Alleen een mod. Moet je effe in het feedbacktopic melden.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Ow shit het moet 57 zijn, kan iemand dat nog wijzigen?
Zeg ben jij vanmiddag om 17:30 net voor de Brienenoord (ter hoogte v/h UPC gebouw) toevallig ingehaald door een jonge god in een groen shirt op een Koga?quote:
Denk idd dat je mij bent tegengekomen daarstraks. Zat alleen met m'n gedachten ergens anders dus is me ongetwijfeld totaal niet opgevallen dat je langs me reed. Laat me raden, jij ging sneller omhoog dan ik?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef FJD het volgende:
http://connect.garmin.com:80/activity/embed/47280781
Bijna 70km in net iets over de 2u, uiteindelijk 32,2 gemiddeld gereden. Wel bizar hard gezien m'n voorgaande gemiddeldes
[..]
Zeg ben jij vanmiddag om 17:30 net voor de Brienenoord (ter hoogte v/h UPC gebouw) toevallig ingehaald door een jonge god in een groen shirt op een Koga?![]()
Ik vroeg me al af waar ik die voorvork van kende
Ik ging onder de Brienenoord door richting de Willemsbrug. Je was geloof ik net aan het drinkenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef Freddeh het volgende:
Denk idd dat je mij bent tegengekomen daarstraks. Zat alleen met m'n gedachten ergens anders dus is me ongetwijfeld totaal niet opgevallen dat je langs me reed. Laat me raden, jij ging sneller omhoog dan ik?![]()
Wat voor Koga heb je? Zal ik er meer op letten in het vervolgquote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ging onder de Brienenoord door richting de Willemsbrug. Je was geloof ik net aan het drinkenIk realiseerde het me te laat, ik was ook niet echt meer in staat tot heldere communicatie gok ik
Je moet ook genoegb drinken hè, anders krijg je kramp...quote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wat voor Koga heb je? Zal ik er meer op letten in het vervolg
Kan heel goed zijn dat ik zat te drinken. Bidon van 750ml is in een uurtje helemaal leeg gegaan. Geen idee wat het is, maar ik drink de afgelopen dagen alsof het het enige is dat ik te drinken krijg...
Ja, maar voor deze week dronk ik hooguit een paar slokjes. Die hele bidon is echt pas iets raars van deze week...quote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet ook genoegb drinken hè, anders krijg je kramp...
Super! Veel plezier. Ik ga morgen naar de Zwerfkei in Woerden om goede rugzakken te kopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:53 schreef Gripper het volgende:
Zo, mijn huiskamer staat vol met vakantiespul: 3 weken kajakken in Zweden. De benen krijgen even rust, de armen het des te drukker. Tot over een poosje!
Ik zit al een tijdje hiernaar te lurken...quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:13 schreef Freddeh het volgende:
Inderdaad... Seizoen 2011.
Wie gaat wat doen in 2011? Nog suggesties voor mij?
Ik ga wedstrijden rijden en indien mogelijk een cyclo maar weet nog niet welke.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:13 schreef Freddeh het volgende:
Marmotte? Ik ga wel meequote:Op vrijdag 3 september 2010 11:13 schreef Freddeh het volgende:
2011 is weer een groot jaar. Een jaar van Parijs-Brest-Parijs. Daar is mijn hele seizoen op gericht.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:13 schreef Freddeh het volgende:
Ik heb niet zoveel snot maar ik voel mij wel brak ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:14 schreef Marurk het volgende:
Mijn neus/keel zit nog steeds helemaal vast.![]()
Moet continu hoesten, niezen of m'n neus ophalen/snuiten.
En als ik 's ochtends wakker word, voel ik me ik zo "wattig" als een kuiken. Vet brak voel ik me. Maar goed, zometeen toch maar eens fietsen (wel met arm+beenwarmers, want vind 't maar koud), misschien helpt 't wel een beetje.
Zal ik eerst dat zadel goed moeten afstellen en inrijden, want al dat stoppen word jij ook niet blij van. Ding doet me toch een partij pijn aan je zitvlak. Pijn, maar anders dan ik gewend ben. Dit is echt zadelpijn van onwennigheid en nieuwigheid, de bultjesvorming en irritatie aan m'n perineum is sinds 2 dagen helemaal weg. Heerlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik ga wedstrijden rijden en indien mogelijk een cyclo maar weet nog niet welke.
En met je naar de zaak rijden een keer
Heb je daar een linkje naar? Heb er wel veel over gelezen en klinkt ook wel gaaf, maar geloof dat het bergen zijn en niet echt voor mij weggelegdquote:
Zelfs ik heb daar naar zitten kijken. Op dit moment ongetwijfeld niet haalbaar voor mij, maar wel een mooi doel voor over een aantal jaren. Heb nog op de website zitten kijken, maar vind die erg onoverzichtelijk helaas.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
2011 is weer een groot jaar. Een jaar van Parijs-Brest-Parijs. Daar is mijn hele seizoen op gericht.
Ik scheer ze. Heb ook de boodschappentas en de pomp van de fiets gehaald. Ben tenslotte wielrenner nuquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:05 schreef Marurk het volgende:
Scheren jullie allemaal je benen?Want na de opmerkingen die ik allemaal hoor, begin ik er echt serieus over na te denken eigenlijk.
Vond het eerst enorm gay als je mannen zag met gladgeschoren beentjes, maar dat idee wordt steeds minder.... oh ooh!
Niet iedereen hier, maar ik ben er vrij zeker van dat ik, CyclingGirl en CycleChick onze benen wél scherenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:05 schreef Marurk het volgende:
Scheren jullie allemaal je benen?Want na de opmerkingen die ik allemaal hoor, begin ik er echt serieus over na te denken eigenlijk.
Vond het eerst enorm gay als je mannen zag met gladgeschoren beentjes, maar dat idee wordt steeds minder.... oh ooh!
Hmm ok. Doe m'n "andere scheeractiviteiten" ook altijd onder de douche, dus misschien toch maar eens proberen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Freddeh het volgende:
Valt wel mee. Ik zelf ben grote fan van nat scheren, dus ik scheer me tijdens het douchen. Op die manier glijdt het scheermes beter over je benen heen waardoor het minder irriteert.
Ook niet vergeten om iets van body lotion ofzo te gebruiken na het scheren, scheelt ook.
Jaaaquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:14 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Niet iedereen hier, maar ik ben er vrij zeker van dat ik, CyclingGirl en CycleChick onze benen wél scheren
Nou ook dat maar er staat niets zo stom als een kale snikkel met behaarde benen en borst.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hmm ok. Doe m'n "andere scheeractiviteiten" ook altijd onder de douche, dus misschien toch maar eens proberen.Hopelijk niet veel last van irritatie naderhand. Onder een wielrennersbroekje vind ik die behaarde benen echt geen gezicht eigenlijk, wil ze het liefst kwijt. Maar onder een normale korte broek (bermuda ofzo), zal ik er wel aan moeten wennen.
Dan vind ik haren op de benen toch net wat meer mannelijk. Ben benieuwd naar de opmerkingen die ik ga krijgen als de benen kaal zijn.
Is je Google kapot? Zoeken op La Marmotte. Mooie tocht maar wel keihard afzien gok ik zoquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:58 schreef Freddeh het volgende:
Heb je daar een linkje naar? Heb er wel veel over gelezen en klinkt ook wel gaaf, maar geloof dat het bergen zijn en niet echt voor mij weggelegd![]()
Heb je overigens wél zien rijden gisteren. Jij was diegene die me inhaalde, en toen de weg op dook om schuin de T-splitsing voor de Brienenoord te nemen, toch?
Nog een tip. Als je een tondeuse hebt kun je die beter de eerste keer eerst even over je benen heen halen in de kortste stand. Daarna scheermes erover. Anders gaat je scheermes heel kort mee, en blijf je de haren eruit kloppen als een gekquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hmm ok. Doe m'n "andere scheeractiviteiten" ook altijd onder de douche, dus misschien toch maar eens proberen.Hopelijk niet veel last van irritatie naderhand. Onder een wielrennersbroekje vind ik die behaarde benen echt geen gezicht eigenlijk, wil ze het liefst kwijt. Maar onder een normale korte broek (bermuda ofzo), zal ik er wel aan moeten wennen.
Dan vind ik haren op de benen toch net wat meer mannelijk. Ben benieuwd naar de opmerkingen die ik ga krijgen als de benen kaal zijn.
Ok, ga het vanavond of dit weekend proberen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:46 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nog een tip. Als je een tondeuse hebt kun je die beter de eerste keer eerst even over je benen heen halen in de kortste stand. Daarna scheermes erover. Anders gaat je scheermes heel kort mee, en blijf je de haren eruit kloppen als een gek![]()
En gladde benen onder korte broeken went ook wel. Het is meer dat andere mensen het in eerste instantie wat raar vinden, maar die wennen er ook vanzelf aan.
Of je trekt er een setje ringen omheen met verschillende kleuren elektriciteitstape. Olympische kleuren ofzo?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ok, ga het vanavond of dit weekend proberen.
Zadeltasje is ook van de fiets af.Eigenlijk wel beter zo, binnenband + bandenlichters doe ik dan maar achterin mijn shirt. Nu alleen het beschadigde plekje op de zadelpen dat dat ding veroorzaakt heeft, proberen weg te krijgen, met zwarte stift o.i.d. Je zult het altijd wel een beetje blijven zien denk ik, maar dat is dan jammer. Koop me toch ooit wel eens een zadel met een carbon zadelpen.
Ringen met elektriciteitstape?quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:15 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Of je trekt er een setje ringen omheen met verschillende kleuren elektriciteitstape. Olympische kleuren ofzo?
Zoek wel ff een voorbeeldje op.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ringen met elektriciteitstape?Wasda?
Deze kleuren:quote:
Traditie in mijn geval. Als ik het voor de snelheid zou doen, zou ik eerst een maandje in hongerstaking gaan om er 'een paar' kilootjes af te krijgenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef Metro2005 het volgende:
waarom scheren jullie je benen? Die paar haren gaan echt nog geen tiende van een km/u schelen op je snelheid of wordt het voor de looks gedaan?
Voor de looks, geef het eerlijk toe. Maar ook omdat ik elke week gemasseerd wordt en de masseuse kan dan beter masseren. Is minder pijnlijk. Ook na valpartijen schijnt het sneller te helen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef Metro2005 het volgende:
waarom scheren jullie je benen? Die paar haren gaan echt nog geen tiende van een km/u schelen op je snelheid of wordt het voor de looks gedaan?
Een sticker is ook een erg goed idee! Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:46 schreef ursel het volgende:
Je kan natuurlijk ook een sticker van een lantaarnpaal op de A12 jatten.
[ afbeelding ]
Wat is je lokatie? Ik heb denk ik nog wel verschillende kleuren tape liggen ergens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:45 schreef Marurk het volgende:
@ Freddeh: Gaat me dan zeker 10 euro kosten om tape in al die verschillende kleurtjes te kopen.Maar toch bedankt voor de tip, wel creatief. Misschien toch maar eens iets met tape gaan proberen!
Zuid-Limburg.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:50 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Wat is je lokatie? Ik heb denk ik nog wel verschillende kleuren tape liggen ergens.
Ik scheer mijn benen jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:05 schreef Marurk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |