Ik vermoed roest (niet op het frame, maar lopende onderdelen) en slecht lopende ketting/derailleur. Slechter onderhoud dan de foto op afstand doet vermoedenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
dat ziet er zo goed uit dat ik me afvraag wat het addertje onder het gras is...heeft al een achterbagagedrager, dus tassen achter, stuurtasje...klaar!
Wat gaan jullie snel joh het andere topic is alweer dicht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:42 schreef Freddeh het volgende:
Oh man... Ben droog overgekomen. Maar wat een wind. vol. tegen.![]()
Vanmiddag hopelijk wind mee.
Zat ff te speuren op Marktplaats. Vind dat wel een aardig fietsje voor een achterlijk lage prijs. En behalve dat vind ik het fijn dat ik er zelf nog lekker veel aan zou moeten doen. Spatborden, banden, bagagedrager voor erop en alles in 1 kleur spuiten en een mooi logo stickertje eropDaarna een Brooks, een mooi racestuurtje met Brooks lint erom, tassen erop.... en gaan!
@CyclingGirl ook op de fiets vandaag?
Kijk hier eens: linkquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Geen Suntour Command shifters op marktplaats op het moment, maar zal het in de gaten houden ivo, bedankt voor de tip!
Die vindt je ook zelden tot nooit op Marktplaats, werden bijna niet in Nederland verkocht. Je moet meer kijken op Ebay.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Geen Suntour Command shifters op marktplaats op het moment, maar zal het in de gaten houden ivo, bedankt voor de tip!
Grotendeels in Engeland verkocht bedoel je?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die vindt je ook zelden tot nooit op Marktplaats, werden bijna niet in Nederland verkocht. Je moet meer kijken op Ebay.
Wisselend. Ik heb een paar jaar geleden een aantal setjes uit Zwitserland gehaald. Vandaag staat er trouwens geen enkele op Ebay.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:55 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Grotendeels in Engeland verkocht bedoel je?
Heb geen idee, zoek overigens ook zoiets...quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heeft het eigenlijk zin om deze koffer aan te schaffen, denken julie?Kan het wat zijn kwalitatief voor die prijs? Of ben ik beter af met de onderdelen los te kopen als ik ze nodig heb, en dan gelijk een goede kwaliteit te nemen?
Kwalitatief zal het minder zijn dan een goede set van Pro, BBB of Parktool maar goed genoeg voor de gemiddelde thuissleutelaar. Ik heb een vergelijkbare set waarmee ik eigenlijk alles van mijn racefiets mee kan repareren en onderhouden. Ook vind ik het wel handig dat je er gelijk een koffer bij hebt. Een andere optie: een simpele koffer kopen bij een bouwmarkt en daar losse onderdelen voor kopen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heeft het eigenlijk zin om deze koffer aan te schaffen, denken julie?Kan het wat zijn kwalitatief voor die prijs? Of ben ik beter af met de onderdelen los te kopen als ik ze nodig heb, en dan gelijk een goede kwaliteit te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |