Ik heb nog een paar dingetjes gevonden die net te klein zijn voor Willow!
![]()
Shirtje van Noppies, maat 68 (maar ze kon 'm een paar weken geleden nog aan, dus van 68 tot 74 te gebruiken

), vraagprijs 4,-
![]()
Nog een shirtje van Noppies, maat 68, zelfde verhaal, ook vraagprijs 4,-.
![]()
Hema polootje, maat 74, ik vind 'm wat krap vallen, nauwelijks gedragen. 2,-
![]()
DPAM shirtje, past volgens mij nog wel maar 't staat Willow gewoon niet zo leuk vind ik. Maat 12 maanden (+/- 74). ik denk 3x gedragen

4 euro.
![]()
Rompertje (is eigenlijk lichtroze, hij valt nog lichter uit op de foto), 62-68 van de Hema, gratis bij een overige bestelling

![]()
Hema shirtje maat 74, volgens mij van iemand anders overgenomen van Fok. 50 cent.
![]()
Lichtblauw shirtje dat veel kleiner valt dan de maat 74 die er in staat (krappe 68 op z'n best), en daar kwamen we pas achter toen ie al te klein was voor Willow dus niet gedragen. 1 euro.
![]()
Pyjamaatje van de H&M, hoort bij de andere pyjama hieronder. Waren samen 15 euro, ze mogen samen weg voor 7 euro.
Het oudere spul ook nog even in de herhaling met vraagprijzen.
![]()
Pyjamaatje van de H&M en twee gratis broekjes maat 62-68.
![]()
Twee kruippakjes, 50 ct per stuk. Kerstpakje maat 68, 1x gedragen (duh

), 5 euro.
![]()
Shirtjes maat 56. Alles 50 cent per stuk, behalve het blauwe shirtje met Do Not Disturb, die is van Mexx en daarom 1 euro

(de meest rechter is overigens maat 50).
![]()
Broekjes maat 56... de meeste gooi ik met liefde gratis bij een pakketje bij een grotere bestelling. De roze rechtsonder is van de Hema, 1 euro.
![]()
Vestjes maat 56. 1 euro per stuk.
![]()
Rompertjes maat 56, 50 cent per stuk.
![]()
Hema pyjamaatje en Hema kruippakje, maat 56, 50 cent per stuk. Mutsjes gratis voor de liefhebber.
![]()
Broekjes en maillootjes maat 62, alles gratis behalve het witte maillootje linksonder (met strikje, is van Bonnie Doon, 1,50). Het rokje linksonder is Noppies, maat 62, 4 euro.
![]()
Shirtjes maat 62, 50 cent per stuk.
![]()
Rompers maat 62. Links: boven rompertje van Claesen's, 2,50, en onder rompertje van Petit Bateau, 2,50.
Rest is 50 cent per stuk (of gratis bij een grote bestelling)
![]()
Vestjes maat 62. 1 euro per stuk; alleen voor de witte linksonder wil ik graag 10 euro hebben, dat is er eentje van een belachelijk duur merk

Is overigens echt heerlijk zacht!
Zoiets dan maar

Sorry voor de grote foto's, ik zal ze even verkleinen!