Dus ik moet vanmiddag uitzending gemist maar aanslingerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:47 schreef MadMaster het volgende:
Herhaling van Madiwodovrijdagshow op TV nu met bijna alleen maar roodharige dames in de zaal...
Waarom wist ik dat verdomme niet of heb ik geen uitnodiging ontvangen? Nou, nou, nou...?
Zondag meet van roodharigen in Breda. Soempie, staat de koffie dan klaar?
quote:
Yeps, om kwart voor 10 moeten we er zijn... zijn nog bekerwedstrijden. 11 september begint de competitie maar dan zijn ze vrij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag Twan nog voetballen vandaag?
Wij hebben morgen ook nog een bekerwedstrijd, en dinsdag ook weer een. Dan begint volgende week zondag voor ons de competitie ook weer, een klasse hoger dan vorig jaar, dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 07:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, om kwart voor 10 moeten we er zijn... zijn nog bekerwedstrijden. 11 september begint de competitie maar dan zijn ze vrij.
Zometeen komt ook de tegelzetter, we moeten nog boodschappen doen en om 16:00 uur hebben we de verjaardag van mn nichtje. Ze is 18 jaar geworden!! Morgen naar de stad/proef-eet. We mogen toch niet lopen op de tegels in de keuken. Best lastig als je bijna nergens bij kan komen.![]()
![]()
Wat is toch die fascinatie met roodharigen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:47 schreef MadMaster het volgende:
Herhaling van Madiwodovrijdagshow op TV nu met bijna alleen maar roodharige dames in de zaal...
Waarom wist ik dat verdomme niet of heb ik geen uitnodiging ontvangen? Nou, nou, nou...?
Zondag meet van roodharigen in Breda. Soempie, staat de koffie dan klaar?
Ik kan het niet verklaren, maar ik vind het wel een bepaalde uitstraling hebben. Iets onschuldigs of zo, waarschijnlijk vanwege inderdaad de blanke huid en vaak sproeten. Vertederend...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is toch die fascinatie met roodharigen.![]()
[ afbeelding ]
9 v/d 10 keer is het niet zo mooi.
Nee.quote:
De kleur kan je toch uit een potje halen? Zie Geert Wilders...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Mijn haar heeft zo'n niksig kleurtje.
Zeker, maar de kleur die ik mooi vind, daarvan zegt de kapper dat ik het niet kan hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kleur kan je toch uit een potje halen? Zie Geert Wilders...
Op mijn werk hebben we allemaal lampen van het merk Calex.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hey Calex
Ik zag je naam ergens op een vrachtwagen staan. Is het afgeleid van het bedrijf waar je werkt?
Het komt er wel vandaan, maar werk er nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hey Calex
Ik zag je naam ergens op een vrachtwagen staan. Is het afgeleid van het bedrijf waar je werkt?
Een avondje stappen met jullie lijkt me erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Vandaag begint echt een slapstick te wordenIk zou met de bus richting m'n vriend gaan, maar een andere vriend gaat ook mee. Die zou met de auto. Nee met de bus. Toch met de auto. Nee, we gaan met de bus. Okay, prima, komt goed. Nu gaat hij toch met de auto
Maar hij pikt me op in Assen, dus ik vind het al lang prima
'Begint', dus zoals het tot nu toe ging is eigenlijk standaard bij jullie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Vandaag begint echt een slapstick te worden
Normaal gaat het wat makkelijker, aangezien ik met m'n vriend meerijdt maar die is er al omdat hij vrijdag mee heeft geholpen in de winkel van C. (ja ik gooi er nog meer letters bij jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:50 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Een avondje stappen met jullie lijkt me erg vermoeiend.
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Begint', dus zoals het tot nu toe ging is eigenlijk standaard bij jullie?
Heb net de voorzitter (mijn buurman!!) gesproken en die begreep het wel en gaf me gelijk. Maar dat idee had ik ook wel, de andere (oudere) bestuursleden van PR, dat kan nog leuk worden...quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:46 schreef Soempie het volgende:
MM, ze zijn nu vast met elkaar in overleg over je mail. Beetje in paniek: 'heb je het gelezen?'
Maar waar is W. in dat hele verhaal?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Normaal gaat het wat makkelijker, aangezien ik met m'n vriend meerijdt maar die is er al omdat hij vrijdag mee heeft geholpen in de winkel van C. (ja ik gooi er nog meer letters bij ja), daarom ga ik met de bus
In Oosterwoldequote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar waar is W. in dat hele verhaal?
Nee, maar mijn oude fiets viel van ellende uit elkaar.quote:
Alleen raken de fietsenboeren een beetje de kluts kwijt als je binnenstapt en om een echte fiets vraagt. En niet zo'n ding met 38 versnellingen en trapondersteuning etc.quote:
Ze hebben haast geen normale fietsen meer. Die retro gevallen zijn nu blijkbaar in en daar staat de zaak mee vol.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal wel weinig marge op zitten
quote:
Cafca...quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:01 schreef cafca het volgende:
Ik had ooit een collega, Alex, en die had heel weinig haar. Die noemden wij ook Kalex
Dat ga ik vanavond doen.quote:
Heel veel plezier alvast.quote:
Eigen doel?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft gewonnen met 12-1 en heeft zelfs 1x gescoord
Dat was ook geen serieus bedoelde vraagquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heel veel plezier alvast.
Wij gaan nu naar de verjaardag!!
Ow TM ik weet niet of ze het goedvindt dat ik een foto van haar hier plaats, dus maar even niet.
Twan heeft gewonnen met 12-1 en heeft zelfs 1x gescoord
QFTquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Let je even een paar jaar niet op The Offspring, maken ze stiekem een best wel tof nummer!
Is zo'n zweedse legerfiets van Kronan niks voor jou?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen raken de fietsenboeren een beetje de kluts kwijt als je binnenstapt en om een echte fiets vraagt. En niet zo'n ding met 38 versnellingen en trapondersteuning etc.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh Oh Cherso toch maar eens kijken straks denk ik
Top programmaquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:21 schreef CaLeX het volgende:
Heerlijk Oh Oh Cherso!
Onze eigen Jersey Shore, met haagse tokkies![]()
* CaLeX had wel last van wat plaatsvervangende schaamte
Dexter for president !quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Let je even een paar jaar niet op The Offspring, maken ze stiekem een best wel tof nummer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Whiteguy op 04-09-2010 20:01:22 ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:41 schreef Whiteguy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Niet eens... en hij had er wel 3 kunnen maken, 3 goede kansen gehad.quote:
ow hahaha.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat was ook geen serieus bedoelde vraag
En Twan is lekker op dreef dan, heeft hij morgen om 12 uur nog tijd? wij hebben tot nu toe pas 10 man
Als ie er 1 inschiet zijn we tevreden hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet eens... en hij had er wel 3 kunnen maken, 3 goede kansen gehad.
[..]
ow hahaha.
Je woont een beetje ver bij ons vandaan... en ik geloof dat hij iets te klein is.
Nou, het was erg bijzonder dat hij een doelpunt maakte... hij is normaal verdediger en heeeeel af en toe speelt hij op het middenveld.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ie er 1 inschiet zijn we tevreden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |