quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, als je die niet al onmiddellijk verkocht heb dan wil ik misschien wel
Oh wat een mooie shirtjes! Wat voor een maat is die Blemish??quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:38 schreef Moonah het volgende:
Oh Tan, wat mooi, die hanger van wolvilt!
Ik heb 3 mooie (maar ongestreken) longsleeves in de aanbieding.
Blemish shirt is maat 98/104, was ik vergeten te vermelden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:12 schreef Tan het volgende:
[..]
Oh wat een mooie shirtjes! Wat voor een maat is die Blemish??
Ik wil misschien die laatste wel (ik ben King Louie-fan) maar misschien die tweede ook, die bovenste vind ik ook supermooi, maar dat vind ik wel heel voorbarig inslaan
ooohhh, dat zou echt super zijn!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:33 schreef Tan het volgende:
En oh ja, ik heb nog wel een groene Goodmoodjumpsuit, zit nu in de was, maar foto volgt nog. (voor Troeta) maat 74/80
Ik heb maat 38, dus eerder Mquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Blemish shirt is maat 98/104, was ik vergeten te vermelden.
Ik heb ook nog wat King Louie in de aanbieding, rokjes en jurkjes, maat S.![]()
Sorry, ben de hele dag weg geweest, maar Suikertaartje mag 'm hebben hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:00 schreef Stiemie het volgende:
Happy kan je laten weten of je interesse hebt? Anders hou ik 'm apart voor suikertaartje![]()
[..]
Zoiets als deze van het merk Sari? maatje 17/18quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef kahlanamnell het volgende:
Wie heeft maat 98 jongenskleding te koop? Zoek van alles nog, heb al wel genoeg broeken gekocht, maar verder nog niks.
En wie heeft slofsokken maat maat 18 voor een meisje en ik zoek ook slofzokken voor een jongen maat 25.
Dank je! Nu niet meer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:59 schreef Marrije het volgende:
Als ik op de leuke witte kast link klik dan kom ik uit bij de babyset voor de stokke
helaas, dat past me echt nooit, maar waarom doe je die leuke rokjes/jurkjes weg joh!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:16 schreef Moonah het volgende:
Ik heb ook nog wat King Louie in de aanbieding, rokjes en jurkjes, maat S.![]()
Zoiets?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef kahlanamnell het volgende:
Wie heeft maat 98 jongenskleding te koop? Zoek van alles nog, heb al wel genoeg broeken gekocht, maar verder nog niks.
En wie heeft slofsokken maat maat 18 voor een meisje en ik zoek ook slofzokken voor een jongen maat 25.
86/92 ... (boven, broek 80 )quote:
Had je dat niet eerder kunnen zeggen Cattie dan had ik het boek niet bij de AH maar bij jou gekocht.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:44 schreef cattie het volgende:
AH opperdepop
[ afbeelding ]
¤7,50 inclusief verzenden
ik heb ook wel interessequote:
Nee geeft niet hoor, kon je ook niet weten.quote:
Ik heb goede ervaringen met deze site http://www.fotolijstenwinkel.nl/quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:18 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Weet iemand een leuke website voor fotolijsten?
Ik heb 15 leuke kaarten en wil die graag in allerlei verschillende soorten lijsten inlijsten...
Ik heb een donkergrijs met lichtgrijs krijtstreep-bloesje in 86 (geloof ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen Cattie dan had ik het boek niet bij de AH maar bij jou gekocht.
Ben op zoek naar een mooi overhemd maat 86 voor een jongen en het gaat bij een licht-middengrijs pakje dus ik wil graag een donkere kleur. Zelf heb ik aan iet van donkerblauw of zwart gedacht, uni mag of liever nog gestreept. Heeft iemand zoiets. Ook ben ik nog op zoek naar een set muts, sjaal en handschoenen ook maat 86 moet passen bij een donkerblauwe jas en bij een jongen.
Sorry, het is helaas een 80quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een donkergrijs met lichtgrijs krijtstreep-bloesje in 86 (geloof ik)
Het kan ook een 80 zijn, maar dat weet ik morgen zeker als ik de kast in duik![]()
Het is een Mexx of Esprit..
Dankjewel voor de tips, heeft H&M in de winkel nog andere dan die met Spiderman? (dat waren de enige die ik zag in de webshop)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:12 schreef mrien het volgende:
H&M heeft leuke soksloffen
En musjes.com xxl slofjes
Zijn dat gewoon dikke sokken? Of kan je daar makkelijk dunnere sokken onder stoppen? Thijs heeft volgens mij mijn altijd koude voeten meegekregen van me, dus gewoon dikke sokken helpen dan niet genoegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef Nijna het volgende:
Suikertaartje, Bobux heeft ook grotere maten, maar die zijn volgens mij wel ergens tussen de 30-40 euro...
Of anders "sokkie-plakkies". Zo noemt Mirte ze, dat zijn van die sokken met anti-slip. Afgelopen winter hier op de markt waren ze 5 euro per paar. Bijvoorbeeld van Falke (die zijn dacht ik weer wat duurder).
En Zeemanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:12 schreef mrien het volgende:
H&M heeft leuke soksloffen
En musjes.com xxl slofjes
Oh WAUW! Die zijn echt heel erg leukquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:48 schreef Tan het volgende:
Bij Blomma http://www.blomma.nl/shop(...)catid=85&topcatid=49 Te leuke sokslofjes
Daar ga ik zo denk ik even kijkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:49 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
En de Wibra dan? Die heeft vaak ook nog wel leuk spul.
Nu bij de Wibra lederen schoentjes 3,99 euro, Hello Kitty turnschoentjes met lederen zool 3,99 euroquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik leuke leren slofjes (of met leren zool) kan vinden in maat 23?
Of soksloffen, ook prima.
Ik had tot nu toe altijd aanbieding-Oxxy slofjes, maar die gaan niet verder dan maat XL en die wordt te klein
Ja, ik was bang dat die te klein zouden zijn, want de grootste waren maat 80/86 en hij heeft al maat 23quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Nu bij de Wibra lederen schoentjes 3,99 euro, Hello Kitty turnschoentjes met lederen zool 3,99 euro
Zie ook de folder Hier
Dat soort heb ik nu dus van de Actionquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:14 schreef Nijna het volgende:
Suikertaartje, die "sokkie plakkies" zijn van die skisok achtige gevallen met van die antislip plakkertjes zeg maar eronder. Je kan ze in de was gooien, ik doe ze gewoon over de sokken heen aan. Ze slijten wel redelijk snel vond ik, maar goed een paar paar om af te wisselen is ook leuk.
Ik was trouwens even bij Bristol en daar hadden ze ook van die slofsokjes voor 3,99. Met leren zooltje (of iets wat daarvoor door moet gaan), heb ze voor de meiden meegenomen en ze zijn goedgekeurd.
Ze hebben ze volgens mij bij rainbowbabies ook, maar dan zijn ze 15 euro of iets in die richting.
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef YPPY het volgende:
Mooi, ik stop de doos vol, want het is hier nu een bende. Overal te grote en te kleine kleren en een tas die naar het LdH gaat en speelgoed en je ziet wel wat erin zit.
Nu nog dat speelgoed, het is echt heel leuk mensen, al vanaf voordat ze 1 was, want als je over de treinrails kruipt, maakt hij ook geluid. En het geluid is niet eens zo heel vervelend.
ja, een donkerblauw vest..maar wel een sweatvest (2 stuks volgens mij)quote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Trouwens, heeft er iemand in mt 74 een spijkerjasje of donkerblauw of zwart vestje? En eventueel een donkerblauwe of zwarte legging of broekje?
hm sorry dat heb ik niet in die kleurenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef miss_sly het volgende:
Het mag een beetje een feestelijk vestje zijn, het is voor over een jurkje/tuniekje op een feest.
Bij de hema hebben ze simpele vestjes in een mooie donkerblauwe kleurquote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef miss_sly het volgende:
Het mag een beetje een feestelijk vestje zijn, het is voor over een jurkje/tuniekje op een feest.
Yppy, zit deze in het pakket, want anders geef ik hem wel doorgeven aan Stiemie.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:55 schreef Stiemie het volgende:
[..]
En dat leuke zwarte poezenjurkje is ook al weg?
Da's duidelijke taal. Dus Anna krijgt er een enorme speelkamer bij!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:27 schreef YPPY het volgende:
Alles wat op zolder lag, behalve het oud papier, mijn fototoestel en de kat is ingepakt.
Effen wit shirtje in maat 56 heb ik denk ik wel, misschien is het gebroken wit, is dat erg?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek een effen wit shirtje met lange mouwen in maat 56 en iets van twee jongens t-shirts in maat 62. Het moet onder een vestje passen maar ik heb nog niet een precies beeld in mijn hoofd er bij dus kan geen kleur e.d. noemen.
En als iemand effen witte rompers in maat 50/56 heeft hou ik me ook aanbevolen want bij de hema, wibra, zeeman etc hadden ze deze maat niet. H&M had alleen overslagrompers maar ik wil gewone.
Xenia bood aan zo'n shirtje bij een ander pakketje te stoppen al dus ik wacht dat even af. Dank je welquote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Effen wit shirtje in maat 56 heb ik denk ik wel, misschien is het gebroken wit, is dat erg?
Maat 62 zit op dit moment nog aan mijn neefje
Hier hebben ze bij de Hema nog wel witte rompers met lange mouw in maat 50/56, als je wil kan ik er twee kopen (voor ¤7,-, ze zijn in de aanbieding) en opsturen?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Xenia bood aan zo'n shirtje bij een ander pakketje te stoppen al dus ik wacht dat even af. Dank je wel
Okee, en anders PM je me maar, dan duik ik de dozen wel even inquote:Op woensdag 1 september 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Xenia bood aan zo'n shirtje bij een ander pakketje te stoppen al dus ik wacht dat even af. Dank je wel
Ik had ze via marktplaats. Ze zien er heel goed uit, maar zijn dus niet 100% nieuw. Ik heb geen idee wat ze nieuw kostten, heb me er niet in verdiept.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef geppie het volgende:
Had je ze dan niet in de winkel gepast? Of via internet gekocht? Ik zal morgen ook met een rietje in de weer gaan. Je hoort nog.
Oh wat lief zeg! Laat maar weten wat je ervoor krijgt! Het jrukje is toch een maat 104?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:33 schreef chacama het volgende:
[..]
Da's duidelijke taal. Dus Anna krijgt er een enorme speelkamer bij!
Mooi... ik heb nog wel wat staan....
Met andere woorden:
Stiemie PM me je adres ff, dan stuur ik hem door. Ik geloof namelijk dat ik na de zending van Yppy een winkeltje in 92/98 kan beginnen....*O* elke dag andere kleren en niet meer wassen
Jezus, een man met een meningquote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oh die zijn tof!. En ik moet maat 22 hebben. Maar Dana's voetje is nu iets groter dan 13 cm (13,2 cm) ofzo. Maar ik verwacht dat ze die in de herfst/ winter wel zal passen. Ff met mijn man overleggen
ze zijn afgekeurdmeneer mist de gespjes
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Jezus, een man met een mening.
Het wordt een soort Assepoesterzoektocht.
Ja goed gezegd, ze zijn paarsig.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat is de kleur? Ze lijken een beetje paarsig?
Ik trek het natuurlijk niet als jullie beeldschone dochters straks allemaal op de foto staan met de laarsjes van mijnn dochter hč.quote:
Nou taartjesfeequote:Op woensdag 1 september 2010 22:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zolang je niet naar ymme stuurt zal het wel loslopen
Haiquote:Op woensdag 1 september 2010 21:00 schreef Groofsken3 het volgende:
Hele toffe laarsjes, zo goed als nieuw, van het merk HIP. Zogenaamd maat 24, maar dat in de praktijk blijkt dat anders.. De onderkant is zo lang als de schoentjes van mijn dochter maat 23, dus in theorie zou ze ze moeten passen nog, maar ik krijg haar voetjes er echt niet in (de rist gaat wel tot helemaal beneden, dat zie je nog net bij het achterste laarsje). Smal en moeilijk aan te doen dus. Ik zou dus eerder zeggen maat 22.
Ik heb ze gekocht op marktplaats voor 30 euro inclusief verzenden. Het liefst zou ik dat er natuurlijk terug voor krijgen. En anders, doe een bod zou ik zeggen. Dit zijn ze, ze zijn echt echt supermooi.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik beide heb.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Trouwens, heeft er iemand in mt 74 een spijkerjasje of donkerblauw of zwart vestje? En eventueel een donkerblauwe of zwarte legging of broekje?
oeh mag ik een optie!!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:59 schreef LadyS het volgende:
Mijn moeder heeft anderhalf jaar geleden onderstaande laarzen meegenomen uit de USA. Ze waren te klein voor Iris. Ze zijn nog helemaal nieuw, kaartjes er nog aan. Prijs was $48,00. Vraagprijs nu is ¤25 euro incl. verzendkosten. Volgens het labeltje is het maat 24.
Het zijn de Emu Bronte Lo:
EMU Bronte Lo
These comfy, pull-on boots by EMU feature genuine sheepskin. Perfect for cold weather!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedoel je zo'n ding? Die heb ik. Zal even overleggen of ie weg kan. Ik gebruik 'm nooit, maar geen idee of mijn vriend hem wel voor esmee gebruikt, verwacht het niet. Hij is 2 weken gebruikt want in de vakantie hadden we wel een bad...quote:Op donderdag 2 september 2010 07:12 schreef Incantrix het volgende:
HulloHeeft er nog iemand een badring in de aanbieding, by any chance?
schoentjes van DPAM zijn leuk!! en mooi afgewerkt; ik heb ook geen spijt van de 2 paar die ik voor Evie al heb klaarstaanquote:Op donderdag 2 september 2010 17:00 schreef bodpa09 het volgende:
Lief zijn ze he. Ik begin bijna te twijfelen of ik ze wel in de verkoop zal doen.
De laarsjes zijn gereserveerdquote:Op woensdag 1 september 2010 11:59 schreef LadyS het volgende:
Mijn moeder heeft anderhalf jaar geleden onderstaande laarzen meegenomen uit de USA. Ze waren te klein voor Iris. Ze zijn nog helemaal nieuw, kaartjes er nog aan. Prijs was $48,00. Vraagprijs nu is ¤25 euro incl. verzendkosten. Volgens het labeltje is het maat 24.
Het zijn de Emu Bronte Lo:
EMU Bronte Lo
These comfy, pull-on boots by EMU feature genuine sheepskin. Perfect for cold weather!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja! Die!quote:Op donderdag 2 september 2010 12:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding? Die heb ik. Zal even overleggen of ie weg kan. Ik gebruik 'm nooit, maar geen idee of mijn vriend hem wel voor esmee gebruikt, verwacht het niet. Hij is 2 weken gebruikt want in de vakantie hadden we wel een bad...
[ afbeelding ]
Ja hoor hij mag weg. Het is een lime-groene.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja! Die!
Weet je, ik hoor het wel als je 'm van de hand wil doen, ok?
Ik heb nog een wespenversie.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
en toevalllllig iemand een wheelybug over?? ik ben ook al op MP bezig hoor; maar als dr hier iemand eentje heeft??
Ik denk ik wel. Kan alleen niet eerder dan maandag voor je kijken als je dat goed vindt?quote:
Over zoons gesproken, heb je nog leuk jongensspul in maat 110?quote:
Ik had er niet eens bij stilgestaan dat je daar nog kleding in maat 80 van zou kunnen hebben!quote:
of eventueel met mijn pak verzenden...als ze dat wil tenminstequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja hoor hij mag weg. Het is een lime-groene.
Volgens mij woon jij alleen erg ver weg vanaf Amsterdam. Is het dan nog wel de moeite waard wat betreft verzendkosten enzo?
Geen haast, doe het rustig aan!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb ik wel ja. Ook na maandag ok?
Oh da's wel een idee! Laat maar weten als jullie eruit zijn wat jullie willenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
of eventueel met mijn pak verzenden...als ze dat wil tenminste
kunnen we de verzendkosten delen. ben vaak genoeg in de buurt van den haag...
maar goed moet inca dat ook willen natuurlijk
Dat boxpakje zonder mouwtjes op de tweede foto, zou Nathan die passen? Dan heb ik er nog 1 voor de luiertruitjes van mn moeder...quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:19 schreef freecell het volgende:
Stapel uitgezocht....
bijna alles 2,- tenzij anders vermeld.
Als hij het kan passen, neem hem danquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat boxpakje zonder mouwtjes op de tweede foto, zou Nathan die passen? Dan heb ik er nog 1 voor de luiertruitjes van mn moeder...
(Ik hou van de luiertruitjes van mn moeder, als hij die aan heeft denk ik steeds "die heb ik zelf nog aangehad")
Het is een vrij grote 56. Ik weet niet hoe grootje truitjes zijn,maar het pakje is nog niet te kleinquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat boxpakje zonder mouwtjes op de tweede foto, zou Nathan die passen? Dan heb ik er nog 1 voor de luiertruitjes van mn moeder...
(Ik hou van de luiertruitjes van mn moeder, als hij die aan heeft denk ik steeds "die heb ik zelf nog aangehad")
Wil ik ook nog even kijken? Meestal is het jongensgoed hier echt áf. Bram heeft alleen een enórme groeispurt gehad en er is veel ineens te klein. Zal dan wel 116 zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:47 schreef cattie het volgende:
[..]
Over zoons gesproken, heb je nog leuk jongensspul in maat 110?Dat bruin gemeleerde vest wordt nu wel echt te klein.
kom straks wel langs even kijkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is een vrij grote 56. Ik weet niet hoe grootje truitjes zijn,maar het pakje is nog niet te klein
Anders pas je hem even en als het niet past bonjour je hem terugHet is niet dat je ver weg woont
Bedankt voor het aanbod! Kijken mag altijd natuurlijk, maar maat 116 is nog te groot voor Ive.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil ik ook nog even kijken? Meestal is het jongensgoed hier echt áf. Bram heeft alleen een enórme groeispurt gehad en er is veel ineens te klein. Zal dan wel 116 zijn.
maat 116 is hier bijzonder welkom hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wil ik ook nog even kijken? Meestal is het jongensgoed hier echt áf. Bram heeft alleen een enórme groeispurt gehad en er is veel ineens te klein. Zal dan wel 116 zijn.
Past Ezra al in maat 116?quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:13 schreef Belana het volgende:
[..]
maat 116 is hier bijzonder welkom hoor
veel shirts e.d. (110/116) wel ja, broeken niet natuurlijk, das maat 104. Liam zit dan weer in 116 qua broekenquote:
Wat vraag je voor het Mexx en Hello Kitty vestje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:25 schreef Xenia het volgende:
Ik heb wat kleertjes uitgezocht.
Jasje van CakeWalk maat 56. Heel fijn jasje, met veel plezier gedragen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterkant is zonder flits genomen, maar is dezelfde kleur als de voorkant.
Noppies blouse maat 62. Een keer gedragen.
[ afbeelding ]
Noppies vestje met glitterdraad, maat 62. Ook maar een keer gedragen. Hij stond Xeentje niet leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mexx vestje, maat 62.
[ afbeelding ]
BabyBarb blouse, maat 62. Een keer gedragen op een verjaardag.
[ afbeelding ]
Petit Bateau truitje, maat 3m/60cm.
[ afbeelding ]
Villa Happ longsleeve, maat 62
[ afbeelding ]
Rood Hello Kitty vestje, maat 62. Nooit gedragen want ik had veel te veel vestjes![]()
[ afbeelding ]
Roze vestje van Marks&Spencer, maat 56.
[ afbeelding ]
Frendz spijkerjurkje, maat 62.
[ afbeelding ]
Verder heb ik nog stapels rompertjes van maat 50 t/m maat 68. Zowel overslag als gewoon, en met lange en korte mouwen. De meesten zijn gewoon wit, sommigen roze of wit met roze. Mocht je interesse hebben dan zet ik ze op de foto.
Sorry TF en Flowerbox, ik houd de laarsjesquote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef Groofsken3 het volgende:
Geppie- TF- Flowerbox - ...
Wie de schoen past trekke hem aan en betale mij 30 euro![]()
Ik heb wel deze, maar is niet echt oud roze he...welke kleur het wel is weet ik ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:55 schreef Sandous het volgende:
ik = op zoek naar een boleo 80 in oud roze
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:24 schreef Sandous het volgende:
Hier ook wat kleertjus:
Zarajasje net 2 weken terug gekocht maar staat mn dochter toch niet. Paars richting lila (mooie kleur!) met witte stippen. Heerlijk voor dit weer. Maatje 86, kan ook goed voor 92. Mijn dochter heeft 80/86 en is nog ruimm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vest van de h&m heerlijk voor de herfstmaanden, maatje 80 maar vind het zelf een 86. Een keer gedragen :/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bambijurkje, heerlijk retro jurkje vind ik het. De kleuren paars/bruin en roze! met een maillotje eronder en klaar! maat 86
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roze bolero/vestje van de mexx maat 74 maar valt als een 80. Een keer gedragen toch niet echt haar ding.
[ afbeelding ]
H&m geruite paarse blousje heel stoer op een spijkerbroek!! maatje 86. Te weinig gedragen hier, heb een smal meisje en deze loopt wijd uit.
Zwarte wollen rokje, iedereen vond dit rokje super! ze droeg m altijd met paarse maillot een eyecacher! maat 74 maar heeft m zelf gedragen tot 80. (heb het elastiekje veranderd voor een wat bredere).
- Paarse overgooier, leuk met een romper onder! mag weg voor een klein prijsje of ergens bij. maat 80
[ afbeelding ]
Nijntje jurkje 86, nog helemaal nieuw. Staat haar niet
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Raissa, misschien heb ik nog wel wat voor je, zal morgen even kijken!
(kan er nu niet bij, ligt op de kinderkamers)
Ik! Een roze en een oranje piep.quote:Op maandag 6 september 2010 08:57 schreef Ticootje het volgende:
Iemand een puckababy in de aanbieding?
Ik heb er ook nog 1 in de aanbieding, een oranje met roze 'biezen"...quote:Op maandag 6 september 2010 09:11 schreef Claudia_x het volgende:
Als Ticootje ze niet allebei wil ben ik eventueel ook wel geinteresseerd, Keshet!
en ook nog heel veel meisjeskleren Claudiaquote:
Ik zal even kijken maar ik ben bang dat het een piep is, je hoort van me!quote:Op maandag 6 september 2010 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat een Piep, Grunsfan? Ik heb namelijk zelf al een Mini.
quote:
Kruidvat en Dirk sowieso. Hier zijn de houten puzzels nog in gebruikquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:16 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand nog houten puzzels in de aanbieding?
Het is dat ik de mijne daar niet meer in krijg, wat een leuk jasjequote:Op dinsdag 7 september 2010 14:41 schreef Grunsfan het volgende:
aangeboden: stoer jongensspijkerjasje, gevoerd, maat 68 van BFC
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft er misschien iemand sweaters zonder rits in maat 68 in de aanbieding voor mijn kleine neefje?
Ja, maar dan zonder Winnie (mijn zus is nogal ehm...kieskeurig over wat er wel en niet op mag staanquote:
Ohw, dus deze is ook niet goed? gelijk even reclamequote:Op dinsdag 7 september 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan zonder Winnie (mijn zus is nogal ehm...kieskeurig over wat er wel en niet op mag staan)
Ik zoek in elk geval iets van sweatstof, dus geen gewone longsleeve.
Truitje mag trouwens ook
Wat een leuk setjequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ohw, dus deze is ook niet goed? gelijk even reclame
klopt, volgens mij 100% katoen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een leuk setje![]()
Maar dat lijkt op een gewone longsleeve, klopt dat?
hmhm, maar sweaters en truien zijn dat ook wel vaakquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:14 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
klopt, volgens mij 100% katoen.
sweatstof lijkt me ook dikker als katoen. en dit sweatertje is dun.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, maar sweaters en truien zijn dat ook wel vaak
ja, die dunne heeft hij genoeg, nu is het dus zoeken naar wat dikker spulquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef dolphinqueen het volgende:
sweatstof lijkt me ook dikker als katoen. en dit sweatertje is dun.
Ja met deze koudere dagen is het inderdaad op zoek naar herfst/winter spul.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die dunne heeft hij genoeg, nu is het dus zoeken naar wat dikker spul
Nee, dat vindt mijn zus dan ook weer niets ben ik bangquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef freecell het volgende:
Hier ligt wel een 68 college-sweater achtig dingZoiets?
dankjewel!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:44 schreef bodpa09 het volgende:
ik heb geloof ik nog wel wat. Zal vanavond even kijken.
heeft geen kraagje of capuchon en er staat 68 opquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat vindt mijn zus dan ook weer niets ben ik bang![]()
Ze wil met zo weinig mogelijk opdruk, al helemaal geen kraagje en capuchon mag dan weer wel. Pfoe.
Jij zoekt gewoon een leuke hoodie of hoodyquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat vindt mijn zus dan ook weer niets ben ik bang![]()
Ze wil met zo weinig mogelijk opdruk, al helemaal geen kraagje en capuchon mag dan weer wel. Pfoe.
Wat kost die?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:35 schreef bodpa09 het volgende:
Donkerbruin/lichtbruin gestreepte sweater van H & M, maat 68. Babycord stukken op de ellebogen.
[ afbeelding ]
Ja, maar dan niet per se met capuchon hoor, dat mag wel, maar hoeft niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een leuke hoodie of hoody
heh, zeg dat nu niet, straks krijg ik weer spijtquote:Op woensdag 8 september 2010 11:58 schreef huuphuup het volgende:
ik ben echt zó blij met mijn Ellevill, van alle doeken die ik tot nu toe geprobeerd heb vind ik de Ellevill het fijnst knopen!
Maar dan moet ik hem wel gebruiken (en dat werkt nu niet in mijn huidige leven). As we speak, moet nu naar school (met auto, leah en buidelslingquote:Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou hem ook echt niet wegdoen, lily! Hij staat jullie zo mooi!
Het linker Nijntje kruippakje gaat al naar iemand anders. 8 euro voor de overige vier?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:38 schreef Troeta het volgende:
hmmm, Xenia, mag ik 10 euro bieden voor die 5 kruippakjes bij elkaar? Die passen wel in een grote envelop toch?
ik deze inderdaad al zien staan, maar die vind ik minder leuk als de andere maar die zijn dus weer een maat te klein.. .. lol..quote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Xenia het volgende:
Stapels en stapelsMaar dat moet ik allemaal nog uitzoeken.
Heb wel al deze (mt 62): [ afbeelding ]
Prijs 2,50 euro ofzo.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Orea het volgende:
Ik verkoop Leia's Puckababy! Wit met zilveren accenten. Het is de piep, dus voor 0-3 maanden..
Ze blijft vechten als ze hem aanheeft.. is steevast na een uur weer wakker.. En dat lijkt me niet de bedoeling! Ze heeft hem dus maar een paar keer aangehad (en dan nog niet eens de hele nacht, want na het wakker worden doordat ze haar handen eruit blijft proberen te wurmen, weer uitgetrokken..) dus nog in z.g.a.n. staat!
Het is deze
Nieuw ¤ 39.95... vraagprijs iets van ¤ 30,- euro inclusief verzenden? Of doe een goed bod!
2? pagina's terug heb ik wat meiden kleertjes maat 86 staanquote:Op woensdag 8 september 2010 13:15 schreef cattie het volgende:
Nog een herhaald oproepje:
Meisjeskleding maat 86, alles, vooral ook (spijker)jurkjes.
Jongenskleding maat 110, broeken, shirts, winterjas.
Sorry, dat is niet mijn smaak. Geen Nijntje, Minny of andere Disneyfiguren op de kleding voor mij.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
2? pagina's terug heb ik wat meiden kleertjes maat 86 staan
Ik zal er even een foto van maken, maar het één overtrek is aan de ene kant fuchsia en aan de andere kant lime, en die andere heeft iets van een kasteelachtig iets. Hoeslakens zijn ook lime en wit enzo. Vanavond zal ik het precies vertellen en een foto erbij maken!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef Sandous het volgende:
LadyS wat mooi die eerste, hou van die kleuren!!
wat voor overtrekken en hoeslakens heb je liggen (kleur).
okequote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef cattie het volgende:
Sorry, dat is niet mijn smaak. Geen Nijntje, Minny of andere Disneyfiguren op de kleding voor mij.
Ik heb hier nog wat kleertjes in maat 86 staanquote:Op woensdag 8 september 2010 13:15 schreef cattie het volgende:
Nog een herhaald oproepje:
Meisjeskleding maat 86, alles, vooral ook (spijker)jurkjes.
Jongenskleding maat 110, broeken, shirts, winterjas.
Hij doet het weerquote:Op woensdag 8 september 2010 17:29 schreef Troeta het volgende:
Xenia, je inbox zit vol, voordat je denkt dat ik niet reageer
Maat 74 krijg ik Fee echt niet meer ingepropt...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb exact datzelfde rokje te koop staan
toch niet, ik had die in maat 74
ik stem voor..en groei verbod voor alle kleine schattige kindjes!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:07 schreef cattie het volgende:
Maat 74 krijg ik Fee echt niet meer ingepropt...Ze groeit zo snel, het zou verboden moeten worden!
![]()
Hoezo bekeerd?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:27 schreef trui het volgende:
TF, hebben jullie je bekeerd tot het naturisme?
Anders schop je W. in F5 stand voor vanavond en laat je hem uitzoekenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:40 schreef cattie het volgende:
He, jammer, vanavond ben ik niet online. Hopelijk blijft er nog wat leuks over.
Denk dat hij de hele avond bezig is met Feentertainment, terwijl ik op het bedrijfsuitje zit.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Anders schop je W. in F5 stand voor vanavond en laat je hem uitzoekenwie weet wat voor verrassends dat oplevert
![]()
Taart ik ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |