog wat als je ooit nog eens vrijgezel zou wordenquote:
Euh, goed punt. Hij weet alleen van de tas.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat moet je thuis nog vertellen of gaat hij het hier lezen?
Zou wel schelen op bepaalde puntenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:49 schreef Soempie het volgende:
En vrijgezel ben ik best een tijdje geweest. Dan eet ik aan het eind van de maand gewoon wat minder.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Zou wel schelen op bepaalde punten.
quote:
Lompe hork!quote:
Ik ben dus eigenlijk best consistent.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, omdat ik al een soortgelijke tas heb, maar dan een stuk groter. Toen vond je in elk geval de kleur ook niet mooi.
doe dat dan ook nietquote:Op donderdag 2 september 2010 15:50 schreef Soempie het volgende:
En deze maand heb ik Sven nog onderhouden en geld naar hem overgemaakt, dus ik hoef me niet eens te verantwoorden of te verdedigen.
Ja dat ben ikquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef Soempie het volgende:
Nou, verteld van de sjaal. En hij zegt: 'heb je nog niet genoeg sjaals?!' en daarna liet ik hem zien en toen zei hij: 'wat ben je toch ook een poepie he, jij.'
Dus.![]()
Ik zeg altijd: ja maar ik heb ook niets gekochtquote:Op donderdag 2 september 2010 15:57 schreef Soempie het volgende:
Nou, verteld van de sjaal. En hij zegt: 'heb je nog niet genoeg sjaals?!' en daarna liet ik hem zien en toen zei hij: 'wat ben je toch ook een poepie he, jij.'
Dus.![]()
en wat wordt het dan, een nieuwe das of tas?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: ja maar ik heb ook niets gekocht.
En dan zegt Lein: dan koop jij toch ook wat.
En dan heb ik weer voor mezelf gerechtvaardigd dat ik ook wat mag kopen.
Games, dvd's, hardware, gereedschap, meer de mannelijke dingenquote:Op donderdag 2 september 2010 16:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en wat wordt het dan, een nieuwe das of tas?
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Interessant![]()
. Welke kazerne zit je dan? En bij de landmacht neem ik aan?
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen en wat topics lezen.
Mietjes (aldus marine over de luchtmacht)quote:Op donderdag 2 september 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat zijn eigenlijk de (standaard) bijnamen van de Defensie onderdelen die ons land rijk is?
True, maar toch.....quote:Op donderdag 2 september 2010 16:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is goed voor hem, wordt hij hard nat van
...had je je graag zelf ook graag zeiknat laten regenenquote:
Nicequote:Op donderdag 2 september 2010 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Het plenst hier nu ook.
Daarom gaan we zo lekker tropisch naar de Indonees...
Ik heb al een gele autoquote:Op donderdag 2 september 2010 18:33 schreef Etcetera het volgende:
Nee! Die gele! Mits Tweetypak natuurlijk
http://www.zug.com/pranks/powerbook/![]()
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:15 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb geen idee, wachten tot Cobra4 wakker is, die kan het je zo opnoemen me dunkt.
weer wat geleerdquote:Op donderdag 2 september 2010 18:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij de Marine zijn er vissticks en vlootbalen. Bij de Landmacht kun je zandhazen, pluggeneukers en tanksletten vinden. Bij de Luchtmacht blokkentrekkers met een koeiekut op de kop. En bij de KMar inderdaad kalkemmers.
En dit zijn maar een paar van de bijnamen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lieve SC, ik wil nieuwe schoenen kopen. Zal ik gaan voor deze of deze?
Administratie bij een der grote OV bedrijvenquote:Op donderdag 2 september 2010 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar werk jij? Bij ons is een accountantskantoor ook onderzoek aan het doen ivm efficiency van de werkzaamheden. Worden we ook niet echt vrolijk van.
quote:Op donderdag 2 september 2010 19:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Administratie bij een der grote OV bedrijven
@soempie wat is er zo speciaal aan die tas
@HT Kan je ons nog een debielere keuze geven??
Supervetquote:Op donderdag 2 september 2010 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand behoefte aan het wisselen van baan?
Betaald op reis voor Finnair
AMSTERDAM - Voor reisliefhebbers die de aankomende maanden oktober en november beschikbaar zijn om betaald de wereld over te vliegen heeft luchtvaartmaatschappij Finnair een droombaan in de aanbieding.
De vliegmaatschappij is op zoek naar vier reizigers die tegen betaling naar Finnair bestemmingen in Europa, Azië en Amerika willen vliegen om verslag te doen van hun bevindingen en tips te geven voor het verbeteren van de service.
Ook moeten zij op een weblog in de Engelse taal verslag doen van hun ervaringen tijdens de vluchten, de luchthavens en de bestemmingen die zij bezoeken.
Geïnteresseerden dienen in Europa te wonen en kunnen voor 26 september naar deze tijdelijke functie solliciteren op de site www.finnair.com/rethinkquality.
Die vind ik dan weer wel mooi :pquote:Op donderdag 2 september 2010 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik vind dat soort dingen leuk ja! Hier is een foto van de schoenen die ik nu heb
[ afbeelding ]
Ah, dat valt dan weer meequote:
Je sloopt mijn monitorquote:Op donderdag 2 september 2010 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op de site van Reebok staat een optie waarmee je custom schoenen kan maken, inclusief eigen tekst op de hiel! Check wat je daar mee kan maken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas past er niet veel tekst op de hiel
Ach, zo weet je in elk geval of al je kleuren het nog doenquote:
Nu is ie spontaan zwart-wit geworden, hij kon het niet meer aanquote:Op donderdag 2 september 2010 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, zo weet je in elk geval of al je kleuren het nog doen
Eh, het is gewoon een tas die ik mooi vind.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:55 schreef CaLeX het volgende:
@soempie wat is er zo speciaal aan die tas
Dit dus.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als het moet... dan de eerste
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar beter die je net zelf hebt gemaakt.
PAS OP, zet onmiddellijk je monitor uit ter voorkoming van permanente schade!quote:Op donderdag 2 september 2010 20:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Nu is ie spontaan zwart-wit geworden, hij kon het niet meer aan.
't Is zo walgelijk dat het hip wordt.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Echt? Die kleuren heb ik juist uitgekozen om walgelijk te zijn
Overigens ben je te laat, ik heb de gele besteld
Ik was hem morgen wel met Robijn Color!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
PAS OP, zet onmiddellijk je monitor uit ter voorkoming van permanente schade!
een weekje uitlaten en dan even kort weer aanzetten, als de kleur nog niet terug is nog een week uitlaten.
De meeste monitoren zijn binnen een maand weer op kleur
quote:
Ja dat vroeg ik je net alquote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef Soempie het volgende:
Bart, ik geloof dat msn het niet doet.
Jaja, en dan weten ze het zo te plannen dat je alleen vliegtuigen en luchthavens ziet.quote:
Verkouden, drie kwartier op een bus moeten wachten en bril is kapot. Verder alles prima.quote:
Mooi, ik neem mijn fototoestel meequote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jaja, en dan weten ze het zo te plannen dat je alleen vliegtuigen en luchthavens ziet.
Ah, via msn zeker?quote:
Daar is toch geen klap aan.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi, ik neem mijn fototoestel mee.
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar is toch geen klap aan.![]()
Of ben je zo'n enge vliegtuigspotter?
Of voor. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Loop ik echt 75 jaar achter als ik geen MSN (meer) heb???
Jaquote:
Een Mat Herben?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar is toch geen klap aan.![]()
Of ben je zo'n enge vliegtuigspotter?
Mooi zoquote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mag niet klagen
In ieder geval geen last van de door jou genoemde punten
Een vriend heeft het ook niet, hij mist het nietquote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zeker een vage bekende (want nooit op MSN)?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een vriend heeft het ook niet, hij mist het niet
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zeker een vage bekende (want nooit op MSN)?
Nee, ik vond het toch zielig ondanks dat hij er hard van wordt.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...had je je graag zelf ook graag zeiknat laten regenen
Hier schijnt het zonnetje overigens....
Nee hoor. Ik heb ook geen MSN (meer).quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is dat custom schoenen bestellen meer dan 100 euro per paar kost, anders zou ik het wel overwegenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is zo walgelijk dat het hip wordt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ow bij Adidas kun je ook je schoenen zelf ontwerpen, maar is ookb est duur, maar wel erg leuk.
Reeboks bevallen me tot nu toe prima. Ik kan zo goed als blind een paar Reeboks in maat 45 kopen en het past eigenlijk altijd welquote:
Succes met je rug morgen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag de eerst wedstrijd van het seizoen gespeeld, op het nieuwe kunstgrasveld.
0-0 gespeeld tegen een team dat 2 klasses hoger speelt, ik ben niet ontevreden.
En zometeen lekker slapen, ik ben kapot
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en on this bomshell it's time to leave
en bedankt....quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net terug uit de kroeg, waar ik op het nippertje nog een diefstal van mijn eigen fiets heb kunnen voorkomen
De criminelen hadden als route gekozen langs de kroeg te gaan waar ik op dat moment inzat terwijl ik op het goed moment uit het raam keek. Zelfs nadat ik het slot met mijn eigen sleutel open had gekregen probeerden ze zich er nog uit te liegen dat het de fiets van hun nichtje was
Daarna ben ik maar snel naar huis gegaan, voor ze versterking en/of fietsverminkende apparatuur konden halen
Lijkt me best leuk zo'n dag. Veel plezier!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook afsluiten. Nog even cold case kijken. Morgen dagje weg met werk: 's morgens wat presentaties, lunch, 's middags ontspanning: 1e ronde Kever Cabrio rally 2e ronde graffity spuiten, daarna borrelen en eten... lange dag dus.
Waarom ben je dan zo vroeg op?quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:33 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen Cobra.![]()
Ik ben lekker vrij vandaag.
Sven maakte me wakker.quote:
quote:
quote:
Ja, zware dag voor de boegquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lijtk wel werk. Om 08:30 al beginnen met een bruiloft
en dan wordt het zeker vanavond ook nog eens overwerken?
Nu weet ik weer waarom in mijn tv abonnement opgezegd heb.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoi Carolyne, leuk dat je heir post
Een nieuw gezicht
(de AKQ zit hier net om de hoek)
Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:00 schreef CaLeX het volgende:
Almost weeekeeeenddddd
Bartje gaat opnieuw trouwen?
Ja.quote:
Dank je, zal wel lukkenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie is is vrijwel klaar en gaat verhuizen
Was zelfs de belangrijkste eigenlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, ja vrienden in de buurt zou voor mij ook een goeie factor zijn
Hmm nog niet, hoe vind je zoietsquote:Kijken jullie ook voor particuliere huur? Kan zomaar iets gunstigs tussen zitten
Euhm, advertenties in de krant, of op funda (hebben ze ook een afdeling huur geloof ik)... overal eigenlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Was zelfs de belangrijkste eigenlijk
[..]
Hmm nog niet, hoe vind je zoiets
Nog niks op het momentquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor banen zoek je Etc? Ik wil best een beetje mn ogen en oren gespitst houden hier
Hetzelfde...dan gaat het in elk geval op een hele hoop gebieden goed met je.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie!Hier alles goed, hetzelfde nog eigenlijk, maar ok
![]()
En bij jou? Sven blij met zn nieuwe baan? Jij al wat leukers gevonden?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hetzelfde...dan gaat het in elk geval op een hele hoop gebieden goed met je.![]()
Heel goed, je kunt ook niet werken én 24/7 bezig zijn met solliciteren.quote:Ik heb nog niks gevonden -of gezocht-.En Sven komt elke dag vrolijk uit z'n werk met een boel verhalen, dus dat zit helemaal goed. Volgende week ga ik weer verder solliciteren...
Suc6quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is ook waarben over het algemeen ook best blij
en over een weekje gaan we lekker 2 weken op vakantie met auto + bungalowtent!!
[..]
Heel goed, je kunt ook niet werken én 24/7 bezig zijn met solliciteren.
Ik heb gesolliciteerd bij LeenBakker en V&D, in het kader van jemoetwat.... ze hadden na de vakantie ineens vacatures! Hoorde ook dat ze bij het fourniturenzaakje in het centrum iemand zochten, misschien dat ik straks even ga informeren.
Handgeschrevenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Soempie het volgende:
Ik ben langs gegaan bij de V&D, maar kwam bij een heel oud mannetje en van hem moest ik een handgeschreven brief afgeven.Dat heb ik nog niet gedaan.
Fijn!! Waar gaan jullie heen? Wij gaan volgende week een lang weekend weg naar Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is ook waarben over het algemeen ook best blij
en over een weekje gaan we lekker 2 weken op vakantie met auto + bungalowtent!!
Ja, bizar. Hij zag er niet uit of hij me in de maling nam.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
HandgeschrevenIk zou gewoon een brief typen en die op de post doen
En rondjes ipv punten op de i.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
cool, kan je je roze pen gebruiken en hartjes erbij zetten
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:28 schreef Soempie het volgende:
Ik ben langs gegaan bij de V&D, maar kwam bij een heel oud mannetje en van hem moest ik een handgeschreven brief afgeven.Dat heb ik nog niet gedaan.
mijn handschrift hebben ze niet, of het moet doctor hetenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Wat je ook kunt doenbrief typen, font zoeken waarbij het lijkt of het handgeschreven is, printen en posten
Beetje rondtourenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fijn!! Waar gaan jullie heen? Wij gaan volgende week een lang weekend weg naar Frankrijk.
Echt super zo'n weekje weg!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Beetje rondtouren
Ik wil in elk geval naar Vezelay (bedevaartsoord voor Maria Magdalena, ging mn bachelorscriptie over), en we gaan naar een oldtimerrace en een brocantemarkt in Angouleme
Mijn handschrift is een combinatie van heel veel van die voorbeelden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=603
Is al een tijdje, een maand of 8 nu al en we hebben nog steeds geen slaande ruziequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:33 schreef LadyBlack het volgende:
Zeg Jojo, ik had jou ook nog wat gevraagdje kletst er tactisch overheen, maar ik ben nieuwsgierig!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is al een tijdje, een maand of 8 nu al en we hebben nog steeds geen slaande ruzie
Van alle oude mensen waar ik gewerkt heb, heb ik geleerd dat het juist goed is om af en toe je tanden te laten zien, zodat je dan weer weet waar je staat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is al een tijdje, een maand of 8 nu al en we hebben nog steeds geen slaande ruzie
quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:51 schreef Soempie het volgende:
De eerste keer dat we ruzie hadden vroeg Sven toen het klaar en weer goed was of het wel echt goed was, want ik had niets naar z'n hoofd gegooid, niet met deuren gesmeten of wat dan ook.Dat deed z'n ex wel dus.
en je hebt me nog niet eens ontmoetquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:54 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me Jojo ook niet voorstellen met slaande ruzie eigenlijk.
wordt de niet bob dit keer wel de bob, of was dat een ander weekend?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:02 schreef Etcetera het volgende:
Stappen met 15 manVandaar de 3 bobs
Nee dat is dit weekendquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wordt de niet bob dit keer wel de bob, of was dat een ander weekend?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ook handig
Als ik bob, dan bobt E. niet, maar rij ik in zijn auto. E. woont niet in dezelfde plaats als M., waar wij zouden gaan slapen. Dus als ik bob slapen we bij E. en niet bij M. Als E. bobt dan slapen we gewoon bij M.
E: wil op zich wel bobben, zijn auto gaat sowieos mee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je het voor me uittekenen? Ik snap het niet helemaal meer
Dat maakt het toch juist makkelijker?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Ik kan het nog moeilijker makenEr is een kans dat M. gaat bobben omdat zij aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken
Ik heb net besloten dat onafhankelijk van welke oplossing er in jullie groep gekozen wordt ik het prima vind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Ik kan het nog moeilijker makenEr is een kans dat M. gaat bobben omdat zij aan de antibiotica zit en dus niet mag drinken
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat onafhankelijk van welke oplossing er in jullie groep gekozen wordt ik het prima vind.
Niet iedereen leest de bijsluiter.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Als ze dat niet zou mogen had ze het wel gezegd
Vanavond met collega's borrelen en uit eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |