Is goed! Ik hoor het wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:39 schreef Nijna het volgende:
Tan, mag ik een optie op het rokje? Nog ff met lief overleggen vanavond, ik laat het je weten.
Hoezo zijn mijn spulletjes zo duur dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:13 schreef huuphuup het volgende:
oooh dolphinqueen, die eerste twee jurkjes zijn te poepig![]()
ik moet toch eens bellen met de postcodeloterij wanneer die beloofde tien miljoen nou ns komt hoor![]()
schetig spul heb je
haha nee hoor, mijn banksaldo is gewoon zo laag en ik heb al zo veelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:14 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn spulletjes zo duur dan?
Je moet echt eventjes je best doen om een meisje te krijgen hoor ! dan kom ik ook van mijn spul af
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
Sorry, Huup! 't Is wel voor je eigen bestwil, hè?
Dat is wel een eis als je mijn kleertjes kooptquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
geeft nie![]()
als er maar foto's komen!
Mag ik een optie op het broekje dat Linde daar draagt, als Esmee eruit gegroeid is?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mag ik een optie op het broekje dat Linde daar draagt, als Esmee eruit gegroeid is?
Nieuwe onderbroekjes toegevoegd. Wel de goede maat gekocht, maar niet bij nagedacht dat er ook nog een luiertje onder moest, dus alsnog te klein.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:39 schreef dolphinqueen het volgende:
Weer wat kleertjes toegevoegd !!
Meisjes kleding
Jongens kleding
Je kan ook bieden op marktplaats, genoeg kleertjes in maat 80 en 86quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:40 schreef ymme het volgende:
Leuke stoere jongenskleding maat je 80 en 86
Ik ben de voorraad weer aan het aanvulen voor als onze jongen deze maat gaat dragen (duurd nog héél lang maar goed)
Dus heb je nog wat leuks wat je kwijt wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |