De smeerkaas zat tot '97 in het gevechtsrantsoen. Daarna is het vervangen door 3 versies paté.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan is jouw geheugen beter dan dat van mij.
Kwalitatief zijn grotere speakers natuurlijk al gauw beter, maar voor onderweg heb ik liever canalbuds (ik realiseer me nu dat je die term ten tijde van de gay pride boottocht beter niet kunt gebruiken) die 'goed genoeg' zijn dan de 'nog betere' enorme hoofdtelefoon.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben niet zo van de rubbers, maar dat zijn ook niet de boosdoeners.
Het is vaker de plastic behuizing achter de rubbers die toch tegen je oorschelp drukt en dat gaat knellen/irriteren.
[..]
Dat overweeg ik wel voor gehoorbeschermers voor bij concerten.
Gebruik daar nu oorpluggen voor die alleen in de USA verkrijgbaar zijn (ik heb ladingen meegenomen daar vandaan), maar die kan je na elk gebruik weggooien en ze zijn niet zo heel goedkoop.
Daarnaast moet je dan wel heel goede speakercapsules hebben om ze in een IEM te plaatsen/te gebruiken en die mini-dingen kunnen toch echt niet tegen een wat grote(re set) speaker(s) op.
Ah, dan had ik het toch goed, mijn eerste rantsoen kwam pas in 2002quote:Op donderdag 2 september 2010 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De smeerkaas zat tot '97 in het gevechtsrantsoen. Daarna is het vervangen door 3 versies paté.
Broekie.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, dan had ik het toch goed, mijn eerste rantsoen kwam pas in 2002.
Ik ben een van de weinigen van mijn generatie die tenminste nog kan zeggen wat een noodrantsoen isquote:
Paté heb ik ook gehad, van die Unox kuipjes...quote:Op donderdag 2 september 2010 10:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De smeerkaas zat tot '97 in het gevechtsrantsoen. Daarna is het vervangen door 3 versies paté.
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paté heb ik ook gehad, van die Unox kuipjes...
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Net gebeld door Manpower, of ik al beschikbaar was voor werk. Euh... nee
Maar ze concludeerde zelf aal dat ik niet op productiewerk zat te wachten
Even een quote om te zorgen dat je geen uitkering kan krijgen omdat je werk aan het weigeren bent.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Net gebeld door Manpower, of ik al beschikbaar was voor werk. Euh... nee
Maar ze concludeerde zelf aal dat ik niet op productiewerk zat te wachten
Ah, dat brengt licht in de zaak...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:14 schreef Etcetera het volgende:
Het moet ook in die gegevens staan, heb 1 oktober ingevuld namelijk
Je moet telkens op de smilie-knop drukken om alle smilies te zien, je krijgt popups als je met je muis over de bovenste balk gaat (met frontpage sport games enzo) wat niet uit te schakelen is, nickname is minder duidelijk dan voorheen (afwachten tot custom CSS gaat werken dan pas ik dat zelf makkelijk aan)...quote:
OK, kankeren dus maar en zorgen dat de boel aangepast wordt, voor dat het klootjesvolk de nieuwe layout door de strot geduwd krijgt...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet telkens op de smilie-knop drukken om alle smilies te zien, je krijgt popups als je met je muis over de bovenste balk gaat (met frontpage sport games enzo) wat niet uit te schakelen is, nickname is minder duidelijk dan voorheen (afwachten tot custom CSS gaat werken dan pas ik dat zelf makkelijk aan)...
Dat kan elke beroeps van jouw leeftijd claimen. Jij hebt geen dienstplicht gekend.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen van mijn generatie die tenminste nog kan zeggen wat een noodrantsoen is.
Ja, want het lijkt mij ook handig om fulltime aan het werk te gaan terwijl ik nog een scriptie moet verbeterenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even een quote om te zorgen dat je geen uitkering kan krijgen omdat je werk aan het weigeren bent.
Maar er zijn veel minder beroeps nu dan dienstplichtigen van jouw leeftijdquote:Op donderdag 2 september 2010 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan elke beroeps van jouw leeftijd claimen. Jij hebt geen dienstplicht gekend.
Kwesties van plannen. Minder tijd besteden aan WoW en Lan's en alles komt goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, want het lijkt mij ook handig om fulltime aan het werk te gaan terwijl ik nog een scriptie moet verbeteren
Danny gaat toch die zooi niet aanpassen, hij wil juist van de opties af, het is nu gewoon doen met wat ie biedt, en anders oprotten. Zijn argument is dat ie met de vorige layout juist superveel opties had ingebouwd, en dat het nooit goed was en iedereen altijd zat te zeiken. Ik zie alleen niet echt in hoe dat nu minder wordt, nu er minder opties zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, kankeren dus maar en zorgen dat de boel aangepast wordt, voor dat het klootjesvolk de nieuwe layout door de strot geduwd krijgt...
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kwesties van plannen. Minder tijd besteden aan WoW en Lan's en alles komt goed.
Eens.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar er zijn veel minder beroeps nu dan dienstplichtigen van jouw leeftijd. Plus dat ik langer bij defensie heb gezeten dan een dienstplichtige... Dus ik ben misschien niet zo ervaren als jij, maar toch meer dan de meeste Nederlanders
.
Alweer?quote:
Nah, ik dacht een van die gasten te herkennen aan de vorm van zijn gezicht, maar bij nader inzoomen bleek het toch iemand anders te zijn. Met de meeste mensen van mijn marinetijd heb ik geen contact meer dus geen idee of er iemand daar aan boord zit...quote:Op donderdag 2 september 2010 11:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens.
Maar wat ik toch wel wil weten. Je gaf, n.a.v. een foto van MM, aan wat officieren op de Amergo Vespucci te kennen. Hoe dat zo?
Aha.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, ik dacht een van die gasten te herkennen aan de vorm van zijn gezicht, maar bij nader inzoomen bleek het toch iemand anders te zijn. Met de meeste mensen van mijn marinetijd heb ik geen contact meer dus geen idee of er iemand daar aan boord zit...
Maar wat doe jij dan eigenlijk bij defensie? Rang, legeronderdeel, functie etcquote:
De zoekfunctie van Fok gebruiken doet wonderen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar wat doe jij dan eigenlijk bij defensie? Rang, legeronderdeel, functie etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn rang is Sergeant-majoor."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]Weird Al Yankovic
die deed daar een prachtige cover op: Pretty Fly for a Rabbi
Wat heeft de OP met een startdag te doen?quote:
Ik vond het wel een beetje jammer dat the offspring mijn nickname met dat liedje zomaar te grabbel gooidequote:Op donderdag 2 september 2010 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]Weird Al Yankovic
die deed daar een prachtige cover op: Pretty Fly for a Rabbi
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De zoekfunctie van Fok gebruiken doet wonderen.InteressantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Welke kazerne zit je dan? En bij de landmacht neem ik aan? Zelf heb ik er niet zoveel mee te maken gehad, enkel een paar NBCD-cursusjes, maar dat stelde natuurlijk niet bijster veel voor.
Ah, een gerespecteerde ervaren oude rot dusquote:En mijn rang is Sergeant-majoor..
Zonder sergeanten-majoor is het leger nergens.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ga je mond spoelen en wat topics lezen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Interessant![]()
. Welke kazerne zit je dan? En bij de landmacht neem ik aan?
Ah vliegbasis, luchtmacht dusquote:Op donderdag 2 september 2010 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen en wat topics lezen.
Een correcte en tijdige edit.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:37 schreef Bart het volgende:
Ah, een gerespecteerde ervaren oude rot dus.
Zonder sergeanten-majoor is het leger nergens.
Correct en tevens juistquote:
Trusten alvastquote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
En nu gaat deze sergeant-majoor van wat dagrust genieten.
Vrouwen kunnen ook niet de verleiding weerstaan als ze in de stad zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |