abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85927544
Ik wil deze ook nog even onder de aandacht brengen ;)

Jurkje met broekje van het merk Hartstrings
Maat is ongeveer 18 maanden (amerikaanse maten)
Heel mooi jurkje, was bij aanschaf erg duur. Ik wil er graag 7,50 voor hebben ex verzenden
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:45:29 #77
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_85927630
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:10 schreef dolphinqueen het volgende:

[..]

Nu bij de Wibra lederen schoentjes 3,99 euro, Hello Kitty turnschoentjes met lederen zool 3,99 euro
Zie ook de folder Hier
Ja, ik was bang dat die te klein zouden zijn, want de grootste waren maat 80/86 en hij heeft al maat 23 :)
En Hello Kitty vindt hij vast heel erg mooi, want meneer is dol op roze, maar toch zegt iets me dat zijn vader daar minder blij van wordt ;)

Ik was toevallig even bij mijn zus vandaag en die woont vlak bij de Action..ik heb twee paar slokken (slofsokken) gekocht voor 2,19 per paar _O_
En Thijs vindt ze geweldig, die wilde ze niet meer uit :D

Dankjulliewel voor al jullie tips! :*
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:47:03 #78
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_85927700
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:14 schreef Nijna het volgende:
Suikertaartje, die "sokkie plakkies" zijn van die skisok achtige gevallen met van die antislip plakkertjes zeg maar eronder. Je kan ze in de was gooien, ik doe ze gewoon over de sokken heen aan. Ze slijten wel redelijk snel vond ik, maar goed een paar paar om af te wisselen is ook leuk ;).

Ik was trouwens even bij Bristol en daar hadden ze ook van die slofsokjes voor 3,99. Met leren zooltje (of iets wat daarvoor door moet gaan), heb ze voor de meiden meegenomen en ze zijn goedgekeurd ;).
Ze hebben ze volgens mij bij rainbowbabies ook, maar dan zijn ze 15 euro of iets in die richting.
Dat soort heb ik nu dus van de Action *O*
En de 16,95 van Rainbowbabies vond ik inderdaad wat teveel, zeker omdat ik daar de meidenkleuren veel leuker vindt dan de jongenskleuren. Dan betaal je veel voor iets waar je toch niet helemaal blij mee bent.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
pi_85939721
Ik zoek een effen wit shirtje met lange mouwen in maat 56 en iets van twee jongens t-shirts in maat 62. Het moet onder een vestje passen maar ik heb nog niet een precies beeld in mijn hoofd er bij dus kan geen kleur e.d. noemen.

En als iemand effen witte rompers in maat 50/56 heeft hou ik me ook aanbevolen want bij de hema, wibra, zeeman etc hadden ze deze maat niet. H&M had alleen overslagrompers maar ik wil gewone.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85940059

We hebben er nog eens vier diertjes los bij gekocht, geen idee welke dag waren. Zitten er dus ook bij. Er is 2,5 jaar mee gespeeld, maar het is niet meer roze genoeg. ;)

25 euro excl. verzendkosten. Ophalen mag natuurlijk ook. Voor 5 euro krijg je er ook de ijssalon bij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85940159
Yps wat een leuk spul :o
jammer dat Amélie net jarig is geweest en nu dus heul veel zooi of her own heeft :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85940637
Sinterklaas moet nog komen! *)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_85941601
Dan nog wat kleren. Het valt allemaal als maat 92-98. Zo is het hier iig gedragen. Alle broekjes bij elkaar voor 5 euro, alle truitjes bij elkaar voor 5 euro, de drie hema jurkjes (heb ook een donkerroze met vlekje gratis) 5 euro en als je alles neemt voor 12,50. De rest heb ik gekregen, is dus gratis. Tegenbod, bijvoorbeeld in de vorm van roze en/of glitter stickers is welkom. >:O

O ja, het zwartje jurkje is hm 104 en het jurkje met strepen hm 110/116, maar die kleuren staan niet zo leuk.

Broeken

Shirts/truien

Hema jurkjes

*OUD heilige*
pi_85941670
Ypsel, de shirts met hello kitty erbij..... 92/98 zei je?
pi_85942217
Dat shirt is 92 en dat valt redelijk groot. Best suf, want ze draagt nu ook een HK shirt maat 110. Het past allemaal niet meer. Het kan wel aan, maar het is geen gezicht. Voor 10 euro en een tekening van de dames stuur ik de hele handel naar je toe. Krijg je er ook een spijkerjasje bij en wat ik zo nog uit de kast vis. *)
*OUD heilige*
pi_85942403
Mooi, ik stop de doos vol, want het is hier nu een bende. Overal te grote en te kleine kleren en een tas die naar het LdH gaat en speelgoed en je ziet wel wat erin zit. :P

Nu nog dat speelgoed, het is echt heel leuk mensen, al vanaf voordat ze 1 was, want als je over de treinrails kruipt, maakt hij ook geluid. En het geluid is niet eens zo heel vervelend. :D
*OUD heilige*
pi_85942538
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:29 schreef YPPY het volgende:
Mooi, ik stop de doos vol, want het is hier nu een bende. Overal te grote en te kleine kleren en een tas die naar het LdH gaat en speelgoed en je ziet wel wat erin zit. :P

Nu nog dat speelgoed, het is echt heel leuk mensen, al vanaf voordat ze 1 was, want als je over de treinrails kruipt, maakt hij ook geluid. En het geluid is niet eens zo heel vervelend. :D
:Y klopt. Ik bevestig dit voor 100%. Heerlijk. Ze spelen er echt zelf mee!
pi_85942718
Dat treinstation is echt super super leuk, wij hebben hem alleen zelf al ;)
Maar het is echt een aanrader voor kindjes, in het begin hebben wij hem regelmatig van de speel-o-theek geleend en op koninginnedag zelf gekocht. En nog altijd wordt hij regelmatig gepakt om mee te spelen
pi_85942840
Ik moet dit topic toch ect beter in de gaten houden, ik heb al ene hoop leuks gemist, zie ik!

Heb je dat speelgoed nog, Yps? Zo ja, ga ik even overleggen thuis, Senna is dol op allerlei poppetjes, en ze begint ook steeds leuker met dingen te spelen!

Frups, die laarsjes, heb je daar al een bod voor gehad? Ook daarover ga ik anders even overleggen. Handig dat er dan geen verzendkosten bij komen :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85942881
Trouwens, heeft er iemand in mt 74 een spijkerjasje of donkerblauw of zwart vestje? En eventueel een donkerblauwe of zwarte legging of broekje?
pi_85942935
Het speelgoed is er nog en ik vond net nog een tas kleren, chacama, je hebt geluk. ;)
*OUD heilige*
  woensdag 1 september 2010 @ 11:59:54 #93
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_85943550
Mijn moeder heeft anderhalf jaar geleden onderstaande laarzen meegenomen uit de USA. Ze waren te klein voor Iris :(. Ze zijn nog helemaal nieuw, kaartjes er nog aan. Prijs was $48,00. Vraagprijs nu is ¤25 euro incl. verzendkosten. Volgens het labeltje is het maat 24.
Het zijn de Emu Bronte Lo:

EMU Bronte Lo
These comfy, pull-on boots by EMU feature genuine sheepskin. Perfect for cold weather!

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_85944301
O+ ik zou ze zo willen kopen voor Maud. Grrrrrrr.... denk denk denk....
pi_85945054
waarom nou maat 24 -O-
pi_85945085
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Trouwens, heeft er iemand in mt 74 een spijkerjasje of donkerblauw of zwart vestje? En eventueel een donkerblauwe of zwarte legging of broekje?
ja, een donkerblauw vest..maar wel een sweatvest (2 stuks volgens mij)
pi_85945335
Het mag een beetje een feestelijk vestje zijn, het is voor over een jurkje/tuniekje op een feest.
pi_85945399
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef miss_sly het volgende:
Het mag een beetje een feestelijk vestje zijn, het is voor over een jurkje/tuniekje op een feest.
hm sorry dat heb ik niet in die kleuren
pi_85946053
Het speelgoed is ook verkocht. *O*
*OUD heilige*
pi_85946060
Nog een leuke stoere maat 86 spijkerjasje voor meiskes hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')