Die vond ik ook leuk, maar ik durf het niet aan met de maat... jij wel dan? Of alvast voor de volgende?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef huuphuup het volgende:
dat was meer omdat een richtprijs gewoon handig is om te weten of je uberhaupt interesse hebt of niet, ik zelf pm een stuk minder snel als er geen richtprijs bij staat. Gewoon wat je ongeveer in gedachten had. Maar ieder zn ding![]()
Sandous heb je nou nog steeds dat onwijs toffe tuinbroekje in de aanbieding?![]()
Misschien voor de volgende jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Die vond ik ook leuk, maar ik durf het niet aan met de maat... jij wel dan? Of alvast voor de volgende?
misschien ebay proberen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Sandous het volgende:
Oja dat jasje van Dpam (ben ff naam kwijt) waar iedereen gek op was met de TE lieve muts en sjaal.
Ik doe daar een moord voor in maat 86 hahah. wat is ie moooi!!
Bijna de neiging dpam te mailen of die nog ooit binnekomt, of hebben ze een franse mp ofzo
Ook daarvoor geldt, als ik weer salaris hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup wanneer heb jij je geslachtsecho nou?
Spannend!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke ik ben zo benieuwd wat je krijgt. De mijne is over 8 dagen.
Mijn moederlijke oergevoel liet me totaal in de steek, dus maak je borst maar nat als je toch een meisje krijgtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als mijn voorgevoel klopt vissen we niet in dezelfde poel maar bedankt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:33 schreef Groofsken3 het volgende:
Is er iemand geïnteresseerd in meisjesrompers maat 86/92? Ik heb er vijf met lange mouw van de hema en vijf met spaghettibandjes van de hema en hans Textiel. Het liefst verkoop ik ze in één paket. Tien rompers voor 10 euro plus verzendkosten.
Ik heb ook nog vier van die gestreepte H&Mrompers maat 62 (2 euro per stuk) en bv dat grijs-rode hema-visjes-rompertje (maat 62) van de hema (1 euro). Vijf samen voor 9 euro plus verzendkosten.
Iemand?
De trui is niet van DPAM. Hij komt uit Engeland. Hij valt als een 68.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Keshet het volgende:
Stiemie, als Lijnloos geen interesse heeft heb ik op zich wel interesse in je slaapzakjes!
Sorbo, die trui met de gingerbreadman er op en die muts, is dat van dpam? (Even voor de maat zeg maar)
Zo ja, dan heb ik interesse! Zo nee, valt 't als een 62/68 of nog groter?
Zie PMquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:22 schreef dolphinqueen het volgende:
iemand nog jongensbroeken in maatje 98 te koop?
Ik ben vandaag nog op mijn vakantieadres, ik zal morgen even een foto maken van 'mijn' konijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:35 schreef ik80lll het volgende:
welke kleur heeft het konijn, en hoe ziet hij eruit, kortom foto!!
Ik heb wel wat liggen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:01 schreef mrien het volgende:
Ik zoek rompers met lange mouwen voor een jongen, maat 50/56 en 62/68
Heeft iemand nog wat liggen?
een ruil voor rompers in andere maten of voor een meisjevind ik ook een goede optie
Ik heb er nog 2 liggen van de H&M:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:01 schreef mrien het volgende:
Ik zoek rompers met lange mouwen voor een jongen, maat 50/56 en 62/68
Heeft iemand nog wat liggen?
een ruil voor rompers in andere maten of voor een meisjevind ik ook een goede optie
Op te halen in de buurt van Gorinchem, minimumprijs 25 euro.quote:Deze vrolijke roze meisjesfiets is kleiner dan gebruikelijk. Meestal beginnen kinderen met een fietsje van 12 inch, die zijn dan ook volop te koop. Mijn dochter was echter niet zo groot, dus we hebben behoorlijk moeten zoeken naar een 10 inch fiets. Het is wel een echte fiets, van metaal en kan tegen een stootje. Voor het oefenen met fietsen is de duwstang ideaal. Deze kan er ook vanaf, het zadel kan dan iets lager. Nu staat het zadel op 40 cm hoogte.
Na twee jaar is hij toch te klein, maar het is een ideaal ding voor peuters die nog niet groot genoeg zijn voor de 12 inch fietsjes, maar toch willen fietsen op een echte fiets ipv op een driewieler.
Wordt niet verzonden.
Whaha, ik dus ook bij nader inzien. Heb ze geloof 2 keer aangedaan en nooit meer, maar da wist ik niet toen ik ze kochtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:14 schreef mrien het volgende:
Overslagrompers vind ik overigens erg irritant, ik snap die dingen gewoon echt niet
Hij paste echt maar net. Trok een beetje in het kruis. De breedte ging nog prima, maar de lengte niet.quote:
Dat had ik dus ook met het 1e pakje van Lotte. Kraamhulp snapte goed hoe het werkte maar wij later dus niet bleek welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whaha, ik dus ook bij nader inzien. Heb ze geloof 2 keer aangedaan en nooit meer, maar da wist ik niet toen ik ze kochtmja, anderen zweren erbij
Ik maak overslagrompers gewoon nooit losquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:14 schreef mrien het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet heb ik er straks voldoende met dank aan Groofsken
Overslagrompers vind ik overigens erg irritant, ik snap die dingen gewoon echt niet
Mochten Groofsken en ik er toch niet uit komen kom ik even bij je terug Asyniur
Is goed! Ik hoor het wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:39 schreef Nijna het volgende:
Tan, mag ik een optie op het rokje? Nog ff met lief overleggen vanavond, ik laat het je weten.
Hoezo zijn mijn spulletjes zo duur dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:13 schreef huuphuup het volgende:
oooh dolphinqueen, die eerste twee jurkjes zijn te poepig![]()
ik moet toch eens bellen met de postcodeloterij wanneer die beloofde tien miljoen nou ns komt hoor![]()
schetig spul heb je
haha nee hoor, mijn banksaldo is gewoon zo laag en ik heb al zo veelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:14 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn spulletjes zo duur dan?
Je moet echt eventjes je best doen om een meisje te krijgen hoor ! dan kom ik ook van mijn spul af
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
Sorry, Huup! 't Is wel voor je eigen bestwil, hè?
Dat is wel een eis als je mijn kleertjes kooptquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
geeft nie![]()
als er maar foto's komen!
Mag ik een optie op het broekje dat Linde daar draagt, als Esmee eruit gegroeid is?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mag ik een optie op het broekje dat Linde daar draagt, als Esmee eruit gegroeid is?
Nieuwe onderbroekjes toegevoegd. Wel de goede maat gekocht, maar niet bij nagedacht dat er ook nog een luiertje onder moest, dus alsnog te klein.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef dolphinqueen het volgende:
Weer wat kleertjes toegevoegd !!
Meisjes kleding
Jongens kleding
Je kan ook bieden op marktplaats, genoeg kleertjes in maat 80 en 86quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:40 schreef ymme het volgende:
Leuke stoere jongenskleding maat je 80 en 86
Ik ben de voorraad weer aan het aanvulen voor als onze jongen deze maat gaat dragen (duurd nog héél lang maar goed)
Dus heb je nog wat leuks wat je kwijt wilt.
Ja, ik heb 'm nog! Het is echt een Isabeautruitje!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Sorbootje het volgende:
Innepin, van dat DPAM truitje heeft Isabeau een andere variant in dezelfde kleur en die vind ik haar geweldig staan, dus als je hem nog hebtGraag!!
Wat zoek je precies? Tasjes genoeg hierquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef freecell het volgende:
Gezocht: leuk peutertasje voor peuterspeelzaal
Bij Blokker:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef freecell het volgende:
Een rugtasje oidMoeten wat luiers in kunnen en fruit zeg maar
En hij moet hem zelf goed kunnen tillen
Oeh... Wellen.... Maar ik heb twee ventjes
Ventjes kunnen prima in rood gedragen worden en daarnaast, jij bent toch een vrouw?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef freecell het volgende:
Een rugtasje oidMoeten wat luiers in kunnen en fruit zeg maar
En hij moet hem zelf goed kunnen tillen
Oeh... Wellen.... Maar ik heb twee ventjes
Maatje 3, waar staat dat voor?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef ymme het volgende:
Iemand nog leuke babyslofjes (jongen) liefst zwart of grijs. Andere kleuren mag.
Van babypaws heeft Mart nu maatje 3.
Ik heb nog deze liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef mrien het volgende:
Ik zoek een jasje voor de baby (jongen) in maat 56
Heb er wel eentje maar die vind ik niet zo leuk eigenlijk..
Niet te dun (geschikt voor in de winter) maar ook niet te dik dat het een michelin baby wordt
Heeft iemand nog wat leuks liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |