ja, een donkerblauw vest..maar wel een sweatvest (2 stuks volgens mij)quote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef miss_sly het volgende:
Trouwens, heeft er iemand in mt 74 een spijkerjasje of donkerblauw of zwart vestje? En eventueel een donkerblauwe of zwarte legging of broekje?
hm sorry dat heb ik niet in die kleurenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef miss_sly het volgende:
Het mag een beetje een feestelijk vestje zijn, het is voor over een jurkje/tuniekje op een feest.
Bij de hema hebben ze simpele vestjes in een mooie donkerblauwe kleurquote:Op woensdag 1 september 2010 12:51 schreef miss_sly het volgende:
Het mag een beetje een feestelijk vestje zijn, het is voor over een jurkje/tuniekje op een feest.
Yppy, zit deze in het pakket, want anders geef ik hem wel doorgeven aan Stiemie.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:55 schreef Stiemie het volgende:
[..]
En dat leuke zwarte poezenjurkje is ook al weg?
Da's duidelijke taal. Dus Anna krijgt er een enorme speelkamer bij!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:27 schreef YPPY het volgende:
Alles wat op zolder lag, behalve het oud papier, mijn fototoestel en de kat is ingepakt.
Effen wit shirtje in maat 56 heb ik denk ik wel, misschien is het gebroken wit, is dat erg?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek een effen wit shirtje met lange mouwen in maat 56 en iets van twee jongens t-shirts in maat 62. Het moet onder een vestje passen maar ik heb nog niet een precies beeld in mijn hoofd er bij dus kan geen kleur e.d. noemen.
En als iemand effen witte rompers in maat 50/56 heeft hou ik me ook aanbevolen want bij de hema, wibra, zeeman etc hadden ze deze maat niet. H&M had alleen overslagrompers maar ik wil gewone.
Xenia bood aan zo'n shirtje bij een ander pakketje te stoppen al dus ik wacht dat even af. Dank je welquote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Effen wit shirtje in maat 56 heb ik denk ik wel, misschien is het gebroken wit, is dat erg?
Maat 62 zit op dit moment nog aan mijn neefje
Hier hebben ze bij de Hema nog wel witte rompers met lange mouw in maat 50/56, als je wil kan ik er twee kopen (voor ¤7,-, ze zijn in de aanbieding) en opsturen?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Xenia bood aan zo'n shirtje bij een ander pakketje te stoppen al dus ik wacht dat even af. Dank je wel
Okee, en anders PM je me maar, dan duik ik de dozen wel even inquote:Op woensdag 1 september 2010 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Xenia bood aan zo'n shirtje bij een ander pakketje te stoppen al dus ik wacht dat even af. Dank je wel
Ik had ze via marktplaats. Ze zien er heel goed uit, maar zijn dus niet 100% nieuw. Ik heb geen idee wat ze nieuw kostten, heb me er niet in verdiept.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef geppie het volgende:
Had je ze dan niet in de winkel gepast? Of via internet gekocht? Ik zal morgen ook met een rietje in de weer gaan. Je hoort nog.
Oh wat lief zeg! Laat maar weten wat je ervoor krijgt! Het jrukje is toch een maat 104?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:33 schreef chacama het volgende:
[..]
Da's duidelijke taal. Dus Anna krijgt er een enorme speelkamer bij!
Mooi... ik heb nog wel wat staan....
Met andere woorden:
Stiemie PM me je adres ff, dan stuur ik hem door. Ik geloof namelijk dat ik na de zending van Yppy een winkeltje in 92/98 kan beginnen....*O* elke dag andere kleren en niet meer wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |