Die vond ik ook leuk, maar ik durf het niet aan met de maat... jij wel dan? Of alvast voor de volgende?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:53 schreef huuphuup het volgende:
dat was meer omdat een richtprijs gewoon handig is om te weten of je uberhaupt interesse hebt of niet, ik zelf pm een stuk minder snel als er geen richtprijs bij staat. Gewoon wat je ongeveer in gedachten had. Maar ieder zn ding![]()
Sandous heb je nou nog steeds dat onwijs toffe tuinbroekje in de aanbieding?![]()
Misschien voor de volgende jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Die vond ik ook leuk, maar ik durf het niet aan met de maat... jij wel dan? Of alvast voor de volgende?
misschien ebay proberen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:12 schreef Sandous het volgende:
Oja dat jasje van Dpam (ben ff naam kwijt) waar iedereen gek op was met de TE lieve muts en sjaal.
Ik doe daar een moord voor in maat 86 hahah. wat is ie moooi!!
Bijna de neiging dpam te mailen of die nog ooit binnekomt, of hebben ze een franse mp ofzo
Ook daarvoor geldt, als ik weer salaris hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup wanneer heb jij je geslachtsecho nou?
Spannend!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke ik ben zo benieuwd wat je krijgt. De mijne is over 8 dagen.
Mijn moederlijke oergevoel liet me totaal in de steek, dus maak je borst maar nat als je toch een meisje krijgtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als mijn voorgevoel klopt vissen we niet in dezelfde poel maar bedankt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:33 schreef Groofsken3 het volgende:
Is er iemand geïnteresseerd in meisjesrompers maat 86/92? Ik heb er vijf met lange mouw van de hema en vijf met spaghettibandjes van de hema en hans Textiel. Het liefst verkoop ik ze in één paket. Tien rompers voor 10 euro plus verzendkosten.
Ik heb ook nog vier van die gestreepte H&Mrompers maat 62 (2 euro per stuk) en bv dat grijs-rode hema-visjes-rompertje (maat 62) van de hema (1 euro). Vijf samen voor 9 euro plus verzendkosten.
Iemand?
De trui is niet van DPAM. Hij komt uit Engeland. Hij valt als een 68.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Keshet het volgende:
Stiemie, als Lijnloos geen interesse heeft heb ik op zich wel interesse in je slaapzakjes!
Sorbo, die trui met de gingerbreadman er op en die muts, is dat van dpam? (Even voor de maat zeg maar)
Zo ja, dan heb ik interesse! Zo nee, valt 't als een 62/68 of nog groter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |