Ja, ik heb 'm nog! Het is echt een Isabeautruitje!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, van dat DPAM truitje heeft Isabeau een andere variant in dezelfde kleur en die vind ik haar geweldig staan, dus als je hem nog hebtGraag!!
Wat zoek je precies? Tasjes genoeg hierquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
Gezocht: leuk peutertasje voor peuterspeelzaal
Bij Blokker:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef freecell het volgende:
Een rugtasje oidMoeten wat luiers in kunnen en fruit zeg maar
En hij moet hem zelf goed kunnen tillen
Oeh... Wellen.... Maar ik heb twee ventjes
Ventjes kunnen prima in rood gedragen worden en daarnaast, jij bent toch een vrouw?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef freecell het volgende:
Een rugtasje oidMoeten wat luiers in kunnen en fruit zeg maar
En hij moet hem zelf goed kunnen tillen
Oeh... Wellen.... Maar ik heb twee ventjes
Maatje 3, waar staat dat voor?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef ymme het volgende:
Iemand nog leuke babyslofjes (jongen) liefst zwart of grijs. Andere kleuren mag.
Van babypaws heeft Mart nu maatje 3.
Ik heb nog deze liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef mrien het volgende:
Ik zoek een jasje voor de baby (jongen) in maat 56
Heb er wel eentje maar die vind ik niet zo leuk eigenlijk..
Niet te dun (geschikt voor in de winter) maar ook niet te dik dat het een michelin baby wordt
Heeft iemand nog wat leuks liggen?
Ik zal morgen in de kast kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef mrien het volgende:
Ik zoek een jasje voor de baby (jongen) in maat 56
Heb er wel eentje maar die vind ik niet zo leuk eigenlijk..
Niet te dun (geschikt voor in de winter) maar ook niet te dik dat het een michelin baby wordt
Heeft iemand nog wat leuks liggen?
Oooooh Serpente, dat tweede shirtje heeft mijn dochter juist hééél veel aangehad. Was echt mijn favoriet toen en zit zelfs in de bewaardoos. Wat gek dat het lente niet zo goed staat, dan lijken ze misschien toch niet zoveel op elkaar als ik even dachtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Ssserpente het volgende:
Edit: oh, en deze is ook niet echt des Lentes. Ook maat 86. Is van de H&M.
[ afbeelding ]
Ik heb geen zwart/wit/grijs, wel blauw geblokt van de Hema, maatje 68/80, zonder mouw.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:28 schreef flugeltje het volgende:
Ik zoek kleine slaapzakjes, zowel mét als zonder mouwen... Liefst in zwart/wit/grijs... Iemand nog iets liggen?
Ik vind het juist best een jongenstruitje, Groof. Ook na de foto van S gezien te hebben. Het is ook niet zozeer dat het Lente niet zal staan, hoor, ik hou zelf gewoon niet zo van beestjes op kleding.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oooooh Serpente, dat tweede shirtje heeft mijn dochter juist hééél veel aangehad. Was echt mijn favoriet toen en zit zelfs in de bewaardoos. Wat gek dat het lente niet zo goed staat, dan lijken ze misschien toch niet zoveel op elkaar als ik even dacht.
[ afbeelding ]
Ik vond dat trouwens echt een truitje waarvan ik dacht, dat kan R straks ook wel aan. Nou, het staat hem dus helemaal nieten ik vind het ook ineens een heel meisjesachtig ding.
Oh haha. Ja, dat vond ik toen ook een beetje, maar uiteindelijk vond ik het bij haar dus een heel leuk ding en staat het R niet. Misschien toch door de kleuren dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik vind het juist best een jongenstruitje, Groof. Ook na de foto van S gezien te hebben. Het is ook niet zozeer dat het Lente niet zal staan, hoor, ik hou zelf gewoon niet zo van beestjes op kleding.
Wat lijkt S daar trouwens op Lente! Ze zouden zusjes kunnen zijn!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wel kleinere slaapzakjes, maar niet zwart/wit/grijs
ik heb een appelgroene met felroze opdruk, en nog een roze badstoffen met lange mouwen en nog een grotere , ongebuikte (90cm), maar die is ook roze/bruin. Ow en nog een 90? cm crme kleurig met allemaal nijntjes erop
Ik zoek echt eerst even hele kleine slaapzakjes, ik hou die van dolphinqueen effe in het achterhoofd, heb echt het liefste zwart/wit/grijs nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen zwart/wit/grijs, wel blauw geblokt van de Hema, maatje 68/80, zonder mouw.
Hierbij het jasje in maatje 56.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:32 schreef dolphinqueen het volgende:
weer kleertjes toegevoegd:
Unisex kleertjes
meisjes kleding
jongens kledingik ga nog achter het jasje aan hoor
Deze misschien? Prenatal, maat 60 met afritsbare mouwen. Eén keer gewassen maar nooit gedragen want ik kon destijds geen vriendjes worden met een rits aan de zijkant.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik zoek echt eerst even hele kleine slaapzakjes, ik hou die van dolphinqueen effe in het achterhoofd, heb echt het liefste zwart/wit/grijs nu.
Tan, verkoop je evt ook een shirtje los (bandmember)? En wat wil je er dan voor hebben?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:36 schreef Tan het volgende:
Ik heb in de aanbieding: een pakketje Hemaspul voor een jongetje, maat 74
Bestaande uit een broekje met bijpassend truitje en twee losse truitjes, alles bij elkaar 10 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een meisjesshirt 116/122 Staat mooi op een legergroene/grijsgroene broek of rok of gewoon op een spijkerbroek/rok De applicatie lijkt viezig, maar dat hoort, dat is een printje wat ik niet goed op de foto krijg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, alleen het hondje hoort bij het broekje, dus die niet los.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Tan, verkoop je evt ook een shirtje los (bandmember)? En wat wil je er dan voor hebben?
Ik dacht iets van 5 euro?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef flugeltje het volgende:
tnx Orea, ik zal er nog eens naar zoeken.
Xenia, ja!! Wat wil je ervoor hebben?
ik heb zo'n 56/62 slaapzak van de hema.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef flugeltje het volgende:
tnx Orea, ik zal er nog eens naar zoeken.
Xenia, ja!! Wat wil je ervoor hebben?
Hmz, ik had gehoopt er de komende periode mee vooruit te kunnen. Het is niet echt warm nog, maar winterkwaliteit is ook nog niet nodig. Dan is het een beetje overbodig, sorry... Maar wel bedankt voor het meedenken. Misschien dat 1 van de wintermama's interesse heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:49 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 5 euro?
Asyniur heeft gelijk hoor, hij is dik dus het is wel echt een winterslaapzakje.
ah kijk, dat is wel te doen. Dan wandel ik daar van de week wel effe binnen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
gewoon een dunne (k gebruik m nu voor floris namelijk)
geloof 9.95 bij de hema. soort badstofachtig
Ach joh, voor die 2,-. En het is een maatje 80 ipv 86, zie ik net. Dat scheelt ook al.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:36 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind het shirtje met de beestjes ook, maar vind het een beetje overdreven om nu al dingen in maat 86 te kopen voor een kind dat nog geboren moet worden
Ik vind de beertjes niet zo leuk (sorry)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:51 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Hierbij het jasje in maatje 56.
Voor de liefhebber heb ik er ook een gratis bijpassend setje bij, ook in maatje 56, deze is wat pillig !
Ik zeg 4 euro, excl verzendkosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen probleem.. wie weet voor de andere mama'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik vind de beertjes niet zo leuk (sorry)
Wel bedankt voor het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |