Ja, maar dan niet per se met capuchon hoor, dat mag wel, maar hoeft niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een leuke hoodie of hoody
heh, zeg dat nu niet, straks krijg ik weer spijtquote:Op woensdag 8 september 2010 11:58 schreef huuphuup het volgende:
ik ben echt zó blij met mijn Ellevill, van alle doeken die ik tot nu toe geprobeerd heb vind ik de Ellevill het fijnst knopen!
Maar dan moet ik hem wel gebruiken (en dat werkt nu niet in mijn huidige leven). As we speak, moet nu naar school (met auto, leah en buidelslingquote:Op woensdag 8 september 2010 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou hem ook echt niet wegdoen, lily! Hij staat jullie zo mooi!
Het linker Nijntje kruippakje gaat al naar iemand anders. 8 euro voor de overige vier?quote:Op woensdag 8 september 2010 12:38 schreef Troeta het volgende:
hmmm, Xenia, mag ik 10 euro bieden voor die 5 kruippakjes bij elkaar? Die passen wel in een grote envelop toch?
ik deze inderdaad al zien staan, maar die vind ik minder leuk als de andere maar die zijn dus weer een maat te klein.. .. lol..quote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Xenia het volgende:
Stapels en stapelsMaar dat moet ik allemaal nog uitzoeken.
Heb wel al deze (mt 62): [ afbeelding ]
Prijs 2,50 euro ofzo.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:36 schreef Orea het volgende:
Ik verkoop Leia's Puckababy! Wit met zilveren accenten. Het is de piep, dus voor 0-3 maanden..
Ze blijft vechten als ze hem aanheeft.. is steevast na een uur weer wakker.. En dat lijkt me niet de bedoeling! Ze heeft hem dus maar een paar keer aangehad (en dan nog niet eens de hele nacht, want na het wakker worden doordat ze haar handen eruit blijft proberen te wurmen, weer uitgetrokken..) dus nog in z.g.a.n. staat!
Het is deze
Nieuw ¤ 39.95... vraagprijs iets van ¤ 30,- euro inclusief verzenden? Of doe een goed bod!
2? pagina's terug heb ik wat meiden kleertjes maat 86 staanquote:Op woensdag 8 september 2010 13:15 schreef cattie het volgende:
Nog een herhaald oproepje:
Meisjeskleding maat 86, alles, vooral ook (spijker)jurkjes.
Jongenskleding maat 110, broeken, shirts, winterjas.
Sorry, dat is niet mijn smaak. Geen Nijntje, Minny of andere Disneyfiguren op de kleding voor mij.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
2? pagina's terug heb ik wat meiden kleertjes maat 86 staan
Ik zal er even een foto van maken, maar het één overtrek is aan de ene kant fuchsia en aan de andere kant lime, en die andere heeft iets van een kasteelachtig iets. Hoeslakens zijn ook lime en wit enzo. Vanavond zal ik het precies vertellen en een foto erbij maken!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:57 schreef Sandous het volgende:
LadyS wat mooi die eerste, hou van die kleuren!!
wat voor overtrekken en hoeslakens heb je liggen (kleur).
okequote:Op woensdag 8 september 2010 14:28 schreef cattie het volgende:
Sorry, dat is niet mijn smaak. Geen Nijntje, Minny of andere Disneyfiguren op de kleding voor mij.
Ik heb hier nog wat kleertjes in maat 86 staanquote:Op woensdag 8 september 2010 13:15 schreef cattie het volgende:
Nog een herhaald oproepje:
Meisjeskleding maat 86, alles, vooral ook (spijker)jurkjes.
Jongenskleding maat 110, broeken, shirts, winterjas.
Hij doet het weerquote:Op woensdag 8 september 2010 17:29 schreef Troeta het volgende:
Xenia, je inbox zit vol, voordat je denkt dat ik niet reageer
Maat 74 krijg ik Fee echt niet meer ingepropt...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb exact datzelfde rokje te koop staan
toch niet, ik had die in maat 74
ik stem voor..en groei verbod voor alle kleine schattige kindjes!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:07 schreef cattie het volgende:
Maat 74 krijg ik Fee echt niet meer ingepropt...Ze groeit zo snel, het zou verboden moeten worden!
![]()
Hoezo bekeerd?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:27 schreef trui het volgende:
TF, hebben jullie je bekeerd tot het naturisme?
Anders schop je W. in F5 stand voor vanavond en laat je hem uitzoekenquote:Op donderdag 9 september 2010 12:40 schreef cattie het volgende:
He, jammer, vanavond ben ik niet online. Hopelijk blijft er nog wat leuks over.
Denk dat hij de hele avond bezig is met Feentertainment, terwijl ik op het bedrijfsuitje zit.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Anders schop je W. in F5 stand voor vanavond en laat je hem uitzoekenwie weet wat voor verrassends dat oplevert
![]()
Taart ik ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |